4. leht 5-st

Postitatud: E Dets 31, 2007 5:26 pm
Postitas pandakaru
Tänan uurimast :lol:

Ei üht ega teist,ega kolmandat.
Hetkel on palju tööd ja 3xnädalas trenn.
Ainus mis natukenegi teemaga haakub on nende LED pisiprosede ehitamine millele vihjasin selles "hapuks" läinud teemas.(õrnakesed ned meie foorumlased,kohe solvuma kui arvamust avaldad.)

Re: Päikest !

Postitatud: T Veebr 12, 2008 1:41 am
Postitas motomees
[quote="motomees"]Tervitus kõigile 4x4 Panda karudele ! Näetsa sai endale ka söuke massin nüüdsama ostetud, tundub-et pole teisel väga vgagid [vähemalt foorumit lugedes ja klippe vaadates] rahvajutujärgi. Aga äkiste möni teab mönd nörka kohta ka siis tääb seda arvestada.

Olaga-ning jöudu mehed ! :wave

Postitatud: T Veebr 12, 2008 7:49 am
Postitas Landy
Pandakaru eelnevat jutust sain aru, et neid masinaid on erineva varustusastmega (seda just maastikusuutlikuse osas), kui vinge relva siis endale hankisid?

Päikest !

Postitatud: T Veebr 12, 2008 1:35 pm
Postitas motomees
See siis Panda- 1,3 JTD 4x4 Climbing ja tundub küll tegija olevat, sai teist sii ATV-dega karjamaal kadakate vahel pehmega proovitud. Ühele viletsamale ATV-le vöi juhile sai isegi ära tehtud aga noh pärast autot ara tunda läks surrvepesurit taris :lol:

4x4 :cheers

Postitatud: T Veebr 12, 2008 2:03 pm
Postitas Landy
Krt, kui te Pandakaruga tandem-teami teete Suvesõiduks ja Turisti tulete, teen õlled välja! See saab muhe vaatepilt olema.

Päikest !

Postitatud: K Veebr 13, 2008 1:43 am
Postitas motomees
Äi-noh, ölle vasta pöle mool midad :beer: Eks-näis kuda sii suvel selle ajaga on. Suiti istun ma rohkem tsikli selgas ja karguta sellega mööda maad ringi aga noh kui tääda annad millal ning kuss see Suvesõit Turisti on ja Pandakaruga kaubale saab siis vöib seda tandem-teami teha :wink:

Olga-ning :cheers

Re: Päikest !

Postitatud: K Veebr 13, 2008 8:22 am
Postitas Landy
motomees kirjutas:Äi-noh, ölle vasta pöle mool midad :beer: Eks-näis kuda sii suvel selle ajaga on. Suiti istun ma rohkem tsikli selgas ja karguta sellega mööda maad ringi aga noh kui tääda annad millal ning kuss see Suvesõit Turisti on ja Pandakaruga kaubale saab siis vöib seda tandem-teami teha :wink:
Krt. Pandakaru Gabriel ka kõva tsikli fänn ju http://www.landrover.ee/est/galerii/1998/ml98/ml98.htm
(Ülevaltteine pilt). Seega poleks imeks panna, kui te ühise keele leiate...

Postitatud: K Apr 23, 2008 10:04 am
Postitas uaz469
Sai eile Iklas üht vinget poola pässi oma 4x4 Pandaga aidatud (#veljevõtme abi)
ja kohe kargas pähe, et meil omal siin kah ju Panda taltsutajad olemas!
Kui kaugele siis nende paremaks maastikusuutlikumaks tegemine kah edeneb?

Ja kas keegi on kusagilt mõne netipoe leidnud, kes müüks 13-14" mudarehve
ja loomukikult oleks nõus neid ka Eestisse saatma?

Postitatud: K Sept 24, 2008 11:54 am
Postitas motomees
Mull suht uus Panda, ei saa suurt midagi enne liisingulöppu ehitada
(vints; pamrid j.m.s) aga olen näind Pandat (muidugi netist) ATV mudakummidega sobisid küll vähemalt pildilt vaadates.
Ise olen selle Pandaga proovind igasugu maastikku ja metsa välja vedand, kui oleks kliierns sama mis Luaz-il teeks Pandaga Luaz-ile metsas ära. Aga palu meil vabariigis Pandasi on ? Klubi saab kokku vä !

Postitatud: R Sept 26, 2008 11:38 am
Postitas nohik
Palju 4x4 Pandasid Eestis müüdud on, ei oska kahjuks öelda ja kui palju neid sihtotstarbeliselt kasutatakse on iseasi. Samas peab tõdema, et kui teda sõiduautoks pidada, siis üllatava läbivusega putukas - kahjuks pärismaasturiks teda pidada päriselt ei julge. Aeglusti puudumine ja madal kliirens annavad raksemates oludes tunda.

Samas, mis siin ikka kurta, ise 1,2l 2007. aasta Climbingu omanik ja igapäeva autoks on ta ideaalne, sest enamus aega käib liiklemine ikkagi teedel.

Postitatud: R Sept 26, 2008 3:46 pm
Postitas Stupiduser
motomees kirjutas:Mull suht uus Panda, ei saa suurt midagi enne liisingulöppu ehitada
(vints; pamrid j.m.s) aga olen näind Pandat (muidugi netist) ATV mudakummidega sobisid küll vähemalt pildilt vaadates.
Miks Sa siis ehitada ei saa?

Mina panin küll Sillaehitajate Jimnyle vintsi ette ja keevitasin teda täiesti vabalt vaatamata sellele, et liising oli.
Pamprid olid kah alatihti küljest ära sõidetud.

Postitatud: R Sept 26, 2008 7:11 pm
Postitas pandakaru
Kes ütles et Panda päris maastur pole :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

http://www.youtube.com/watch?v=1yqTOunVNc8&NR=1


Tõsisema poole pealt .

Kerge vaevaga saab 5-7cm kliirensit juurde.
1. taha niva vedrudele alla pandavad kummi rõngad. VAZ poest saab 25.-paar (oli2a tagasi)
2.ette samasugused aga nati õhemad.selleks tuleb McPherson lahti keerata.

siis saad ca 5cm juurde

PS mul ned kummijunnid vastu pidanud juba ca 2a.

3.alla 14" veljed (cross originaalis 15") ja karvase mustriga proti MS alla mõõduga 195/70/14. väga napilt läheb siiski nati pidi logareid räsima. +2cm

4.Ette kere ja McPhersoni vahele puksid. kas alust või uued laagrid mis kinnituksid kere külge .Muidu originaalis koliseb rõvedalt kui HÜPATA :shock:
(mul see veel tegematta...tähendab hüpanud olen puksid on tegematta)

PS!PS!!!!!!! Ära tõmba autot mudast välja esimese pampri külge kinnituva seekli abil.Tõmbad selle kere küljest koos plastmassiga.

Siit ka ESIMENE TÕSINE EHITAMINE mis tuleks teha . Uus stange koos vintsi alusega.Pärast seda juba suva mida lisada.

Tagumine seekel kinnitub raami külge ja tiri palju jaksad.

Muid miinuseid pole täheldanud. Olen teda ujutanud vihterpalu jões ja lund lükanud jms nüüdseks juba 65000 th km. Kõik peab vastu.

Ah jaa sidur omab kinnijäämise korral ainult ON/OFF olekut muidu kohe suits taga. Parema ketta leidmisega tuleks ka tegeleda.(pole viitsinud ise)

Igatahes 3a jooksul pole see junn veel ennast ammendanud.Ikka hea tunne on et peaaegu igal ajal võid ametliku tee pealt ära keerata.

Põhiline on see ,et ta on ka täiesti igapäeva autona kasutatav ka praeguste küttehindade juures. Keskmine kulu on ainult 5,5 l 100

Postitatud: R Sept 26, 2008 7:44 pm
Postitas Landy
Pandakaru, turistid ootavd sind rajale! Kui üksi ei julge, tehke motomehega tandem. 8) Sul ju navi ja puha autos sees.

Avosõidu rajad ootvad! Ega te ometi LR Freelanderi naiskonnast kehvemad taha olla?

Postitatud: R Sept 26, 2008 8:00 pm
Postitas pandakaru
Oh Landy Landy meelitaja selline.Tead mul egoga asjad korras ja naistega hirmutada pole vaja :lol:

Ma rohkem hulgun üksi metsimööda ja pealegi äkki mäletad ma vabandasin välja eelmise võistluse sellega ,et kogu raha on kulunud elektri jõul liikuva vidina ehitamiseks.Praeguseks hakkab juba looma.Mootor valmis,kontroller valmis,aku purkide tasakaalustaja valmimas,rekuperatiivpiduri kontroller tegemisel,akud olemas.Kui selle asja liikuma saame siis asume ehk juba auto kallale.Mul selline kuri plaan et kui panda liising makstud viskan taga difri külge üldse elektri mootori.Ehk siis kodumaine hübriid (esialgu on see siiski ainult mõte)

Postitatud: K Nov 19, 2008 6:42 pm
Postitas Landy
nohik kirjutas:Palju 4x4 Pandasid Eestis müüdud on, ei oska kahjuks öelda ja kui palju neid sihtotstarbeliselt kasutatakse on iseasi. Samas peab tõdema, et kui teda sõiduautoks pidada, siis üllatava läbivusega putukas - kahjuks pärismaasturiks teda pidada päriselt ei julge. Aeglusti puudumine ja madal kliirens annavad raksemates oludes tunda.
Viimasel linnamaasturite safril tekkis Nohikul idee, et äkki viiks teised 4x4 pandad ja nende omanikud (Koos muude SUV-idega)ka metsa jalutama? Mida Pandaklaru ja Motomees arvavad? Äkki seltsis segasem?
Edasine:
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=13307