Sorento 2004a 2,5td 4wd PROBLEEM
Moderaatorid: Landy, Moderators
Sorento 2004a 2,5td 4wd PROBLEEM
Palun selgitage kuidas toimib sorento 4veo süsteem.Kord lisad kurvis gaasijuurde siis tunned kuidas esivedu auto sirgeks veab tagasi ja samas järgmises kurvis laseb küljeette ja ainult tagavedu töös.
PAKUN METSAVÄLJAVEDU MTZ 82,1 RAPLAMAAL JA HARJUMAAL TEL.53307753
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: Sorento 2004a 2,5td 4wd PROBLEEM
Alustaks rehvidest. Kas esisillal ikka korralikud rehvid? Minu omal on all ntx. Cooper Discoverer M+S ja selle suur ja kandiline klots töötab hästi otse veol, nii lumes kui poris, kuid külgpidamine natsa kehva ja tahab ka ära lihvitud kurvides otse minna.janek168 kirjutas:Palun selgitage kuidas toimib sorento 4veo süsteem.Kord lisad kurvis gaasijuurde siis tunned kuidas esivedu auto sirgeks veab tagasi ja samas järgmises kurvis laseb küljeette ja ainult tagavedu töös.
rehvid uued all max 2000km sõitnud,ta ei lähe otse vaid laseb külge ette eile lappasin rooli nagu rallisõitja sirgeks ei saa autot,samas käisin proovisin platsipeal ja ei saa külge ette ja kõrvaltvaataja kes oli õues ütles et esivedu oli taga koguaeg.?????????????
PAKUN METSAVÄLJAVEDU MTZ 82,1 RAPLAMAAL JA HARJUMAAL TEL.53307753
on 2 sorti 4wd sorentosid..ühtedel on lüliti kõrval 2HI, 4HI ja 4LO. 2HI on ainult tagavedu, 4HI lükkab vahekastis esimese kardaani järgi. 2LO sama aga koos aeglustiga. siis on see teine variant, millel oli vist ka 4wd auto - vot seda ei tea küll kuidas toimib ja milla milline ratas kuipalju veab.
et asi oleks veel segasem, on osadel ka LSD tagadiffrer/diffris. Minu oma oli ilmselt valede õlidega (või kas seda üldse vahetati) ära lõhutud. Nüüd kui otsin endal uue diffri sisu, oli endalgi alguses veidi niiskel asfaldil tegemist rooli lappamisega. ütleme siis nii, etnagu oleks autole metsikult jõudu juurde tekkinud.. isegi veidi niiske afsalfi platsil saab slide'ide ja kummi kuludata nii mis hirmus.. aga tagasi jutu juurde, et LSD olemasolul, vähese praktikaga ongi suht segane sõita.. rehvid haakuvad erinevalt, kord jääb haakumisest puudu ja LSD hakkab mõlemaid tagarattaid keerutama = sa ei saa muffigi aru ja auto võtab külje ette, teiene kord aga on ees parem haakumine ja auto "tõmmatakse sirgeks" jne.. ehk siis mina soovitan vaikselt harjutada erinevate teeolude ja situatsioonidega.. mina oskan juba mõnusalt slaidida, aga vaid siis kui teisi liiklejaid ei ole. lolli võib ka teisti mängida, ilma teisi ohustamata.
aijaa nimetatud arusaamatut auto käitumist enne, katkise LSD'ga ei olnud, siis oli suht lihtne, nüüd taga aga kaks kurja puksijat, kes ka lükkavad autot või kelgutavad.. up-2-you
et asi oleks veel segasem, on osadel ka LSD tagadiffrer/diffris. Minu oma oli ilmselt valede õlidega (või kas seda üldse vahetati) ära lõhutud. Nüüd kui otsin endal uue diffri sisu, oli endalgi alguses veidi niiskel asfaldil tegemist rooli lappamisega. ütleme siis nii, etnagu oleks autole metsikult jõudu juurde tekkinud.. isegi veidi niiske afsalfi platsil saab slide'ide ja kummi kuludata nii mis hirmus.. aga tagasi jutu juurde, et LSD olemasolul, vähese praktikaga ongi suht segane sõita.. rehvid haakuvad erinevalt, kord jääb haakumisest puudu ja LSD hakkab mõlemaid tagarattaid keerutama = sa ei saa muffigi aru ja auto võtab külje ette, teiene kord aga on ees parem haakumine ja auto "tõmmatakse sirgeks" jne.. ehk siis mina soovitan vaikselt harjutada erinevate teeolude ja situatsioonidega.. mina oskan juba mõnusalt slaidida, aga vaid siis kui teisi liiklejaid ei ole. lolli võib ka teisti mängida, ilma teisi ohustamata.
aijaa nimetatud arusaamatut auto käitumist enne, katkise LSD'ga ei olnud, siis oli suht lihtne, nüüd taga aga kaks kurja puksijat, kes ka lükkavad autot või kelgutavad.. up-2-you
--
onu Raiu
onu Raiu