Tervitused
Sai siis lõpuks ka mõned pildid terracani tagadiffrist , mis lõpetas koostöö.
Pildid pole küll 100% hea kvaliteediga aga midagi ikke on näha
Tagadiffer
Tervitades
Toilu
Hyundai Terracan tagadiffer
Moderaatorid: Maasturid, Moderators
Hyundai Terracan tagadiffer
Metsas näeme rsk!!!
viis kaks null neli kaks viis kaks
viis kaks null neli kaks viis kaks
- kiiking
- Julgeb Organiseerida
- Postitusi: 477
- Liitunud: L Jaan 06, 2007 10:15 pm
- Asukoht: Viimsi-Mähe
- Kontakt:
Kui Toilu mulle neid 32 tolli rehve näitas, siis arvasin kohe, et see heaga ei lõppe. Enda tarakanile pole üle 31 tolli julgenud alla panna.
Ma ei saa siiani aru, mis jõududega Toilu võidelnud on, sest tagadiffri sateliitidele lisaks on ka esisild laiali. Nimelt on ta suutnud esidiffri poolassi lülitusvõlli pooleks saada. Võllile oleks nagu vint peale keeratud ja siis on võll pooleks läinud.
Tundub, et tarakani sildade nõrgem lüli pole poolassid, vaid differ. Toilu auto diffris olev õli tundus olevat tehases pandud. Samas võib eeldada, et Imre ja Margus ikka hooldasid oma võistlusautot.
Minu arvamus on see, et need purustused tingis ikkagi liialt suured rehvid. 32 tolli Cooper New STT rehv pole ka mingi naljarehv, mis igas olukorras ringi käib ja seega sillaosasid säästaks.
Sellised maasturid, mis on vist põhiliselt mõeldud linnas liiklemiseks aga mida ei saa aeglusti olemasolu puhul linnamaasturkis sõimata, vajavad rohkem hoolt ja vaeva, kui nendega maastikul liigelda .
Ma ei saa siiani aru, mis jõududega Toilu võidelnud on, sest tagadiffri sateliitidele lisaks on ka esisild laiali. Nimelt on ta suutnud esidiffri poolassi lülitusvõlli pooleks saada. Võllile oleks nagu vint peale keeratud ja siis on võll pooleks läinud.
Tundub, et tarakani sildade nõrgem lüli pole poolassid, vaid differ. Toilu auto diffris olev õli tundus olevat tehases pandud. Samas võib eeldada, et Imre ja Margus ikka hooldasid oma võistlusautot.
Minu arvamus on see, et need purustused tingis ikkagi liialt suured rehvid. 32 tolli Cooper New STT rehv pole ka mingi naljarehv, mis igas olukorras ringi käib ja seega sillaosasid säästaks.
Sellised maasturid, mis on vist põhiliselt mõeldud linnas liiklemiseks aga mida ei saa aeglusti olemasolu puhul linnamaasturkis sõimata, vajavad rohkem hoolt ja vaeva, kui nendega maastikul liigelda .