5. leht 9-st

Postitatud: R Mai 21, 2010 11:29 am
Postitas peeterniki
Millistest lehtvedrudest jutt käib?

Postitatud: R Mai 21, 2010 2:21 pm
Postitas Viljar
Väljendasin ehk natuke valesti... esipidurisupordi kinnitusvedrust jutt...

Postitatud: T Mai 25, 2010 11:36 am
Postitas peeterniki
Kas neid plekitükke on siis saada kuskilt? :roll:

Postitatud: T Mai 25, 2010 11:59 am
Postitas Viljar
seni pole leidnud....

Musso kast.

Postitatud: E Aug 23, 2010 7:01 pm
Postitas budazfiili
Kas keegi oskab öelda kas 99a. diisilil manuaalkasti saab asendada miski muu toodanguga (mis auto kasti seal on kasutatud)?

Postitatud: N Aug 26, 2010 12:59 pm
Postitas peeterniki
Manuaalkastid on Mussol minu teada kõik ühed, nii bens kui ka diisel.
Valmistatud on nad Ameerikas, ja valmistaja oli vist kui ma ei eksi siis "Borg Warner Automotive". Aga mis kastiga juhtus?

Postitatud: E Sept 13, 2010 8:36 am
Postitas kallem53
Sain enda Musso liikuma peale pikka seismist(sumbuti tükeldus ja kokku lappimine võttis kaua aega, tuleb ka pidurid üle käia), aga probleemiks on nüüd see, et 4WD ja aeglusti lülitus on omadega sassis. Enamikul kordadest ei lülitu üldse ja kui teinekord aeglusti sissegi lülitub, siis natuke sõites viskab selle kohe tagant ära nagu vähegi gaasi anda...Ka on märgatav erinevus veel see, et käivitusküünla märgutuli süttib kah suvalisel ajal. Kõik elektrilised pistikud ja kaitsmed olen üle käinud. Juhi istme alune elektroonika plokk äkki? Kui sealt pistik välja võtta töötamise ajal, ei juhtu kah midagi...On kellelgi midagi sarnast esinenud? Liikuda saab, aga...tahaks et kõik toimiks ka.

Postitatud: E Sept 13, 2010 10:11 am
Postitas MeelisV
käivitusküünla ehk eelsüüteküünla tuluke hakkas põlema ka ühel vw bussil siis kui mootori ja kere vaheline mass katkes.
ehk vaatad igasugused massid üle

Postitatud: E Sept 13, 2010 10:32 am
Postitas kallem53
OK! Selle peale kohe ise ei tulnud muidugi, aga alustamiseks pole eriti hirmutav lugu kah veel :lol:

Postitatud: R Sept 17, 2010 8:29 pm
Postitas kallem53
Aku miinusklemmilt läheb 2 massi juhet, üks mootori külge, teine keresse. Need kontrollisin-liigutasin üle, aga midagi ei muutunud. Kas kuskil võib siis veel neid olla?

Postitatud: R Sept 17, 2010 9:51 pm
Postitas honkomees
reeglina on mootori ja kere vahel mass juhtmega lahendatud ...

Postitatud: L Sept 18, 2010 7:12 pm
Postitas peeterniki
Küünalde tuli läheb põlema kui mõni küünal ei toimi. Endal oli selline mure, vahetasin mittetoimivad välja ja kõik ok.

Postitatud: T Sept 21, 2010 11:09 am
Postitas kallem53
peeterniki kirjutas:Küünalde tuli läheb põlema kui mõni küünal ei toimi. Endal oli selline mure, vahetasin mittetoimivad välja ja kõik ok.
Sinu kasutuskogemuse juures sobiks ehk selle teisegi probleemi kohta pärida konkreetsemalt, et kas on midagi sarnast kunagi esinenud(mõtlen 4WD ja aeglusti lülitust)?

Postitatud: K Sept 22, 2010 11:14 am
Postitas peeterniki
4wd ja aeglusti toimivad ilusti. Kuigi vahel läheb miski lolliks ja näitab armatuuris , et mõlemad on sees. Aga välja visanud ei ole. Pakun, et see kala on vahekastis. Lülitus käib mootoriga ja sealt edasi ketastega mis vedru toimel kokku surutakse. Samaas on seal ka veel mõned kahvlid millel on plastik liugurid, ehk on need kulunud ja ei lülita seda janti korralikult sisse.
Täpset ehitust enam ei mäleta kuna viimasest pootmisest juba paar aastat möödas.

Postitatud: K Sept 22, 2010 4:35 pm
Postitas Viljar
Minul ka sama lugu.... Kõik toimib,aga ka vahest lööb mõlemad tuled põlema. Peab hakkama esisilla veovõllide tolmukumme vahetama hakkama..Vist päris suur töö????