Ssangyong Musso

Rohkem või vähem eksootilised mudelid ja margid.

Moderaatorid: jr, Landy, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
kallem53
Mudder
Postitusi: 68
Liitunud: R Mär 20, 2009 1:27 pm
Asukoht: Tõrva

Postitus Postitas kallem53 »

Kui on mure, pole ükski küsimus rumal...siinsete "omade" vahel veel eriti, nii palju kui neid üldse siia rubriiki juhtub :lol:
Musso 4WD lülitus on jah elektriline(mugavuse mõttes hea idee), ainult tehniline lahendus pole osutunud piisavalt töökindlaks vaakumvoolikute ummistumise(mul olid peenikest liiva täis) ja simmerite kulumise(ei toimu rummu lukustuse sisselülitumist vaakumi lekkel) tõttu. Minu meelest pole küll vahet või piiranguid, millal ja kuidas keegi soovib sõites erinevaid lülitusi kasutada. Vaevalt sa maanteel viitsiksid aeglustiga pikalt liigelda, kui max kiirus kuskil 60-70 on... 2WD on ikka mõeldud kõval teel (ökomaks)liiklemiseks, raskemates oludes siis 4WD lülitusel. Ja eriti rasketeks oludeks ongi 4WD aeglustiga. Muidugi oleks võinud veel olla ka difri lukustid lisaks, aga kõiki puudusi annab hea pealehakkamise korral alati täiustada...
Juba liikuv maastur tekitab ikkagi mitmeid ümberehitusmõtteid.
Kasutaja avatar
Def
Rookie
Postitusi: 15
Liitunud: E Mär 22, 2010 3:32 pm

Postitus Postitas Def »

auto sai ostetud, siamaani rahul, maantel meenutab mulle Range Rover P38A-t, range mehed solvuvad vb olla, aga see on imho, ise kasutanud 7 Range-Rover-it :) (alates 2.5TD, 2.5DSE, 4.0SE ja kuni 4.6 Voque)
Kasutaja avatar
kallem53
Mudder
Postitusi: 68
Liitunud: R Mär 20, 2009 1:27 pm
Asukoht: Tõrva

Postitus Postitas kallem53 »

Tore(esialgu)! :wink: Loodame, et ka kestab ja ole siis agar oma kogemusigi siin teistegi margi omanikega jagama.
Juba liikuv maastur tekitab ikkagi mitmeid ümberehitusmõtteid.
Kasutaja avatar
Def
Rookie
Postitusi: 15
Liitunud: E Mär 22, 2010 3:32 pm

Postitus Postitas Def »

selline küsimus, kas kusagil oleks Musso juppitatud? oleks vaja tagaluugi, sest enda oma roostes, ja rosstes oleva autoga ei taha eriti ringi sõita, esitiivad said vahetatud, lättis on olemas 3300 eeki-ga tagaluuk, aga inimene tahab 100% ettemaksu, mine tea, otsi pärast seda lättakat :)

btw, enda pann on selline siis
http://ru.myalbum.com/Album=ZIANWJRN
Kasutaja avatar
Def
Rookie
Postitusi: 15
Liitunud: E Mär 22, 2010 3:32 pm

Postitus Postitas Def »

leidsin ühe feisliftitud Mussot Prillimäe romulas, seal uuem mudel, nagu mul, mõtlesin, et keeviataja sai korda minu tiivad, aga ta aint võttis maha neid, seega sai romulast väga korralikud asemele ostetud, vaid 1500 eeki paar.
tagaluuk oli kahjuks sama kohtades roostes, mis minu oma
Viljar
Mudder
Postitusi: 67
Liitunud: K Okt 14, 2009 10:05 am

Musso Prillimäe lammutuses

Postitus Postitas Viljar »

Hea et keegi teada annab kust midagi saada võimalik.... Ennas huvitab esimene juhipoolne supporti kinnituslatt koos vedruga....
Kasutaja avatar
Def
Rookie
Postitusi: 15
Liitunud: E Mär 22, 2010 3:32 pm

Re: Musso Prillimäe lammutuses

Postitus Postitas Def »

Viljar kirjutas:Hea et keegi teada annab kust midagi saada võimalik.... Ennas huvitab esimene juhipoolne supporti kinnituslatt koos vedruga....
Prillimäe romulas oli manuaalse HUB-idega isend..
Viimati muutis Def, T Apr 20, 2010 2:59 pm, muudetud 1 kord kokku.
Viljar
Mudder
Postitusi: 67
Liitunud: K Okt 14, 2009 10:05 am

Postitus Postitas Viljar »

Omal juba aastaid manuaallukud.... Ega ta muidu ei toimigi..
Kasutaja avatar
kallem53
Mudder
Postitusi: 68
Liitunud: R Mär 20, 2009 1:27 pm
Asukoht: Tõrva

Postitus Postitas kallem53 »

Üritasin sumbutit masina alt kätte saada, aga see oli otsast lõpuni ühes tükis kokku keevitatud-on ikka spetsialiste :shock: ...tegelikult peaks ikka mitu jätku olema, nagu skeemilt uurisin. Tuleb nüüd auto all proovida endalgi uuesti jätkata :wink:
Huvitav, kuidas kõigil tagaluuk samamoodi roostes on? Mingi totaalne valmistaja viga?
Juba liikuv maastur tekitab ikkagi mitmeid ümberehitusmõtteid.
bodyrocker
Rookie
Postitusi: 2
Liitunud: E Apr 26, 2010 2:12 pm

Postitus Postitas bodyrocker »

Hei!
Olen Rextoni omanik olnud viimane 1a ning ka võidelnud 4wd probleemidega. Nüüdseks probleem lahendatud ja kui uuesti tekib, siis vajadusel teen ka kogu jama uuesti läbi. Rattalukke ei hakka soetama.

Kes siis infot tahavad. Kõigepealt, kontrollige kõik õhuvoolikud üle, äkki on kusagil lekkeid. Foorumites olen lugenud, et on ühenduskohtades lekked, näiteks seal kus jaguneb vaakumpumba, rattalukkude, süüte ja kõrgsurve pumba vahel.
Kui lekkeid ei esine, siis järgmine samm on kontrollida kas elektrooniline klapp töötab. Suht lihtne protseduur, pane masin käima, võta klapi küljest lahti see õhuvoolik, mis peaks imemist tekitama rattalukkudesse, pane näpp sinna asemele ja tunneta kas tekib õhu imemist või mitte (samal ajal las keegi mängib 4H ja 2H nuppudega autos). Kui mingit vahet ei ole siis on klapp üsna tõenäoliselt läbi. Sealt edasi liigu rattalukkude juurde.
Kõigepealt siis kasuta näiteks brake cleanerit ja puhasta rattalukud seest ära, igast sodi võib seal olla. Siis hädaabi korral võid proovida ning lisada sinna rattaluku sisse üks lisa seib, kuid see on vaid ajutine lahendus. Üsna tõenäoline on, et kaks tihendit on läbi. Üks tihend on siis piduriketta küljes (kus mul oli leke) või siis poolassi või pooltelje juures.
Soovitan ka samal ajal kettad ja klotsid ära vahetada.. kui vähegi pappi jagub.
See link oli ka enne siin topicus olemas: http://www.ssangyongclub.co.uk/links.htm
seal on Ssangadele igasugused repairmanualid ja kõik muu huvitav. Soovitan! Ise pole kuldsete kätega, aga enamus töid olen tänu sellele manualile ära teinud!

Kohad kust soovitan juppe osta on:
http://www.koreancarspares.co.uk/ Inglismaal
http://www.wer-parts.nl/site/eng/content Tegemist siis Hollandis asuva firmaga, transport kiirem kui Inglismaalt tellida.
Hinnad on neil kohati väga erinevad. Üks kütusepumba jupp maksis Inglismaal 125Ŗ ja Hollandis 38EUR. Aga üldjuhul on Inglismaa hinnad paremad olnud.
bodyrocker
Rookie
Postitusi: 2
Liitunud: E Apr 26, 2010 2:12 pm

Postitus Postitas bodyrocker »

Tahtsin veel seda lisada, et enne Prillimäele tormamist küsige kindlasti väljamaalt varuosade hindu. Prillimäe küsib kasutatud jupi eest 80% uue hinnast. Nii et ei ole mina näinud erilist pointi sealt midagi soetada.
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Hea ülevaade bodyrocker!
+372 5028488
Kasutaja avatar
Def
Rookie
Postitusi: 15
Liitunud: E Mär 22, 2010 3:32 pm

Postitus Postitas Def »

bodyrocker, tänud lingide eest!

panen enda Musso pildid üles, äkki keegi tunneb enda endise auto ära :D

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

kus juures kui kellegile vaja mul on venekeelne "Repair manual" Mussole mida toodeti kuni 1998 (k.a.)
Viljar
Mudder
Postitusi: 67
Liitunud: K Okt 14, 2009 10:05 am

Postitus Postitas Viljar »

Kas autot tõstsid ise... kui siis mis ja kuidas....Omal ka mõte
Kasutaja avatar
Def
Rookie
Postitusi: 15
Liitunud: E Mär 22, 2010 3:32 pm

Postitus Postitas Def »

Viljar kirjutas:Kas autot tõstsid ise... kui siis mis ja kuidas....Omal ka mõte
sai juba ostetud "liftituna"
tagasillas ca 10cm pukkid, ja esimesed torsioonid lihsalt keritud kõrgemaks
Vasta

Mine “Muud maasturid”