Ssangyong Musso
Moderaatorid: jr, Landy, Moderators
Kui on mure, pole ükski küsimus rumal...siinsete "omade" vahel veel eriti, nii palju kui neid üldse siia rubriiki juhtub
Musso 4WD lülitus on jah elektriline(mugavuse mõttes hea idee), ainult tehniline lahendus pole osutunud piisavalt töökindlaks vaakumvoolikute ummistumise(mul olid peenikest liiva täis) ja simmerite kulumise(ei toimu rummu lukustuse sisselülitumist vaakumi lekkel) tõttu. Minu meelest pole küll vahet või piiranguid, millal ja kuidas keegi soovib sõites erinevaid lülitusi kasutada. Vaevalt sa maanteel viitsiksid aeglustiga pikalt liigelda, kui max kiirus kuskil 60-70 on... 2WD on ikka mõeldud kõval teel (ökomaks)liiklemiseks, raskemates oludes siis 4WD lülitusel. Ja eriti rasketeks oludeks ongi 4WD aeglustiga. Muidugi oleks võinud veel olla ka difri lukustid lisaks, aga kõiki puudusi annab hea pealehakkamise korral alati täiustada...
Musso 4WD lülitus on jah elektriline(mugavuse mõttes hea idee), ainult tehniline lahendus pole osutunud piisavalt töökindlaks vaakumvoolikute ummistumise(mul olid peenikest liiva täis) ja simmerite kulumise(ei toimu rummu lukustuse sisselülitumist vaakumi lekkel) tõttu. Minu meelest pole küll vahet või piiranguid, millal ja kuidas keegi soovib sõites erinevaid lülitusi kasutada. Vaevalt sa maanteel viitsiksid aeglustiga pikalt liigelda, kui max kiirus kuskil 60-70 on... 2WD on ikka mõeldud kõval teel (ökomaks)liiklemiseks, raskemates oludes siis 4WD lülitusel. Ja eriti rasketeks oludeks ongi 4WD aeglustiga. Muidugi oleks võinud veel olla ka difri lukustid lisaks, aga kõiki puudusi annab hea pealehakkamise korral alati täiustada...
Juba liikuv maastur tekitab ikkagi mitmeid ümberehitusmõtteid.
selline küsimus, kas kusagil oleks Musso juppitatud? oleks vaja tagaluugi, sest enda oma roostes, ja rosstes oleva autoga ei taha eriti ringi sõita, esitiivad said vahetatud, lättis on olemas 3300 eeki-ga tagaluuk, aga inimene tahab 100% ettemaksu, mine tea, otsi pärast seda lättakat
btw, enda pann on selline siis
http://ru.myalbum.com/Album=ZIANWJRN
btw, enda pann on selline siis
http://ru.myalbum.com/Album=ZIANWJRN
Musso Prillimäe lammutuses
Hea et keegi teada annab kust midagi saada võimalik.... Ennas huvitab esimene juhipoolne supporti kinnituslatt koos vedruga....
Re: Musso Prillimäe lammutuses
Prillimäe romulas oli manuaalse HUB-idega isend..Viljar kirjutas:Hea et keegi teada annab kust midagi saada võimalik.... Ennas huvitab esimene juhipoolne supporti kinnituslatt koos vedruga....
Viimati muutis Def, T Apr 20, 2010 2:59 pm, muudetud 1 kord kokku.
Üritasin sumbutit masina alt kätte saada, aga see oli otsast lõpuni ühes tükis kokku keevitatud-on ikka spetsialiste ...tegelikult peaks ikka mitu jätku olema, nagu skeemilt uurisin. Tuleb nüüd auto all proovida endalgi uuesti jätkata
Huvitav, kuidas kõigil tagaluuk samamoodi roostes on? Mingi totaalne valmistaja viga?
Huvitav, kuidas kõigil tagaluuk samamoodi roostes on? Mingi totaalne valmistaja viga?
Juba liikuv maastur tekitab ikkagi mitmeid ümberehitusmõtteid.
-
- Rookie
- Postitusi: 2
- Liitunud: E Apr 26, 2010 2:12 pm
Hei!
Olen Rextoni omanik olnud viimane 1a ning ka võidelnud 4wd probleemidega. Nüüdseks probleem lahendatud ja kui uuesti tekib, siis vajadusel teen ka kogu jama uuesti läbi. Rattalukke ei hakka soetama.
Kes siis infot tahavad. Kõigepealt, kontrollige kõik õhuvoolikud üle, äkki on kusagil lekkeid. Foorumites olen lugenud, et on ühenduskohtades lekked, näiteks seal kus jaguneb vaakumpumba, rattalukkude, süüte ja kõrgsurve pumba vahel.
Kui lekkeid ei esine, siis järgmine samm on kontrollida kas elektrooniline klapp töötab. Suht lihtne protseduur, pane masin käima, võta klapi küljest lahti see õhuvoolik, mis peaks imemist tekitama rattalukkudesse, pane näpp sinna asemele ja tunneta kas tekib õhu imemist või mitte (samal ajal las keegi mängib 4H ja 2H nuppudega autos). Kui mingit vahet ei ole siis on klapp üsna tõenäoliselt läbi. Sealt edasi liigu rattalukkude juurde.
Kõigepealt siis kasuta näiteks brake cleanerit ja puhasta rattalukud seest ära, igast sodi võib seal olla. Siis hädaabi korral võid proovida ning lisada sinna rattaluku sisse üks lisa seib, kuid see on vaid ajutine lahendus. Üsna tõenäoline on, et kaks tihendit on läbi. Üks tihend on siis piduriketta küljes (kus mul oli leke) või siis poolassi või pooltelje juures.
Soovitan ka samal ajal kettad ja klotsid ära vahetada.. kui vähegi pappi jagub.
See link oli ka enne siin topicus olemas: http://www.ssangyongclub.co.uk/links.htm
seal on Ssangadele igasugused repairmanualid ja kõik muu huvitav. Soovitan! Ise pole kuldsete kätega, aga enamus töid olen tänu sellele manualile ära teinud!
Kohad kust soovitan juppe osta on:
http://www.koreancarspares.co.uk/ Inglismaal
http://www.wer-parts.nl/site/eng/content Tegemist siis Hollandis asuva firmaga, transport kiirem kui Inglismaalt tellida.
Hinnad on neil kohati väga erinevad. Üks kütusepumba jupp maksis Inglismaal 125Ŗ ja Hollandis 38EUR. Aga üldjuhul on Inglismaa hinnad paremad olnud.
Olen Rextoni omanik olnud viimane 1a ning ka võidelnud 4wd probleemidega. Nüüdseks probleem lahendatud ja kui uuesti tekib, siis vajadusel teen ka kogu jama uuesti läbi. Rattalukke ei hakka soetama.
Kes siis infot tahavad. Kõigepealt, kontrollige kõik õhuvoolikud üle, äkki on kusagil lekkeid. Foorumites olen lugenud, et on ühenduskohtades lekked, näiteks seal kus jaguneb vaakumpumba, rattalukkude, süüte ja kõrgsurve pumba vahel.
Kui lekkeid ei esine, siis järgmine samm on kontrollida kas elektrooniline klapp töötab. Suht lihtne protseduur, pane masin käima, võta klapi küljest lahti see õhuvoolik, mis peaks imemist tekitama rattalukkudesse, pane näpp sinna asemele ja tunneta kas tekib õhu imemist või mitte (samal ajal las keegi mängib 4H ja 2H nuppudega autos). Kui mingit vahet ei ole siis on klapp üsna tõenäoliselt läbi. Sealt edasi liigu rattalukkude juurde.
Kõigepealt siis kasuta näiteks brake cleanerit ja puhasta rattalukud seest ära, igast sodi võib seal olla. Siis hädaabi korral võid proovida ning lisada sinna rattaluku sisse üks lisa seib, kuid see on vaid ajutine lahendus. Üsna tõenäoline on, et kaks tihendit on läbi. Üks tihend on siis piduriketta küljes (kus mul oli leke) või siis poolassi või pooltelje juures.
Soovitan ka samal ajal kettad ja klotsid ära vahetada.. kui vähegi pappi jagub.
See link oli ka enne siin topicus olemas: http://www.ssangyongclub.co.uk/links.htm
seal on Ssangadele igasugused repairmanualid ja kõik muu huvitav. Soovitan! Ise pole kuldsete kätega, aga enamus töid olen tänu sellele manualile ära teinud!
Kohad kust soovitan juppe osta on:
http://www.koreancarspares.co.uk/ Inglismaal
http://www.wer-parts.nl/site/eng/content Tegemist siis Hollandis asuva firmaga, transport kiirem kui Inglismaalt tellida.
Hinnad on neil kohati väga erinevad. Üks kütusepumba jupp maksis Inglismaal 125Ŗ ja Hollandis 38EUR. Aga üldjuhul on Inglismaa hinnad paremad olnud.
-
- Rookie
- Postitusi: 2
- Liitunud: E Apr 26, 2010 2:12 pm