1. leht 1-st

Kia sorento 2.5 103kw manuaal 4x4

Postitatud: K Veebr 12, 2020 9:25 pm
Postitas Rivo123
Tere! Mure siis selline sai autot tõmmatud ja peale seda hakkas mingi jama 4x4 ga.Antud mudelil 4x4 lo ja 4x4automaat. Nagu ei lülituks enam ümber automaadile.aeglusti toimib. Rattad välja keerates sõites ja sõitmaminnes teeb krop krop krop ja väristab. Sirgelt sõites kõik tavaline ja gaasi andes.

Re: Kia sorento 2.5 103kw manuaal 4x4

Postitatud: K Veebr 12, 2020 11:04 pm
Postitas RistoRR
Vahekast sai otsa. Lihtne.

Re: Kia sorento 2.5 103kw manuaal 4x4

Postitatud: K Veebr 12, 2020 11:56 pm
Postitas Rivo123
Aga nii järsku????Enne ei andnud mingit märki. Kas ei või mingi elektriline viga olla?

Re: Kia sorento 2.5 103kw manuaal 4x4

Postitatud: K Veebr 12, 2020 11:58 pm
Postitas Rivo123
Ja kui ongi vahekasti rikke siis mis kasti hind olla võib lammutuse oma või vanakasti remont

Re: Kia sorento 2.5 103kw manuaal 4x4

Postitatud: N Veebr 13, 2020 10:05 am
Postitas RAMBO
Rivo123 kirjutas:Ja kui ongi vahekasti rikke siis mis kasti hind olla võib lammutuse oma või vanakasti remont
Kasti saad Raplast, kui vaja 56262861

Terv.
RAMBO

Re: Kia sorento 2.5 103kw manuaal 4x4

Postitatud: N Veebr 13, 2020 1:02 pm
Postitas puhvel
Rivo123 kirjutas:Tere! Mure siis selline sai autot tõmmatud ja peale seda hakkas mingi jama 4x4 ga.Antud mudelil 4x4 lo ja 4x4automaat. Nagu ei lülituks enam ümber automaadile.aeglusti toimib. Rattad välja keerates sõites ja sõitmaminnes teeb krop krop krop ja väristab. Sirgelt sõites kõik tavaline ja gaasi andes.
Ei tea Kiasid aga Jeebul panen kõik kastid neutraali peale kui vaja hädasti tõmmata.
Siis ka vaikselt igaks juhuks.
Kuidas tõmbamine käis ?

Re: Kia sorento 2.5 103kw manuaal 4x4

Postitatud: N Veebr 13, 2020 6:43 pm
Postitas RistoRR
Otsa saabki ootamatult. Paljudel pole ootamatult viimased 30 000 km õli ka sees olnud jne. Tõmmatav oleku puhul tuleb kial ka neutraali panna. Tõmmaja olles annab lihtsalt surma äärel olev kast alla. Vedas kuulid kindlasti plokkide vahele ära ja ongi rahu majas. Elektriga pole seal miskit pistmist.

Re: Kia sorento 2.5 103kw manuaal 4x4

Postitatud: N Veebr 13, 2020 6:58 pm
Postitas honkomees
kiast ei tea küll sittagi aga tekkis küsimus targematele selle arutelu peale. Kui on tegu manuaalkastiga masinaga nagu teema pealkirjast lugeda ja seda tõmmatakse, miks siis peaks panema neutraali ... eee ... vahekasti või mille? Oma autol ma vist mingi kavala nipiga mitut nuppu korraga litsudes saan seda teha, see on kusagilt austraalia foorumist silma jäänud, ametlikult nagu seda pole kasutajajuhendis kirjaski.
Tavaliselt ikka tõmbamise ajal aitad oma käiguga kaasa mülkast väljaronimisele ...

Re: Kia sorento 2.5 103kw manuaal 4x4

Postitatud: N Veebr 13, 2020 7:05 pm
Postitas puhvel
honkomees kirjutas:kiast ei tea küll sittagi aga tekkis küsimus targematele selle arutelu peale. Kui on tegu manuaalkastiga masinaga nagu teema pealkirjast lugeda ja seda tõmmatakse, miks siis peaks panema neutraali ... eee ... vahekasti või mille? Oma autol ma vist mingi kavala nipiga mitut nuppu korraga litsudes saan seda teha, see on kusagilt austraalia foorumist silma jäänud, ametlikult nagu seda pole kasutajajuhendis kirjaski.
Tavaliselt ikka tõmbamise ajal aitad oma käiguga kaasa mülkast väljaronimisele ...
Pidasin silmas olukorda kus auto keeldub üldse omal jõul liikumast (mootor), mülkas abistamine teine lugu jah.

Re: Kia sorento 2.5 103kw manuaal 4x4

Postitatud: N Veebr 13, 2020 8:44 pm
Postitas RistoRR
Maantee tõmbel ikka neutraali. Pasas ronimisel ikka aitab kaasa jah, aga tekitab ka koormust ehk siis vahekast annab alla ikka. Ei ole hea see teadmata minevikuga automaatne nelik...

Re: Kia sorento 2.5 103kw manuaal 4x4

Postitatud: R Veebr 14, 2020 12:17 am
Postitas Rivo123
No proovisin täna mäkke üles sõita ja karjääris metsas. Häält ei tee,ja häält teeb ainult rattad välja keerates,vahet pole kummale poole ja kas ederpidi käigu või tagurpidiga.aken lahti teha siis hääl tuleb keskelt. Ja kia manuaal kastiga.ja täiesti tavaline kahe astmeline nelik

Re: Kia sorento 2.5 103kw manuaal 4x4

Postitatud: E Veebr 17, 2020 11:20 am
Postitas sethtanel
Omasin päris pikalt sellise mootoriga Kiat. Mul oli valik et sain ise valida kas 2vedu või 4 vedu ja see sisse lülitamine toimis nagu jumal juhatas. Armatuuris oli ka märgutuli ja see ka toimis omas rütmis nii et reaalsusega ei olnud miagi pistmist. Neli veoga minu arust on ju nagu loogiline, et natuke midagi kuskilt häält teeb kui rattad välja keerad? :oops:
Kui nelivedu taga ei ole ja vaid üks ratas veab siis võiks kõik hääletult käia?

Sellise masinaga seoses teistele õpetuseks. Kuitas loll(st mina) ülevaatusel sedasi läbi n***ti, nagu ma loodan seda kellegi teisega ei juhtu.
Ülevaatusel tuli välja "eriti ohtlik viga" esimeses kardaani ristis oli väike loks.
Siin kohal peab mainima et kas selle konkreetse masina puhul täpselt sama võimaluse alla läheb, aga minul oli nupp millega sai 4 veo välja lülitada ja 90% sõitudest saigi vaid tagaveoga sõidetud. Nelivedu väljas eisimene kardaan kaasa ei käinud ja oli lihtsalt niisama igaks juhuks küljes. Vaatasin selle risti hinda 12€ ja tundus et pole probleemi, lasen ära vahetada. Remondi käigus tuli aga välja vahetada kardaan jne - kokku remont pool auto hinda.
Tagant järele tarkus see et igas teises üv punktis oleks sellega läbi saanud ja ülevaatuse jaoks võib kasvõi ajutiselt selle kardaani lihtsalt koju jätta ja poleks ka mingit probleemi olnud.

Re: Kia sorento 2.5 103kw manuaal 4x4

Postitatud: R Veebr 21, 2020 11:09 am
Postitas HGRV
sethtanel kirjutas:Mul oli valik et sain ise valida kas 2vedu või 4 vedu ja see sisse lülitamine toimis nagu jumal juhatas.
Julgen vastu vaielda. Mehaaniline 4-vedu lülitub tegelikult laitmatult, aga loomulikult mitte päris sel hetkel kui nuppu keerad, vaid siis kui hammasratastelt korra koormuse maha lased - kui hambad kohakuti satuavd. Ehk täpselt nagu ilma sidurita käiguvahetus (auto puhul muidugi hädavariant, kiirematel tsiklitel aga igapäevane tegevus).
sethtanel kirjutas:Ülevaatusel tuli välja "eriti ohtlik viga" esimeses kardaani ristis oli väike loks. /-/ Vaatasin selle risti hinda 12€ ja tundus et pole probleemi, lasen ära vahetada. Remondi käigus tuli aga välja vahetada kardaan jne - kokku remont pool auto hinda.
Ametlikult KIA tõesti ei paku eraldi esimest risti - varuosana pakutakse ainult uut kardaani ja need 12eur standardristid ei sobi. Aga õiged ristid on olemas ja vahetatavad nagu iga teine. Oli täpselt sama teema - ülevaataja avastas lõtku... Minu remondimees viitsis otsimisega veidi rohkem vaeva näha ja oligi probleem lahendatud. Mina võitsin sadu eurosid ja tema tänutäheks premeeritud - kõik rahul :) Aga jah, veider valik on see rist KIA poolt küll.

G