D-Max 3,0 120kw 2009 nelikveo anomaalia.
Moderaatorid: Landy, Moderators
-
- Mudder
- Postitusi: 60
- Liitunud: N Mär 31, 2005 9:04 am
- Asukoht: Vääna-Jõesuu
D-Max 3,0 120kw 2009 nelikveo anomaalia.
Nelikveo sisselülitamisel jääb signaallamp vilkuma ning nelikvedu koheselt ei rakendu. Vahekasti juurest lülitus toimib korralikult ja vastavalt vastavalt valitud reziimile esikardaan kas on või ei ole nö. töös, samuti lülitub ka aeglusti. Mingi X aja möödudes "imeb" ka esisild end taha, nelikvedu on, kuid signaallamp vilgub. Check 4wd ei põle.
Äkki keegi on sama jamaga kokku puutunud ja oskab juhatada milles viga on?
Äkki keegi on sama jamaga kokku puutunud ja oskab juhatada milles viga on?
-
- True Off Roader!
- Postitusi: 1286
- Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
- Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval
Re: D-Max 3,0 120kw 2009 nelikveo anomaalia.
ei ole kokku puutunud, aga see tundub üldse suht võimatu - niipalju kui ma tea, siis on tal ju esisild kogu aeg nö taga, st poolteljed-võllid jooksevad ringi, vaid vahekastist pole kardaan taha ühendatud 2WD variandis (saan aru, et rattad ajavad esisilla kardaani nö tühjalt ringi 2WD variandis).
Huvitav, et jalakäijatega libedaga toimunud õnnetustes on praktiliselt alati süüdi libedad kõnniteed ja hooletud kinnistuomanikud, aga autojuhtide teelt väljasõitude puhul on tegu "ilmastiku ja teeoludele mittevastava kiirusega"
-
- Mudder
- Postitusi: 60
- Liitunud: N Mär 31, 2005 9:04 am
- Asukoht: Vääna-Jõesuu
Re: D-Max 3,0 120kw 2009 nelikveo anomaalia.
Ei ole kogu aeg taga. 2wd asendis on esikardaan vaba. Kui rattad on üles tõstetud ja neid keerutada, siis kardaan ei keerle kaasa ega kardaanist ei saa esisilda ringi ajada. Lülitus toimub esisilla küljes asetseva mehhanismi kaudu, mis tundub vaakumiga töötavat.
-
- True Off Roader!
- Postitusi: 1286
- Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
- Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval
Re: D-Max 3,0 120kw 2009 nelikveo anomaalia.
tohoh krt, ma omal ajal 2009 ostes netist just otsisin sihukest lihtsamat varianti, mil pole neid vaakumpumbaga lülitusi, need hakkavad ikka varem või hiljem jubima. Ja kirjad nagu väitsid seda, et pole niiet olen petta saanud. Endal 2,5 masin, pole probleemi olnud ja vaakumlülitust pole ka taga otsinud.5-th wheel kirjutas:Ei ole kogu aeg taga. 2wd asendis on esikardaan vaba. Kui rattad on üles tõstetud ja neid keerutada, siis kardaan ei keerle kaasa ega kardaanist ei saa esisilda ringi ajada. Lülitus toimub esisilla küljes asetseva mehhanismi kaudu, mis tundub vaakumiga töötavat.
Huvitav, et jalakäijatega libedaga toimunud õnnetustes on praktiliselt alati süüdi libedad kõnniteed ja hooletud kinnistuomanikud, aga autojuhtide teelt väljasõitude puhul on tegu "ilmastiku ja teeoludele mittevastava kiirusega"
Re: D-Max 3,0 120kw 2009 nelikveo anomaalia.
Kui ma õigesti mäletan siis elektri mootoriga lülitas vist ja esimene asi mis kännu taha jääb. Tasub korpus kriitilise pilguga üle vaadata.
Re: D-Max 3,0 120kw 2009 nelikveo anomaalia.
Täna valmistati ühte silda ette alla panemiseks. Ca aasta tagasi sai mootori korpuse praod kinni sulatatud.
Re: D-Max 3,0 120kw 2009 nelikveo anomaalia.
Jah, Isuzu esisild toimetab elektriga, mitte vaakumiga.