Mure siduriga
Moderaatorid: Maasturid, Moderators
Mure siduriga
Et siis järgmine mure selle siduriga... Kui masin seisab (Galloper, 2,5 TD -99), mootor töötab, siis on käike väga raske sisse saada. Peab ikka suht jõuliselt käigukangiga toimetama, siis lähevad käigud sisse, kusjuures ilma, et kastist mingeid veidraid hääli kostuks. Ja kui siis juba sõitma saab masin, pole käiguvahetusega probleemi. Noh, võibolla võiks pisut väiksem olla pedaali vabakäik, aga muidu ok. Küsimus: mis põhjustab käikude rasket sisseminekut kohapeal? Kas mingid hoovastiku puksid kulunud, või... On Galloperi siduril mingeid reguleerimise võimalusi, või ikkagi sidur ise hakkab lepingut lõpetama?
Re: Mure siduriga
Konkreetsest masinast ei tea, aga pakun, et 1. käigu sünkronisaator äkki kulunud?
Proovi läbi 2. käigu (0->II->I). Või on ükskõik mis käiguga sama jama?
Samas kui kastist mingeid hääli ei kosta, siis sidur ilmselt ikka lahutab. Võid auto all käiguvahetuse hoovad üle vaadata, äkki on midagi kusagil vahel lihtsalt.
Proovi läbi 2. käigu (0->II->I). Või on ükskõik mis käiguga sama jama?
Samas kui kastist mingeid hääli ei kosta, siis sidur ilmselt ikka lahutab. Võid auto all käiguvahetuse hoovad üle vaadata, äkki on midagi kusagil vahel lihtsalt.
- LR90
- I live off from the mud
- Postitusi: 1563
- Liitunud: T Dets 28, 2004 1:55 pm
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Re: Mure siduriga
Ootan huviga põhjust, aga pakun et siduriketas andis saba.
Omal kunagi aastaid tagasi oli juhus kui tehase ketas lagunes
ja üks siduri vedrudest kukkus ketta ja korvi vahele.
Orikal oli 3 paari erineva pikkusega vedrusid, "tööd" tegid kaks
kõige lühemat kuni vedruhoidjad kulusid ja üks vedrudest pesast
välja kukkus.Läbisõit oli selleks ajaks ca 150 tkm.
Hyundai puhul on ainult see hea asi et käigukast mahub
torsioonide vahelt välja ilma neid eemaldamata.
Omal kunagi aastaid tagasi oli juhus kui tehase ketas lagunes
ja üks siduri vedrudest kukkus ketta ja korvi vahele.
Orikal oli 3 paari erineva pikkusega vedrusid, "tööd" tegid kaks
kõige lühemat kuni vedruhoidjad kulusid ja üks vedrudest pesast
välja kukkus.Läbisõit oli selleks ajaks ca 150 tkm.
Hyundai puhul on ainult see hea asi et käigukast mahub
torsioonide vahelt välja ilma neid eemaldamata.
kui suureks saan, hakkan DEFENDERIKS
- LR90
- I live off from the mud
- Postitusi: 1563
- Liitunud: T Dets 28, 2004 1:55 pm
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Re: Mure siduriga
Seal ei olnud mingit muutumist, lihtsalt ei lahuta ja kõik,jaan mmc kirjutas:
Jah, see on kah täiesti võimalik stsenaarium. Sellega kaasneb tavaliselt ka olukorra pidev muutumine, st. kord lahutab, kord mitte.
kohalt käik sees starteriga minema ja sõidu ajal käiguvahetus ilma sidurita.
Mul on see ketas siiani alles kui "inseneeri ime".
kui suureks saan, hakkan DEFENDERIKS
Re: Mure siduriga
Võivad korvi lamellid ka puruks olla,mõned,siis ei kipu ka lahutama.Lõpuks hakkab sellepärast ka libisema muidugi.Kuigi polenäinud eriti et lamellid ehk taldrikvedru katki oleks läinud.Pigem ikka ketas juppeks.
olge marurahulikud!
Re: Mure siduriga
nonii... tänud vastamast, kes on seda teinud. Põhjus pole veel selgunud, aga pakutud vastustest-põhjustest tundub mulle tõenäolisim see mansettide väsimise teema. Siduri libisemist justkui ei esine, kui kiirendada, seega ketta ja / või korvi väsimisega, tundub, et tegu ei ole. Pedaali vabakäik on aga tõepoolest pikk, lisaks kinnitab seda mansettide teooriat justkui ka see, et vajutades kiiresti ja järjest 2x sidurit, läheb mistahes käik paremini sisse. Tagurpidikäik siiski mitte. Samas olen täheldanud, et kolmas läheb pea murevabalt sisse ja kui sellega kasvõi nõks kohalt võtta ja seejärel kiirelt tagurpidi käiku lülitada, läheb see oluliselt paremini sisse See jällegi justkui viitab pigem kulunud hoovastikule, või... mitte ei saa aru Igatahes esimese asjana peaks teeninduse sellidel laskma vast mansette kontrollida?
Re: Mure siduriga
mul ei ole vaja kohalt starteriga minema minna ja sõidu ajal lülituvad käigud normaalselt.Seal ei olnud mingit muutumist, lihtsalt ei lahuta ja kõik,
kohalt käik sees starteriga minema ja sõidu ajal käiguvahetus ilma sidurita.
Mul on see ketas siiani alles kui "inseneeri ime".
Re: Mure siduriga
Ega seal mingit erilist mitmest tükist hooratast ole?Kui on siis see lagunedes teeb ka nii.Käigukasti ära kangi sikutamisega ära riku,praegu tundub sünkrovärk veel väga hea olema ,kui ei lase käiku sisse panna.Kui sünkro ära rikutud läheb muhv kohe sünkrost üle hammastesse,ragin taga.Niikaua kui seda pole on kastiga väga hästi.
olge marurahulikud!
Re: Mure siduriga
lahuta sidur, pane käik sisse ja oota kas hakkab vaikselt liikuma mingi aja jooksul siduri pedaali ülesse laskmata. Kui hakkab siis viga töö või peasilindri mansettides. Suht suure tõenäosusega võib probleem olla ka sidurikettas.
Re: Mure siduriga
Ma ei usu et see on mingi suur probleem. Mansettide väsimine ja lekkimine seda jama ei põhjusta. Kas sa oled vaadanud, kas õli on üldse olemas? Järgmisena vaata, kas töösilindril on tagasitõmbe vedru olemas, samuti peasilindril. Kui ei ole, siis pane paika.shogun69 kirjutas:nonii... tänud vastamast, kes on seda teinud. Põhjus pole veel selgunud, aga pakutud vastustest-põhjustest tundub mulle tõenäolisim see mansettide väsimise teema. Siduri libisemist justkui ei esine, kui kiirendada, seega ketta ja / või korvi väsimisega, tundub, et tegu ei ole. Pedaali vabakäik on aga tõepoolest pikk, lisaks kinnitab seda mansettide teooriat justkui ka see, et vajutades kiiresti ja järjest 2x sidurit, läheb mistahes käik paremini sisse. Tagurpidikäik siiski mitte. Samas olen täheldanud, et kolmas läheb pea murevabalt sisse ja kui sellega kasvõi nõks kohalt võtta ja seejärel kiirelt tagurpidi käiku lülitada, läheb see oluliselt paremini sisse See jällegi justkui viitab pigem kulunud hoovastikule, või... mitte ei saa aru Igatahes esimese asjana peaks teeninduse sellidel laskma vast mansette kontrollida?
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Re: Mure siduriga
Ikkagi töösilindri mansetid siis... Jälle kopik taskupõhja jäi (kuna ketas terve) .
Re: Mure siduriga
Mul ka pedaalil on alguses mingi vaba käik mis närvi ajab. Kuid see tekis peale seda kui panin uue B varuosa peasilindri. Ja selle tõttu vahel on niii et pedaal ei põrka päris lõpuni tagasi, ning seda tuleb varvastega tõmmata enda poole, et ei peaks kahekordselt pedaali vajutama järgmise käigu sisse lülitamisel. Peasilindri vahetasin sellepärsat sest alguses tahtsin mansette vahetada orignaal silindril aga need uuued mansetid käisid seal veel vabamalt sees kui vanad. Aga esialgne probleem oli selles et käigud lähevad kuidagi raskelt sisse, kuid siiamaani pole see mure lahenenud. Ei tea millest nüüd alustada, töösilinder on kuiv, ei usu et seal midagi lekkib.
Re: Mure siduriga
Tere! Kasutan teemat ära.
Autoks siis -98 a Galloper 2,5 tdi. Tegu minu vanaisa autoga, mida mina hooldan. Vana sidur oli oma aja ära elanud, sai poest võetud uus rem. komplekt (korv, ketas, laager) saatsin ära, pani kohalik mees alla ja hakkas libisema. Tõin auto enda juurde, viisin korraliku venna juurde ja lahti võttes selgus, et kõik oli ok. Ketas õiget pidi sees (Galloperil käib teist pidi kui tavaliselt), korv kuuma polnud saanud, ketas korralik jne. Kõik oli nagu ilus. Panime kokku ja ikka libiseb. Kuni kolmanda käiguni ei libise. Kui kõvasti piitsa anda, siis kolmandaga tõmbab ka libisema aga 4 ja 5 nda käiguga kõvemini gaasi andes kohe libiseb. Pedaal liigub ilusti, töösilinder ja hoovastik ka. Targemad mehed arvasid, et ehk praak korv, et ongi tehasest tulnud saast.
Ehk on kellelgi sarnaseid juhuseid olnud või teab keegi kust viga võiks otsida?
Autoks siis -98 a Galloper 2,5 tdi. Tegu minu vanaisa autoga, mida mina hooldan. Vana sidur oli oma aja ära elanud, sai poest võetud uus rem. komplekt (korv, ketas, laager) saatsin ära, pani kohalik mees alla ja hakkas libisema. Tõin auto enda juurde, viisin korraliku venna juurde ja lahti võttes selgus, et kõik oli ok. Ketas õiget pidi sees (Galloperil käib teist pidi kui tavaliselt), korv kuuma polnud saanud, ketas korralik jne. Kõik oli nagu ilus. Panime kokku ja ikka libiseb. Kuni kolmanda käiguni ei libise. Kui kõvasti piitsa anda, siis kolmandaga tõmbab ka libisema aga 4 ja 5 nda käiguga kõvemini gaasi andes kohe libiseb. Pedaal liigub ilusti, töösilinder ja hoovastik ka. Targemad mehed arvasid, et ehk praak korv, et ongi tehasest tulnud saast.
Ehk on kellelgi sarnaseid juhuseid olnud või teab keegi kust viga võiks otsida?
kui sõita ei oska võid ka helikopteriga kinni istuda..
Re: Mure siduriga
Ega kogemata ei unustatud korv cleaneriga puhtaks pesta??
Re: Mure siduriga
ei see pole mure.
Sain asjale jälile. Põhimõtteliselt üks kahest kas korv on liiga paks või on survelaager liiga paks. Survelaager ei jää päris vabaks, aga uue ketta puhul peaks olema vabakäiku ca sentimeetri jagu. Tundub, et karbipeal olev kiri ja karbi sees olev asi ei ole ikka üks ja sama.
Sain asjale jälile. Põhimõtteliselt üks kahest kas korv on liiga paks või on survelaager liiga paks. Survelaager ei jää päris vabaks, aga uue ketta puhul peaks olema vabakäiku ca sentimeetri jagu. Tundub, et karbipeal olev kiri ja karbi sees olev asi ei ole ikka üks ja sama.
kui sõita ei oska võid ka helikopteriga kinni istuda..