ABS + ESP OFF
Moderaatorid: Landy, Moderators
ABS + ESP OFF
Kia Sorento 2,5 125kW 2006 Automaat
Üleeile läksid põlema ABS ning ESP OFF ning ära ei kustu kohe üldse. Eile jõudisin autoga maja ette ning tekkis vajadus(ca 3 min pärast) auto ümber parkida, kuid auto käima ei läinud. Korra üritas ja teise korraga võtit keerates täiesti null, üldse mitte mingit häält ei tee.
Siia juurde - ca 3,5 aastat tagasi oli ka jama nende tulukeste põlemisega, kord läksid põlema siis jälle ok kuni hetkeni mil autol läks mootorituli põlema, poole sõitmise pealt suri välja ja käima ei läinud (lõppkokkuvõttes saime jälile, et kütusepagis koorub värv vms ja see lööb kõik kinni, paak puhastati, pandi lisafilter vahetati pisut juppe siit ja sealt, sest sellise sõitmisega läks nii mõnigi asi tuksi). Siis oli kõik ok kuni üleeilseni. Muidugi see vahefilter mis meile peale pandi, oli üsna must seest juba(muidu oleme alati õigel ajal vahetanud aga seekord kuidagi ununes).
Kas võis tõesti, nii järsku miskit seal kinni lüüa? Ei taha väga uskuda
Ehk keegi on sama jamaga maadelnud ja oskab miskit kaasa rääkida ?
Tean, et oleks vaja arvuti taha panna autole, kuid hetkel see võimalus puudub, seda enam et auto linnast väljas ja ei liigu ise.
Üleeile läksid põlema ABS ning ESP OFF ning ära ei kustu kohe üldse. Eile jõudisin autoga maja ette ning tekkis vajadus(ca 3 min pärast) auto ümber parkida, kuid auto käima ei läinud. Korra üritas ja teise korraga võtit keerates täiesti null, üldse mitte mingit häält ei tee.
Siia juurde - ca 3,5 aastat tagasi oli ka jama nende tulukeste põlemisega, kord läksid põlema siis jälle ok kuni hetkeni mil autol läks mootorituli põlema, poole sõitmise pealt suri välja ja käima ei läinud (lõppkokkuvõttes saime jälile, et kütusepagis koorub värv vms ja see lööb kõik kinni, paak puhastati, pandi lisafilter vahetati pisut juppe siit ja sealt, sest sellise sõitmisega läks nii mõnigi asi tuksi). Siis oli kõik ok kuni üleeilseni. Muidugi see vahefilter mis meile peale pandi, oli üsna must seest juba(muidu oleme alati õigel ajal vahetanud aga seekord kuidagi ununes).
Kas võis tõesti, nii järsku miskit seal kinni lüüa? Ei taha väga uskuda
Ehk keegi on sama jamaga maadelnud ja oskab miskit kaasa rääkida ?
Tean, et oleks vaja arvuti taha panna autole, kuid hetkel see võimalus puudub, seda enam et auto linnast väljas ja ei liigu ise.
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2444
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: ABS + ESP OFF
Siis jäädki kristallkuulilt ennustusi saama. Elektriauto ju.
Tõenäoliselt siiski mingi elektriviga. Kohe kuidagi ei taha uskuda, et kütuseliini ummistumine põhjustab ABS ja ESP probleeme.
Ehk kas akus voolu on, kas see vool ka mootori kontrollerini jõuab (massijuhe!), kas kontroller mootori pöörlemist näeb...
Tõenäoliselt siiski mingi elektriviga. Kohe kuidagi ei taha uskuda, et kütuseliini ummistumine põhjustab ABS ja ESP probleeme.
Ehk kas akus voolu on, kas see vool ka mootori kontrollerini jõuab (massijuhe!), kas kontroller mootori pöörlemist näeb...
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Re: ABS + ESP OFF
Mida tähendab "Üldse häält ei tee" - starter ei aja mootorit ringi või ei käivitu?
ABS-ESP hakkavad koos põlema nt. siis kui mõni abs-i andur otsad annab...
Re: ABS + ESP OFF
"Üldse häält ei tee" - võtit keerates asendisse ACC, siis kapoti all on kuulda ainult mingit vaikset tiksumist korraks, käivitades mootorit ringi ei aja
Re: ABS + ESP OFF
A mis selle mootori siis käivitaks kui starteri releed ainult plõgisevad ja ta mootorit ringi ajada ei suuda? Laadi aku ära, kontrolli juhtmete kinnitusi ning keera võtit ja sõida - nii lihtne see ongi
Re: ABS + ESP OFF
Krokodillid olid juba küljes esimese asjana.... Ma sõitsin töölt koju vähemalt 30 minutit. Parkisin kodus auto ära ja ~3 minuti pärast enam auto ei käivitunud. Aku tühi kolme minutiga nii, et krokodillid ka ei aita??
Re: ABS + ESP OFF
Genekas ei lae. Pinge on liiga madal, sellest tulukesed armatuuris.
Takkajärgi tarkus on täppisteadus.
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2444
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: ABS + ESP OFF
Kusjuures kõige tõenäolisem variant. Reaalselt tühjenenud akut 30 minutit sõitu ei lae eriti kuhugi.
Pane KORRALIK laadija (säärane, mis klemmipinge ikka 15+V lükkab) ööpäevaks.
Iseasi, et pikalt näljas hoitud aku võib olla juba lõplikult rikenenud. Mida näitab ainult loomkatse reaale koormusega, udupeened "anaal-lüsaatorid" kipuvad olema suti ... optimistlikud.
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Re: ABS + ESP OFF
AXiga täitsa nõus. Omasin 2005 a isendit ja miskipärast andis genekas 2-3 korda otsad. Esimese asjana lõi ABSi tulukese põlema, ESP puudus. Tunnise sõidu järel suunatuli vaevu vilkus. Kui juba tule põlema lõi armatuuris, siis enam käima ei saanud ilma abita..
Re: ABS + ESP OFF
Sai peale pandud teine aku ja ikka ei midagi. Ootame diagnostikat.
Teab keegi öelda, kas IMMO tuli peab kustuma süüte sisse keeramisel? Mul on nagu meeles, et peaks kustuma?
Vahepeal tänud kõigile, kes oma mõtteid jagavad. Annan ikka jooksvalt teada mis saab.
Teab keegi öelda, kas IMMO tuli peab kustuma süüte sisse keeramisel? Mul on nagu meeles, et peaks kustuma?
Vahepeal tänud kõigile, kes oma mõtteid jagavad. Annan ikka jooksvalt teada mis saab.
Re: ABS + ESP OFF
Vahepeal annan teada, et auto ei käivitu sest starter õhtal omadega....
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2444
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: ABS + ESP OFF
Immotule kustumine näitab, et võti tunti ära ja turva lubab käivitada.
Erinevatel autodel on aeg erinev, aga üle kümne sekundi ei tohiks küll võtta.
Starteri surm võib anda vihje ka algsele probleemile.
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Re: ABS + ESP OFF
Nagu igal priiuse rüütlil olgu pistoda alati vööl, nii võiks igal autoinimesel ka multimeeter kodus olla, millega saab 15 sekundiga selgeks kas töötava mootoriga jõuab ligi 14v pinget aku postidele või mitte. Paned tarbijad taha ja vaatad veel korra kas genekal on võhma pinget hoida 14v lähedal või kukub 12v ligi.
Muidugi moodsad laadimissüsteemid autodel, Nissanitel näiteks, võivad ka pärast mingit aega laadimise tagant ära võtta mõne kütuse tilga säästmiseks. See juba juhatas mind valele teele.
Muidugi moodsad laadimissüsteemid autodel, Nissanitel näiteks, võivad ka pärast mingit aega laadimise tagant ära võtta mõne kütuse tilga säästmiseks. See juba juhatas mind valele teele.
X-trail.
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee