Galloperi ABS

Moderaatorid: Maasturid, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
vedur
Mudder
Postitusi: 69
Liitunud: N Jaan 31, 2013 6:23 pm
Asukoht: Saue linn / Saue vald

Galloperi ABS

Postitus Postitas vedur »

Mure selline, et igal pidurdusel, täpselt enne seismajäämist, otsustab ABS pidurdamisse sekkuda. Armatuuris tuluke põlema ei lähe (süüte sisselülitamisel läheb põlema ja kustub). Tulukese olen korra saanud põlema siis, kui sõitsin aeglustiga liivas, kuid kustus ise mõne aja pärast. Auto all roomates olen teinud kindlaks, et vähemalt kõik andurid on töökorras (takistus peab olema vahemikus 800-1200 oomi). Samas on väike kahtlus, et ühe anduri (vasak tagumine) signaal ei jõua õigesti ajuni või on rõngas vigane.

Lisaks leidsin ees vasakul põrkeraua seest ühe lahtise pistiku, mis ei vii kuhugi, kuid meenutab ABS-i anduri pistikut.
Aitan tellida Korea autodele originaalvaruosi Koreast

Pilt
Kasutaja avatar
vedur
Mudder
Postitusi: 69
Liitunud: N Jaan 31, 2013 6:23 pm
Asukoht: Saue linn / Saue vald

Re: Galloperi ABS

Postitus Postitas vedur »

Hea küll, ise küsin, ise vastan.

Kuna täna jäi ABS-i tuli pidevalt põlema, otsustasin teha veidi diagnostikat ühe itaaliakeelse service manual-i järgi.

Galloperi ABS-i diagnostikaks on vaja vaid juhtmejuppi, millega diagnostikapesas 2 kontakti lühistada.
Diagnostika pistik
Diagnostika pistik
Clipboard02.png (24.21 KiB) Vaadatud 4876 korda
Diagnostika pistiku skeem ja õpetus
Diagnostika pistiku skeem ja õpetus
Clipboard05.png (96.68 KiB) Vaadatud 4876 korda
Õpetuse tõlge:

(1) Lülitada süüde välja
(2) Ühendada terminal 10 massiga (vihje: terminal 12 on ühendatud massiga, ehk ühendada 10 ja 12)
(3) Lugeda üles tule vilkumine näidikuplokis
(4) Kui veakoode ei ilmu, sõita autoga kiiremini kui 20 km/h. Veakoodide kustutamiseks lülitada süüdet sisse-välja 21 korda.
Aitan tellida Korea autodele originaalvaruosi Koreast

Pilt
Kasutaja avatar
vedur
Mudder
Postitusi: 69
Liitunud: N Jaan 31, 2013 6:23 pm
Asukoht: Saue linn / Saue vald

Re: Galloperi ABS

Postitus Postitas vedur »

Veakoodide lugemine:
Koodide lugemise näide
Koodide lugemise näide
Clipboard06.png (41.87 KiB) Vaadatud 4876 korda
Minu auto kood (sest näites ei näidata 0-i):
Veakood C1208
Veakood C1208
Clipboard04.png (10 KiB) Vaadatud 4876 korda
Nüüd ka video koodi C1208 näitamisest:
Viimati muutis vedur, L Nov 30, 2013 10:47 am, muudetud 1 kord kokku.
Aitan tellida Korea autodele originaalvaruosi Koreast

Pilt
Kasutaja avatar
vedur
Mudder
Postitusi: 69
Liitunud: N Jaan 31, 2013 6:23 pm
Asukoht: Saue linn / Saue vald

Re: Galloperi ABS

Postitus Postitas vedur »

Veakoodid

C1101 - Aku pinge mittesobiv (16V või kõrgem)
C1102 - Aku pinge mittesobiv (8V või madalam)
C1200 - Vasak eesmine andur lahti ühendatud/lühises/ühendatud massiga
C1201 - Vasak eesmine andur pragunenud/võõrkeha anduris
C1202 - Vasaku eesmise anduri kaas defektne
C1203 - Parem eesmine andur lahti ühendatud/lühises/ühendatud massiga
C1204 - Parem eesmine andur pragunenud/võõrkeha anduris
C1205 - Parema eesmise anduri kaas defektne
C1206 - Vasak tagumine andur lahti ühendatud/lühises/ühendatud massiga
C1207 - Vasak tagumine andur pragunenud/võõrkeha anduris
C1208 - Vasaku tagumise anduri kaas defektne
C1209 - Parem tagumine andur lahti ühendatud/lühises/ühendatud massiga
C1210 - Parem tagumine andur pragunenud/võõrkeha anduris
C1211 - Parema tagumise anduri kaas defektne
C1274 - G-andur defektne
C1275 - G-andur lahti ühendatud/lühises/ühendatud massiga
C1604 - Kontrolleri ja klapi viga
C2112 - Relee ja/või kaitsme viga
C2402 - Pumba mootori kaitse vigane
C1521 - Nelikveo lüliti viga (?)
C1506 - Tühikäigu pöörete tõstmise mootori viga (diiselmootor)



Paljud on tõlgitud Google Translate abiga, mistõttu võivad need veidi kummalised tunduda.
Aitan tellida Korea autodele originaalvaruosi Koreast

Pilt
Vasta

Mine “Hyundai”