Galloperi mootor

Moderaatorid: Maasturid, Moderators

Vasta
vx28
Rookie
Postitusi: 4
Liitunud: T Mai 07, 2013 8:37 am

Galloperi mootor

Postitus Postitas vx28 »

Kirjutan siis kogu loo ära ja sooviks asjalikku nõu.Autoks Galloper II 2.5 73kW 2000a.Hommikul käivitades geneka rihm vilistas mõnda aega.Peale vait jäämist sai liikuma hakatud. Peale rohkem,kui tunnist sõitu kadus äkitselt jõud,hakkas gaasi vajutades musta ajama ja samuti gaasi vajutades lööb nagu mootorisse lagina. Genekal oli puruks tõmmanud rihmade pingutuse stopperpoldi nii,et rihmad lõdvalt. Käega ringi ajades oli genekal mõned korrad takistusi. Viisin kõigepealt selle spetsi juurde. Tulemuseks harjade vahetus lisaks mähis peksis lühist. Nüüdseks see taastatud,kuid mootoriga probleem sama: jõudu pole,gaasi vajutades mustab ja lagiseb,pöördesse koha peal läheb uimasemalt,kui varem. Kas viga võib olla vaakumpumbas,mis genekaga ühel võllil või võib ka mõni vigane voolik seda põhjustada? On kellelgi sarnast kogemust?
Kasutaja avatar
Maasturid
Legod Varuosadest
Postitusi: 1956
Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
Kontakt:

Re: Galloperi mootor

Postitus Postitas Maasturid »

Viga peaks ehk otsima väntvõlli esimesest otsast.
Kas pole mitte viimati hammasrihmasid vahetatud?Ilmselt on rihmaseibid kiilude peal loksuma hakanud(polt pole piisavalt kinni olnud) ja distantsid paigast ära, seega pole süütenurk enam täpne ja mootor ei tööta korralikult.
See nende mootorite puhul üsna tavaline sellise vea kirjelduse kohta.
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
vx28
Rookie
Postitusi: 4
Liitunud: T Mai 07, 2013 8:37 am

Re: Galloperi mootor

Postitus Postitas vx28 »

Tänud vastamast! Ise kahtlustan sama viga,kuigi pole veel jõudnud tegelema hakata sellega. Hammasrihm on vahetatud mõned aastad tagasi,praegu jään täpsema vastuse võlgu,pole võimalik järele vaadata. Eks kui saan probleemiga tegelema hakata valgustan siinset rahvast samuti.
vx28
Rookie
Postitusi: 4
Liitunud: T Mai 07, 2013 8:37 am

Re: Galloperi mootor

Postitus Postitas vx28 »

Maasturid kirjutas:Viga peaks ehk otsima väntvõlli esimesest otsast.
Kas pole mitte viimati hammasrihmasid vahetatud?Ilmselt on rihmaseibid kiilude peal loksuma hakanud(polt pole piisavalt kinni olnud) ja distantsid paigast ära, seega pole süütenurk enam täpne ja mootor ei tööta korralikult.
See nende mootorite puhul üsna tavaline sellise vea kirjelduse kohta.
Tänud! Viga oligi seal,kus vihjasite. Samas tänud ka alumise käbi eest (oli sel momendil ainus koht,kus see kohe saadaval oli).

Nüüd on plaanis mootori õlivahetus. Küsimus oleks,milline õli sisse valada? Siiani kasutusel 10w40. Kusagilt lugesin,et see pole päris täpselt see,mis tehase poolt ette nähtud. Millised oleks soovitused ja kas keegi oskab öelda,milline on sinna ''õige'' õli?
Kasutaja avatar
Maasturid
Legod Varuosadest
Postitusi: 1956
Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
Kontakt:

Re: Galloperi mootor

Postitus Postitas Maasturid »

vx28 kirjutas: Nüüd on plaanis mootori õlivahetus. Küsimus oleks,milline õli sisse valada? Siiani kasutusel 10w40. Kusagilt lugesin,et see pole päris täpselt see,mis tehase poolt ette nähtud. Millised oleks soovitused ja kas keegi oskab öelda,milline on sinna ''õige'' õli?
See 10W-40 sobib sinna hästi.
Nendel mootoritel on aga ettenähtud õlivahetuse välp 7500km millest võiks ka soovituslikult kinni pidada.
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
Kasutaja avatar
vedur
Mudder
Postitusi: 69
Liitunud: N Jaan 31, 2013 6:23 pm
Asukoht: Saue linn / Saue vald

Re: Galloperi mootor

Postitus Postitas vedur »

Olen ise ka kasutanud 10W-40 probleemideta.

Tehas nõuab 10W-30 ja vähemalt API CD õli. 10W-30 on veidi raskesti leitav aga API nõude katavad praktiliselt kõik saadaolevad mootoriõlid.
Aitan tellida Korea autodele originaalvaruosi Koreast

Pilt
Vasta

Mine “Hyundai”