Gallopery pumba jubina küsimus
Moderaatorid: Maasturid, Moderators
Gallopery pumba jubina küsimus
Tere kõigile,
Probleem selline, et kuliibinid on kangiga pumba kallal käinud ja osaliselt pumpa "modinud".
Küsimus pildil punase ringiga tähistatud "jubina" funktsioonis, sisse läheb kolm juhet, üks juhe peaks jõudma el.klapile aga milleks on teised kaks?
Miski raamat Galloperi kohta mul on, aga seal pole sellist jubinat skeemis olemas, lihtalt juhe otse klapi peale.
Probleem selline, et kuliibinid on kangiga pumba kallal käinud ja osaliselt pumpa "modinud".
Küsimus pildil punase ringiga tähistatud "jubina" funktsioonis, sisse läheb kolm juhet, üks juhe peaks jõudma el.klapile aga milleks on teised kaks?
Miski raamat Galloperi kohta mul on, aga seal pole sellist jubinat skeemis olemas, lihtalt juhe otse klapi peale.
- Manused
-
- pump4dbh.png (791.78 KiB) Vaadatud 2447 korda
- Maasturid
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 1956
- Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
- Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
- Kontakt:
Re: Gallopery pumba jubina küsimus
See on immobilaiseri jubin.
Kui paned selle pumba teisele autole peale ja jätad selle külge siis käima seda ei saa. Tuleb võtta autol peal olnud pumbalt see maha ja uuele pumbale külge panna.
Kui vanal pumbal immo kopsikut pumba küljes pole on hästi, siis tuleb see uuel pumbal lihtsalt ära jätta.
Kui paned selle pumba teisele autole peale ja jätad selle külge siis käima seda ei saa. Tuleb võtta autol peal olnud pumbalt see maha ja uuele pumbale külge panna.
Kui vanal pumbal immo kopsikut pumba küljes pole on hästi, siis tuleb see uuel pumbal lihtsalt ära jätta.
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
Re: Gallopery pumba jubina küsimus
Ja kui see jubin minema visata ja 12v klapile peale panna, siis saab pumba käima ilma immota?
Re: Gallopery pumba jubina küsimus
Ideeliselt saab jah, kunagi mingi prantslase küljes oleva Boschi pumba küljest sai see ära visatud. Ja kui õigesti mäletan, siis süütega tuli ühele otsale 12V ka kohe peale..
- Maasturid
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 1956
- Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
- Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
- Kontakt:
Re: Gallopery pumba jubina küsimus
Kui auto millele seda pumpa tahate panna immot pole siis tuleb see karp pumba tagant ära võtta ja 12V läheb otse klapile.dad kirjutas:Ja kui see jubin minema visata ja 12v klapile peale panna, siis saab pumba käima ilma immota?
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
Re: Gallopery pumba jubina küsimus
Tundub, et minu isendil on kuliibinid juba miskit korraldanud. See nn immo on lahti murtud ja kolmese pistiku keskmine juhe on vist olnud otse klapi peale joodetud. Vist seetõttu, et kaks juhtmeotsa elavad mootori juures oma elu. Immo mind väga ei rõõmusta, nii et sellest vabaneks ma suurima heameelega, seega küsimus, et kas see klapiimmo eemaldamine vabastab mind ebaolulisest või keerab see immo veel miskeid "kraane"?
- Manused
-
- pump1a.jpg (496.58 KiB) Vaadatud 2297 korda
Re: Gallopery pumba jubina küsimus
Tere. Saan ma õigesti aru, et kui pumbal see immo ära võtta (lõhkuda) ja pluss juhe klapiga ühendada, saan moto käima. Asi sellest,et kahlustaks magnetklappi või immo lolliks läinud. Küte ei jõua pihustiteni. Auto oli muidu igapäevane sõidupill .
Küsimus ongi sellest, kas ma võin selle karbi maha retsida ja viin plussi sinna peale või pean selle immoplaadi terveks jätma
Küsimus ongi sellest, kas ma võin selle karbi maha retsida ja viin plussi sinna peale või pean selle immoplaadi terveks jätma
kui kaks ei vea, siis neli ikka veavad....see ruulib:)
Re: Gallopery pumba jubina küsimus
Tere! Hakkas mu Pajerol ka selline asi jubima ja sai lihtsalt maha võetud ning masin töötas kenasti edasi. Anna ainult klapile voolu ka peale ja kui süüte sisse keerad, siis peaks isegi klapi plõksumine kuulda olema.