Tere. Nostalgiapuhangu ja sobivate asjaolude kokku langemisel sai ostetud metsas kündmiseks üks Terracan. Olen aastaid tagasi omanud ühte Terracani (2.9 crdi 110kW, automaat, 2002 aasta), aga see nüüdne on vähe värskem. Nimelt tegu 2005 aasta mudeliga 2.9 crdi, automaat, 120 kW. Erinevus varasemalt peetud eksemplariga, seisneb ka veoskeemide valikus. Vanal sain ma valida 2H tagaveo, 4H kiire nelikveo ja LOW ehk aeglusti vahel. Praegusel aparaadil on valida ainult AUTO ja LOW vahel ja paistab, et seegi ei tööta. Tõmmates käigukangi N peale ja nuppu keerates AUTO —> LOW ei juhtu muud midagi kui armatuuris hakkab vilkuma kollane nelikveo märgutuli ja aeglusti ei rakendu. Vanal mudelil oli minu mäletamist mööda tuluke roheline ja kord kui lülitus ei toimunud, vahetati ära mingi vaakumsolenoidklapp või midagi taolist. Kas võib olla sama probleemiga tegu, midagi muud?
Kui suurt rehvi kannatab ilma et tükid liiga kiirelt poolduma ei hakkaks? Peale vaadates üle 31” ei mahu nagu hästi ja ei tea kas sedagi kestab? Kellegilt tuleb veel äkki mingeid soovitusi auto metsasuutlikumaks tegemiseks?
Terracani aeglusti ei lülitu, tuli vilgub armatuuris
Moderaatorid: Maasturid, Moderators
Terracani aeglusti ei lülitu, tuli vilgub armatuuris
Toyota Land Cruiser 120 2008; Jeep Grand Cherokee Overland 2019; Mercedes Benz ML500 w163; Hyundai Terracan 2005
tel. 51O7O27
tel. 51O7O27
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: Terracani aeglusti ei lülitu, tuli vilgub armatuuris
Ise vana Terracani mees, mul näiteks pole sellest autost õrna aimugi , kuid mina vaataks esimese hooga üle lülitusmootori ühendused, piiluks pistikusse, jne.
https://www.youtube.com/watch?v=uD03hOZ ... erardBurke
https://www.youtube.com/watch?v=uD03hOZ ... erardBurke
Re: Terracani aeglusti ei lülitu, tuli vilgub armatuuris
Tere.
Taha vanema, pika Pajero vedrud, eest torsoone peale, 2" tõste puksid raami ja kere vahele. 33 ratas käib ilusti ringi. Üldiselt jõuab selle autoga kaunis sügavale. Kusjuures sõiduomadused ei muutu väga, sest need nagunii kehvad.
Aga selle automaatselt lülituva nelikuga..... see pole hea. Alusta aeglusti lülituse mootorist, nagu ka eespool öeldud.
H.
Taha vanema, pika Pajero vedrud, eest torsoone peale, 2" tõste puksid raami ja kere vahele. 33 ratas käib ilusti ringi. Üldiselt jõuab selle autoga kaunis sügavale. Kusjuures sõiduomadused ei muutu väga, sest need nagunii kehvad.
Aga selle automaatselt lülituva nelikuga..... see pole hea. Alusta aeglusti lülituse mootorist, nagu ka eespool öeldud.
H.