Probleem terracaniga

Moderaatorid: Maasturid, Moderators

Vasta
Demikas
Rookie
Postitusi: 3
Liitunud: N Veebr 14, 2019 8:34 am

Probleem terracaniga

Postitus Postitas Demikas »

Tere!
Probleem terracaniga 2,9crdi 2003 atm. Pöörded ei lähe üle 2500. Oskab keegi aidata milles probleem. Korra proovitud veakood kustutada siis sõitis umbes 100 km normaalselt aga siis jälle viga tagasi.
Kasutaja avatar
holari
Rock Crawler
Postitusi: 808
Liitunud: E Nov 26, 2012 10:32 am
Asukoht: Pärnu

Re: Probleem terracaniga

Postitus Postitas holari »

Ja viga tuli tagasi pärast kiirendamist? Mis veakood oli?
Tõenäoliselt viga pumbas ja pihustites.

H.
Demikas
Rookie
Postitusi: 3
Liitunud: N Veebr 14, 2019 8:34 am

Re: Probleem terracaniga

Postitus Postitas Demikas »

Veakoodi numbrit ei mäleta aga näitas teise silindri pihusti juhtmestiku mittetöötamist.Pihustid alles vahetatud.
Kasutaja avatar
holari
Rock Crawler
Postitusi: 808
Liitunud: E Nov 26, 2012 10:32 am
Asukoht: Pärnu

Re: Probleem terracaniga

Postitus Postitas holari »

No, aga siis ju auto ütleb Sulle, mis tal valesti, see on väga lihtne, Siis on teise silindri pistik, katki või halvasti ühendatud.
Võis vabalt juhtuda peale remonti. Aga siis puterdaks kohapeal ka, kuigi tegelikult võib olla probleem natuke halvas kontaktis ja pöörete tõstmisel hoitakse ka pihustit rohkem lahti ning vigane koht tekitab piisava pingelangu.
Aga lihtsalt infoks ja mustem tsenaarium, et ainult pihustite vahetus annab väga lühiajalise tulemuse, sest pump toodab metallipuru, mis läheb süsteemi. Pihustid paned uued, aga metalli puru jääb alles ja keerab ikka väga ruttu pihustid pekki. Remondi juhend näeb ette selle rikke puhulkogu süsteemi asendamist. 110kw mootoril on see mitte eriti harv juhus. Kogu pull hakkab pihta pumba imemise poolelt.
Otsing olgu Sulle abiks, Google juhatagu teed

H.
Kasutaja avatar
mud monster
Rock Crawler
Postitusi: 901
Liitunud: P Aug 25, 2013 8:55 am
Asukoht: Nõo

Re: Probleem terracaniga

Postitus Postitas mud monster »

Pihustite vahetus on tagajärg. Põhjus on enamasti metallipuru(tolmu) tootvas pumbas. Ka mina vahetasin pihustid ja sain sõita 150 km. Peale seda olid kõik pihustid uuesti tuksis ja sama moodi ei läinud pöördesse. Kogu süsteemist metallipuru kätte saada on üsna keeruline aga kui kätte ei saa kordub sama asi. Lammarist ostes on oht et ka seal on metallipuru kuna antud autol on see tüüpviga ! Kardan et odavaid lahendusi ei ole!
School Street Mud Monster team
Toyota Lc 80, 2x Jeep xj, Suzuki KQ 700 jn jn.
Mudasõbrad aastast 2007
aarnemud@gmail.com
tel.56463624 (telefoniga laulatatud pole ja sõnum sobib ka!)
Demikas
Rookie
Postitusi: 3
Liitunud: N Veebr 14, 2019 8:34 am

Re: Probleem terracaniga

Postitus Postitas Demikas »

Aga oskab keegi soovitada kedagi pädevat kes oskaks seda korralikult remontida.
Kasutaja avatar
holari
Rock Crawler
Postitusi: 808
Liitunud: E Nov 26, 2012 10:32 am
Asukoht: Pärnu

Re: Probleem terracaniga

Postitus Postitas holari »

See remont on selles mõttes lihtne, ma arvan et vast kaks päeva kõik kokku ning vaja on ainult mõned jupid.

> Kütuse paak
> Kütuse torustik
> Kütuse kõrgsurve pump
> CR latt ja torud
> Pihustid

Kui nagunii pump lahti, siis korraga juba ka mootori rihm ka.

Arvestades asjade hinda, siis see ületab vist auto hinna.
Kuigi, ma siin lampi mõteln, kui juba teha, siis kas ei oleks mõistlik mõelda 120kw ajadele, nn Delphi II. See on jupi jagu parem.
Kuigi ma ei tea, kas see nii lihtne on... pole kunagi uurinud


H
Vasta

Mine “Hyundai”