K: Kütusesüsteemi täiendused. Mõned ideed?
Postitatud: K Veebr 18, 2015 4:09 pm
Tere!
Autoks siis Terracan 05a, diisel.
Igatahes läks käsipump katki ja koos filtriga vahetati ka see, ostsin poest uue. Töö käigus pandi uus filter, käsipump ja jupp uut läbipaistvat toru. Pump pumpab kenasti, aga sõites on läbipaistvast torust näha õhku ja mite vähe. Peale sõitu pumbata, sisi paar koda pumpad pea, et tühja. Siis veab veel selle va pagana pumba vaakumisse ja suuremal kiirendusel tõmbab selle nii kokku, et ei saa üldse kütet kätte. Seda mitte alati. Ok, pump on jama ja viskaks selle sealt välja, aga ma ei saa aru, kui trass on tihe, kust pagan see õhk tuleb?
Filtril on kolm otsa, sisse tulev, mille ees on pump, väljaminev kõrgsurve pumpa ja pumbast tagasivool, mis läheb paaki tagasi, sellel on kolmik, mis on ühendatud samuti filtriga. Miks tagasivool käib läbi filtri?
Lisaks on mul mõned ideed, kuna olen tutvunud selle natuke kõrgsurve pumba siseeluga, siis tekkis idee panna süsteemi elektriline etteande pump, mis minu talupoja idee kohaselt vähendaks kõrgsurve pumba etteande osa tööd, sest see osa on üks sagedasemast vea põhjustajaks.
Minu ideed, mis plaanisin teha, lükake ümber või arutage kaasa, mida paremaks:
1. Vean uue trassi paagist mootoriruumi, etteande pumpa.
2. viskan välja käsipumba ja asendan selle elektrilisega
Kuna aga elektriline pumpab koguaeg, siis kas see kütus käiks siis lihtsalt läbi kõrgsurve pumba, ilma et see kuhugi klapi taha takerduks ja laiali lendaks?
Kuna mul filtrit ei ole laual, kas siis ülearune kütus läheks otse filtrist paaki, läbi tagasijooksu? Või see tagasivool ei ole ühenduses pealemineva kütusega vaid on juba niiöelda filtreeritud ja läheb otse mootori tööks, mida ma tegelt ei tahaks uskuda.
Andke ideid. Teeme asja paremaks, kurat, see kõlas juba nagu poliitika:)
H.
Autoks siis Terracan 05a, diisel.
Igatahes läks käsipump katki ja koos filtriga vahetati ka see, ostsin poest uue. Töö käigus pandi uus filter, käsipump ja jupp uut läbipaistvat toru. Pump pumpab kenasti, aga sõites on läbipaistvast torust näha õhku ja mite vähe. Peale sõitu pumbata, sisi paar koda pumpad pea, et tühja. Siis veab veel selle va pagana pumba vaakumisse ja suuremal kiirendusel tõmbab selle nii kokku, et ei saa üldse kütet kätte. Seda mitte alati. Ok, pump on jama ja viskaks selle sealt välja, aga ma ei saa aru, kui trass on tihe, kust pagan see õhk tuleb?
Filtril on kolm otsa, sisse tulev, mille ees on pump, väljaminev kõrgsurve pumpa ja pumbast tagasivool, mis läheb paaki tagasi, sellel on kolmik, mis on ühendatud samuti filtriga. Miks tagasivool käib läbi filtri?
Lisaks on mul mõned ideed, kuna olen tutvunud selle natuke kõrgsurve pumba siseeluga, siis tekkis idee panna süsteemi elektriline etteande pump, mis minu talupoja idee kohaselt vähendaks kõrgsurve pumba etteande osa tööd, sest see osa on üks sagedasemast vea põhjustajaks.
Minu ideed, mis plaanisin teha, lükake ümber või arutage kaasa, mida paremaks:
1. Vean uue trassi paagist mootoriruumi, etteande pumpa.
2. viskan välja käsipumba ja asendan selle elektrilisega
Kuna aga elektriline pumpab koguaeg, siis kas see kütus käiks siis lihtsalt läbi kõrgsurve pumba, ilma et see kuhugi klapi taha takerduks ja laiali lendaks?
Kuna mul filtrit ei ole laual, kas siis ülearune kütus läheks otse filtrist paaki, läbi tagasijooksu? Või see tagasivool ei ole ühenduses pealemineva kütusega vaid on juba niiöelda filtreeritud ja läheb otse mootori tööks, mida ma tegelt ei tahaks uskuda.
Andke ideid. Teeme asja paremaks, kurat, see kõlas juba nagu poliitika:)
H.