1. leht 1-st

2006 Sorento tagasild poob

Postitatud: N Jaan 09, 2014 11:21 pm
Postitas Margo
Tere

2006a sorentol tagasilla differ justkui lukustuks alati kui vedu taha tuleb. Rattad välja keerates ja kiirendades sisemine ratas libiseb. Sillas peaks olema neil lsd iseenesest, aga millest võisk tingitud olla, et ta nii töötab? Ehk on kellegil ideid või ise kokku puutunud sarnase olukorraga?

Re: 2006 Sorento tagasild poob

Postitatud: N Jaan 09, 2014 11:40 pm
Postitas KKKKKK
Millal viimati õli vahetati sillas?

Kunagi üks kasut Navara D22 sai ostetud. Sama pull. Lasin õli välja. Kuna sitta ja metalli ei tulnd(mul tegi häält ka juba) panin õli sisse uue ja hakkas toimima. Sõitsin sellega veel ca 40 000 ja probleeme netu.

Re: 2006 Sorento tagasild poob

Postitatud: E Jaan 13, 2014 7:45 pm
Postitas Margo
Kui tihti või mis intervalliga seda tagasillaõli vahetama peaks?

Re: 2006 Sorento tagasild poob

Postitatud: E Jaan 13, 2014 8:04 pm
Postitas KKKKKK
Krt seda teab mida need hiina autod tahavad. Tavaliselt sinna 45 - 60 tuhhi kanti on.

Re: 2006 Sorento tagasild poob

Postitatud: T Mai 03, 2016 10:34 pm
Postitas Aldo
Tere,mul ka umbes sama jama Sorento 2,5 2005.Kui hakkad külma autoga sõitma siis just vasakule pöörates tuleb tagasillast mingit tumedat tõnksumist,aga kui oled juba vähe sõitnud kaob nagu ära?Milles asi?Kas ka õlis?

Re: 2006 Sorento tagasild poob

Postitatud: N Juul 20, 2017 10:56 pm
Postitas japs4u
Tere
sai soetatud 204 kia sorento ja tekkis üks probleem
Nimelt sõites kaas maha lastes hakkab tagasild uluma.niikui kaasi vajutad kaob ära
kuskil 30km /h sellist asja pole
sai vahetatud õli aga midagi ei muutunud
õli punni magneti otsas oli hästi väheke ka raua sodi
mida peaksin ette võtma ja mida vahetama et ulumisest lahti saada

Re: 2006 Sorento tagasild poob

Postitatud: K Okt 04, 2017 7:51 am
Postitas freedom19
Tervist.
Olen isegi samalaadse probleemiga aegu tagasi siin küsimusega üleval olnud,nimelt oman 2005 . 2,5 td 103 kW.Kuna keskdiffer on lülitab elektriliselt kui kaitsme sisse paned siis mul veab esimene sild ka kaasa ja suvel kuival asfaldil keerates ei soovi väga poognaid väänata ei ole väga mõnus väänamine ,uurides siis asja mida teadjad räägivad,ütlesid et ,selline väike väändumine pidavat normaalne olema.Ehitasin endal selle kaitsme ümber lülituda n-ö kui kaitse pole sees on ainuld tagasid järel ja mingit poomist pole kui vaja esimest järgi pistan lüliti sisse ja kui aeglustit lisaks keeran vasakult 4x4 slow neutraalsuse asendis sisse ja on maastikul mütates nelik nõuetekohaselt töövalmis .
Ulumine viitab pigem juba taga diffri probleemile ,kardan et ühe õliga juba liiga pikalt uhatud ringi.