Uus D-Max (2012+)
Moderaatorid: Landy, Moderators
-
- Off Roader Wannabe
- Postitusi: 44
- Liitunud: R Okt 15, 2010 10:26 am
- Asukoht: Rapla lähedal
- Kontakt:
Re: Uus D-Max (2012+)
Autol odol ca 16000km, kõik töötab korralikult.
Külmaga käivitus probleemidea ja minu kõigist omatud diiselautodest (kokku 6tk) läheb see kõige kiiremini soojaks.
Täna oli autol õnnepäev, käisime metall-rätsepa juures, kes võttis viimased mõõdud, et ühendada uus tööriistakast (pagasiruum ) kasti.
Homme uus pagasnik installeeritakse, nii et pätipoisid ei saaks seda kaenlasse võtta ja jooksu pista
Edu
Külmaga käivitus probleemidea ja minu kõigist omatud diiselautodest (kokku 6tk) läheb see kõige kiiremini soojaks.
Täna oli autol õnnepäev, käisime metall-rätsepa juures, kes võttis viimased mõõdud, et ühendada uus tööriistakast (pagasiruum ) kasti.
Homme uus pagasnik installeeritakse, nii et pätipoisid ei saaks seda kaenlasse võtta ja jooksu pista
Edu
Moto Guzzi V7 RACER- suvel
Isuzu D-Max - talvel
Kuldar 5698 6832
Isuzu D-Max - talvel
Kuldar 5698 6832
-
- Off Roader Wannabe
- Postitusi: 44
- Liitunud: R Okt 15, 2010 10:26 am
- Asukoht: Rapla lähedal
- Kontakt:
Re: Uus D-Max (2012+)
Puudus, mis mind uue D-max juures (võrreldes eelmise põlvkonnaga) häirib on asjaolu, et sellel asub tagasikäigu tuli ainult paremal pool.
Eelmisel põlvkonnal oli see mõlemal poolel.
Pimedas ja vihmas tagurdades annab see häirivalt tunda.
Edu ja muretuid km'e
PS. Head sõbrapäeva kõigile
Eelmisel põlvkonnal oli see mõlemal poolel.
Pimedas ja vihmas tagurdades annab see häirivalt tunda.
Edu ja muretuid km'e
PS. Head sõbrapäeva kõigile
Moto Guzzi V7 RACER- suvel
Isuzu D-Max - talvel
Kuldar 5698 6832
Isuzu D-Max - talvel
Kuldar 5698 6832
Re: Uus D-Max (2012+)
Uku Velbri +372 56 48 43 78
Isuzu D-Max 2,5 TwinTDi Double Cab LSX AT'16
Isuzu D-Max 3,0 TD Double Cab LSX AT '08. Ex
Isuzu D-Max 3,0 TD Space Cab LS AT'05. Ex
Isuzu D-Max 2,5 TwinTDi Double Cab LSX AT'16
Isuzu D-Max 3,0 TD Double Cab LSX AT '08. Ex
Isuzu D-Max 3,0 TD Space Cab LS AT'05. Ex
Re: Uus D-Max (2012+)
Järjekorras kolmas D-Max teisipäevast käes, sõidetud 400+ km, kõik on uus ehk siis hästi unustatud vana. Sõitsin pisut vähem kui 2 aastat Subaru Forester XT-ga, ei harjunud ta'ga ära, väike ja õrnake ja ego ei mahu hästi kaasa. Pea 2 aastat sai niimoodi kokkusurutud egoga veeretud, rohkem ei suutnud.
Uueks on valge ISUZU D-MAX DOUBLE CAB 2,5TDi 4WD 5AT LSX 120 kW
Lisadeks tulid:
1. Pinnakate kasti.
2. Kõrge akendega Maxliner'i kuut (klaasid said väga tumeda kile).
3. Tagumised salongiklaasid tumeda kile alla.
4. Konks.
5. Parkimisandurid ette ja taha.
6. Teised veljed.
7. Multimeediakeskus.
8. Videoregistraator.
9. Vebasto EVO 5 koos telestart puldiga.
Vedrustus tundub olema jäigem kui eelmisel variandil, hüpleb rohkem, kuid kurvides on stabiilsem.
Uueks on valge ISUZU D-MAX DOUBLE CAB 2,5TDi 4WD 5AT LSX 120 kW
Lisadeks tulid:
1. Pinnakate kasti.
2. Kõrge akendega Maxliner'i kuut (klaasid said väga tumeda kile).
3. Tagumised salongiklaasid tumeda kile alla.
4. Konks.
5. Parkimisandurid ette ja taha.
6. Teised veljed.
7. Multimeediakeskus.
8. Videoregistraator.
9. Vebasto EVO 5 koos telestart puldiga.
Vedrustus tundub olema jäigem kui eelmisel variandil, hüpleb rohkem, kuid kurvides on stabiilsem.
Uku Velbri +372 56 48 43 78
Isuzu D-Max 2,5 TwinTDi Double Cab LSX AT'16
Isuzu D-Max 3,0 TD Double Cab LSX AT '08. Ex
Isuzu D-Max 3,0 TD Space Cab LS AT'05. Ex
Isuzu D-Max 2,5 TwinTDi Double Cab LSX AT'16
Isuzu D-Max 3,0 TD Double Cab LSX AT '08. Ex
Isuzu D-Max 3,0 TD Space Cab LS AT'05. Ex
Re: Uus D-Max (2012+)
2100 km-t veeretud ja tundub endiselt mõnus. Välja arvatud vedrustus (mis on meie teede jaoks liiga jäik, u.70 km/h hüpitab kehva teega üsnagi häirivalt) ja kõlarid (tagaustes nad üldse puuduvad ning ülejäänud kuus on head ainult uudiste kuulamiseks). U. 1800 km-i peal sai õlid-filtrid vahetatud ja sissesõit lõpetatuks kuulutatud.
Autot valides ma eriti muid kastikaid ei kiibitsenudki, vaid Toyotat sai korra lähemalt piilutud. Kuigi nad tegid hinnast 4200 raha miinust, jäin ikkagi D-Maxile truuks. Topautoga olen ka pikalt suhelnud ja üsnagi rahule jäänud.
Autot valides ma eriti muid kastikaid ei kiibitsenudki, vaid Toyotat sai korra lähemalt piilutud. Kuigi nad tegid hinnast 4200 raha miinust, jäin ikkagi D-Maxile truuks. Topautoga olen ka pikalt suhelnud ja üsnagi rahule jäänud.
Uku Velbri +372 56 48 43 78
Isuzu D-Max 2,5 TwinTDi Double Cab LSX AT'16
Isuzu D-Max 3,0 TD Double Cab LSX AT '08. Ex
Isuzu D-Max 3,0 TD Space Cab LS AT'05. Ex
Isuzu D-Max 2,5 TwinTDi Double Cab LSX AT'16
Isuzu D-Max 3,0 TD Double Cab LSX AT '08. Ex
Isuzu D-Max 3,0 TD Space Cab LS AT'05. Ex
-
- Off Roader Wannabe
- Postitusi: 44
- Liitunud: R Okt 15, 2010 10:26 am
- Asukoht: Rapla lähedal
- Kontakt:
Re: Uus D-Max (2012+)
https://www.youtube.com/watch?v=Rxgew-jb0Xk
Siin on video ühelt minu lemmikult YouTube kanalilt.
See nüüd on alles esimene osa 16'st.
Aga meile, kui Isuzu D-Max omanikele, on seda huvitav vaadata.
Saatejuht viib suht stock D-Max'i 4-nädalasele tripile Aafrikas.
Lisaks ilusatele vaadetel, varustuse ülevaatale, saab ilmselt hea ülevaate, kuidas D-Max sellise tripi peab vastu.
Minu enda auto on hetkes sõitnud ca 21000km, probleeme ei ole olnud.
Vedrustus tundus ka mulle algul kuidagi jäigem, võrreldes eelmise põlvkonnaga, antud hetkel seda enam eriti ei pane tähele,
kas see nüüd on sõites muutunud natuke pehmemaks või olen ise sellega harjunud
Edu.
Siin on video ühelt minu lemmikult YouTube kanalilt.
See nüüd on alles esimene osa 16'st.
Aga meile, kui Isuzu D-Max omanikele, on seda huvitav vaadata.
Saatejuht viib suht stock D-Max'i 4-nädalasele tripile Aafrikas.
Lisaks ilusatele vaadetel, varustuse ülevaatale, saab ilmselt hea ülevaate, kuidas D-Max sellise tripi peab vastu.
Minu enda auto on hetkes sõitnud ca 21000km, probleeme ei ole olnud.
Vedrustus tundus ka mulle algul kuidagi jäigem, võrreldes eelmise põlvkonnaga, antud hetkel seda enam eriti ei pane tähele,
kas see nüüd on sõites muutunud natuke pehmemaks või olen ise sellega harjunud
Edu.
Moto Guzzi V7 RACER- suvel
Isuzu D-Max - talvel
Kuldar 5698 6832
Isuzu D-Max - talvel
Kuldar 5698 6832
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5138
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Uus D-Max (2012+)
Paras kits on küll tühjalt sõites tagaosa. Aga ega kastikalt muud ei oskagi oodata. Võibolla keerdvedrudel Navara on pehmem.
Aga muidu mul sai just 80000 täis. Midagi remontinud veel pole õnneks.
Aga muidu mul sai just 80000 täis. Midagi remontinud veel pole õnneks.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Re: Uus D-Max (2012+)
5000+ sõidetud ja kõik on nii nagu olema peab. Isegi raadio teeb, pärast ekvalaiseri näppimist, pisut paremat häält. Tuleks veel AT rehvid alla ja paremad kõlarid ustesse panna. Kas keegi teab, kas tagaustesse on juhtmed veetud? Kõlareid seal igatahes pole.
Üks pilt ka:
Üks pilt ka:
Uku Velbri +372 56 48 43 78
Isuzu D-Max 2,5 TwinTDi Double Cab LSX AT'16
Isuzu D-Max 3,0 TD Double Cab LSX AT '08. Ex
Isuzu D-Max 3,0 TD Space Cab LS AT'05. Ex
Isuzu D-Max 2,5 TwinTDi Double Cab LSX AT'16
Isuzu D-Max 3,0 TD Double Cab LSX AT '08. Ex
Isuzu D-Max 3,0 TD Space Cab LS AT'05. Ex
-
- Off Roader Wannabe
- Postitusi: 44
- Liitunud: R Okt 15, 2010 10:26 am
- Asukoht: Rapla lähedal
- Kontakt:
Re: Uus D-Max (2012+)
Minu omal tagaustesse ei olnud veetud juhtmeid.
Kõlarid endalgi plaan sinna panna.
Edu
Kõlarid endalgi plaan sinna panna.
Edu
Moto Guzzi V7 RACER- suvel
Isuzu D-Max - talvel
Kuldar 5698 6832
Isuzu D-Max - talvel
Kuldar 5698 6832
Re: Uus D-Max (2012+)
Suhteliselt nõme ikka, et nad veavad tagaustesse keskluku ja el. akende juhtmed ja jätavad kõlarite omad vedamata. Ma ei usu, et selline kokkuhoid klientide rahulolematuse üles kaalub. Ma ise ei viitsi sellega tegelema hakata, lasen ilmselt proffidel teha.
Teine jama on tagavararattaga - seda pole. Ja Top tahab selle eest 500 raha. Selle ratta olemasolu sellise auto juures on minu jaoks nii elementaarne, et ostes ei osanud seda isegi küsida. Mis järgmiseks... rool lisavarustuseks?
Kuna veljed sai kohe ostes ära vahetatud ja nüüd ka rehvid, Cooper A/T3-d, Kraiside äris alla keeratud, siis üle algne komplekt. Neid maha müüa vist ei õnnestu, seda enam, et keegi kodanik Toom müüb juba Auto24-s samu rehve, aga vist mitte eriti edukalt. Siit mõte, et kui on veel keegi, kellel puudub tagavararatas, võib minult, ütleme 120 raha eest, saada orig. velje koos orig. rehviga.
Teine jama on tagavararattaga - seda pole. Ja Top tahab selle eest 500 raha. Selle ratta olemasolu sellise auto juures on minu jaoks nii elementaarne, et ostes ei osanud seda isegi küsida. Mis järgmiseks... rool lisavarustuseks?
Kuna veljed sai kohe ostes ära vahetatud ja nüüd ka rehvid, Cooper A/T3-d, Kraiside äris alla keeratud, siis üle algne komplekt. Neid maha müüa vist ei õnnestu, seda enam, et keegi kodanik Toom müüb juba Auto24-s samu rehve, aga vist mitte eriti edukalt. Siit mõte, et kui on veel keegi, kellel puudub tagavararatas, võib minult, ütleme 120 raha eest, saada orig. velje koos orig. rehviga.
Uku Velbri +372 56 48 43 78
Isuzu D-Max 2,5 TwinTDi Double Cab LSX AT'16
Isuzu D-Max 3,0 TD Double Cab LSX AT '08. Ex
Isuzu D-Max 3,0 TD Space Cab LS AT'05. Ex
Isuzu D-Max 2,5 TwinTDi Double Cab LSX AT'16
Isuzu D-Max 3,0 TD Double Cab LSX AT '08. Ex
Isuzu D-Max 3,0 TD Space Cab LS AT'05. Ex
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5138
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Uus D-Max (2012+)
Kellel huvi, siis minu Double Cab D-Max läheb ilmselt varsti müüki, kuna vajan edaspidi 7-kohalist autot.
Tegemist siis LSX ehk kõige kangema varustusega - nahksisu, astmelauad, kliima, tagurduskaamera jne. Mõistagi automaat, käru võib vedada kuni 3500 kg. Kuulutust veel pole esialgu, võib niisama kontakteeruda.
Uuemapoolsed (2008+) 7-kohalised maasturid pakuvad samuti huvi vahetusvariandina. Eelistatuna Land Cruiserid.
Tegemist siis LSX ehk kõige kangema varustusega - nahksisu, astmelauad, kliima, tagurduskaamera jne. Mõistagi automaat, käru võib vedada kuni 3500 kg. Kuulutust veel pole esialgu, võib niisama kontakteeruda.
Uuemapoolsed (2008+) 7-kohalised maasturid pakuvad samuti huvi vahetusvariandina. Eelistatuna Land Cruiserid.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Re: Uus D-Max (2012+)
Liitun ka selle põlvkonnaga. Eelmise põlvkonna D-max 3,0 AUT liising hakkas läbi saama ja kaalusin uue Hiluxi või D-Maxi vahel. Asja uurides, selgus, et 2017 a mudel tuleb küll väikse faceliftiga, aga euroturule hakatakse pakkuma ainult 1,9liitrise mootoriga versiooni ja seejuures pole sel ei 400Nm väänet ega 163 hobujõudu suudetud veel välja puhuda. Hakkasin juba üsna kindlalt Hiluxi poole vaatama, aga Topauto paugutas korraliku pakkumise veel viimastele 2016 laoautodele mil 2,5 TwinTurbo aiste vahel ja ka üsna mõistliku hinna mu vana auto eest. Ühesõnaga, tuli pakkumine millest oli väga raske keelduda. Nagu siin eelkõnelejadki läks värvivalikuga jamaks. Tahtsin veinipunast, aga saadaval oli ainult valge Kuna tegu tööriistaga, siis otsustasin olukorraga leppida hoolimata sellest et suhtun valgetesse autodesse nii, et justkui oleks auto valmis tehtud, aga värvimata unustatud
Mudel on kirjade järgi LSX ja automaatkastiga. Seda X tähte ma ukse pealt siiski ei leidnud, aga varustus on täitsa X. Nahkistmed, kliima, automaat, elektroonilised abimehed, jne
Lisaks tellisin:
1)LINEX töötluse kastile. See on tõesti oma hinda väärt asi. Julgen kõigile soovitada. Ja eriti veel kui tegu on uue autoga.
2)Pehme kastikatte. Minu töö puhul parim võimalik variant. Saab kabiini taha rulli kerida ja midagi suurt kasti kraanatada. Sihtkohas suur kolu maha ja pudipadi kasti ning kate peale, et ilmastik pudipadile kahju ei pääseks tegema. Jne.. Selle katte puuduseks on kaks asja. Usinad abimehed kipuvad tagumist katte lukustust ära lõhkuma kuna seda on võimalik üritada valesti paika sättida. ja külgede takjad kuluvad umbes nelja aastaga ära ning vajaksid vahetust. See pole keeruline, aga tüütu. Kui kastikate märjalt peale tõmmata ja siis pakasesse sõita, siis jõuga kallale minnes teeb takjatele korralikult haiget. Ühesõnaga, sellele kattele tuleb igast asendist mõistusega läheneda, jõuga ei tohi.
3)Tagurduskaamera, ekraaniga sisepeeglis. Seda vajan oma töös eelkõige suurte haagiste täpseks haakimiseks. Käsitsi neid munaka otsa eriti ei aja. Loomulikult on sellest abi ka kasinates oludes parkimiseks.
4) Parkimisandurid. Eesti oludes suht tarbetu luksus. Euroopas ringi sõites ja parkimismaju ja -platse tarbides täitsa vajalikud. Seal on ilmselt kõik see parkimise värk projekteeritud väikekeskklassi autode järgi.
5) Talverattad loomulikult. Tahtsin mingeid odava otsa velgesid. Kui autole järgi läksin, siis avanes selline vaatepilt
Esmamuljed.
Positiivsed: Kabiini ergonoomika on palju parem kui vanas, istmed on palju paremad nii ees kui taga. Palju panipaiku kabiinis ja tagaistme all ka ( hurraa! vanal oli panipaigaikaldus). Pisut paremad lähi- ja kaugtuled. Kojameestel on reguleeritav intervall. Audio, telefoni BT ja püsikiirushoidik on nupud roolile saanud. Juhi vaade on kõrgemalt kui vanas, ülevaade liiklusest on parem. Kast on suurem. Kogu auto on nõks suurem igat pidi. Mootori hääl kabiinis on vaiksem. Käigukast on intelligentsem ja paremini juhitud. Võimalus käike käsitsi vahetada, ei pea tõusul enam ootamamillal aparaat suvatseb kickdowni lubada vaid saab ise otsustavalt sekkuda kohe kui vaja. Neliveo lülitus on mõnusam, vanas oli hüplevas autos kohati tähelepanu vajav tegevus nupule pihta saada. Euro5 saastenorm andis mulle võimaluse Saksa looduskaitseala roheline kleeps tuuleklaasile saada, kõik kesklinnad on nüüd legaalselt saavutatavad.
Negatiivsed: kohaltvõtul on võrreldes vanaga selline häiriv pisuke viivitus, ilmselt vajab lihtsalt veidi harjumist. Kehvemad udutuled. Panipaiku on kabiinis palju, aga nüüd on puudus suurest uksetaskust kuhu töökindad, jääsulataja, jääkaabits ja aknapesukumm mahuks. Tulekustutit pole ikka veel mitte kuskile panna, vedeleb juhi istme taga maas ja segab tagapingi reisijat. Rehvimüra on kõvasti rohkem kui vanal ( mootorimüra see-eest mitte ).
Mis võinuks teisiti olla? Päevatuled, esimesed ääretuled ja kõik suunatuled oleksid võinud LEDidega lahendatud olla.
Elame-näeme. veel 500km ja siis läheb juba esimene suurem haagis konksu ning mõnesajakilomeetrine proovireis saab tehtud.
Mudel on kirjade järgi LSX ja automaatkastiga. Seda X tähte ma ukse pealt siiski ei leidnud, aga varustus on täitsa X. Nahkistmed, kliima, automaat, elektroonilised abimehed, jne
Lisaks tellisin:
1)LINEX töötluse kastile. See on tõesti oma hinda väärt asi. Julgen kõigile soovitada. Ja eriti veel kui tegu on uue autoga.
2)Pehme kastikatte. Minu töö puhul parim võimalik variant. Saab kabiini taha rulli kerida ja midagi suurt kasti kraanatada. Sihtkohas suur kolu maha ja pudipadi kasti ning kate peale, et ilmastik pudipadile kahju ei pääseks tegema. Jne.. Selle katte puuduseks on kaks asja. Usinad abimehed kipuvad tagumist katte lukustust ära lõhkuma kuna seda on võimalik üritada valesti paika sättida. ja külgede takjad kuluvad umbes nelja aastaga ära ning vajaksid vahetust. See pole keeruline, aga tüütu. Kui kastikate märjalt peale tõmmata ja siis pakasesse sõita, siis jõuga kallale minnes teeb takjatele korralikult haiget. Ühesõnaga, sellele kattele tuleb igast asendist mõistusega läheneda, jõuga ei tohi.
3)Tagurduskaamera, ekraaniga sisepeeglis. Seda vajan oma töös eelkõige suurte haagiste täpseks haakimiseks. Käsitsi neid munaka otsa eriti ei aja. Loomulikult on sellest abi ka kasinates oludes parkimiseks.
4) Parkimisandurid. Eesti oludes suht tarbetu luksus. Euroopas ringi sõites ja parkimismaju ja -platse tarbides täitsa vajalikud. Seal on ilmselt kõik see parkimise värk projekteeritud väikekeskklassi autode järgi.
5) Talverattad loomulikult. Tahtsin mingeid odava otsa velgesid. Kui autole järgi läksin, siis avanes selline vaatepilt
Esmamuljed.
Positiivsed: Kabiini ergonoomika on palju parem kui vanas, istmed on palju paremad nii ees kui taga. Palju panipaiku kabiinis ja tagaistme all ka ( hurraa! vanal oli panipaigaikaldus). Pisut paremad lähi- ja kaugtuled. Kojameestel on reguleeritav intervall. Audio, telefoni BT ja püsikiirushoidik on nupud roolile saanud. Juhi vaade on kõrgemalt kui vanas, ülevaade liiklusest on parem. Kast on suurem. Kogu auto on nõks suurem igat pidi. Mootori hääl kabiinis on vaiksem. Käigukast on intelligentsem ja paremini juhitud. Võimalus käike käsitsi vahetada, ei pea tõusul enam ootamamillal aparaat suvatseb kickdowni lubada vaid saab ise otsustavalt sekkuda kohe kui vaja. Neliveo lülitus on mõnusam, vanas oli hüplevas autos kohati tähelepanu vajav tegevus nupule pihta saada. Euro5 saastenorm andis mulle võimaluse Saksa looduskaitseala roheline kleeps tuuleklaasile saada, kõik kesklinnad on nüüd legaalselt saavutatavad.
Negatiivsed: kohaltvõtul on võrreldes vanaga selline häiriv pisuke viivitus, ilmselt vajab lihtsalt veidi harjumist. Kehvemad udutuled. Panipaiku on kabiinis palju, aga nüüd on puudus suurest uksetaskust kuhu töökindad, jääsulataja, jääkaabits ja aknapesukumm mahuks. Tulekustutit pole ikka veel mitte kuskile panna, vedeleb juhi istme taga maas ja segab tagapingi reisijat. Rehvimüra on kõvasti rohkem kui vanal ( mootorimüra see-eest mitte ).
Mis võinuks teisiti olla? Päevatuled, esimesed ääretuled ja kõik suunatuled oleksid võinud LEDidega lahendatud olla.
Elame-näeme. veel 500km ja siis läheb juba esimene suurem haagis konksu ning mõnesajakilomeetrine proovireis saab tehtud.
Kõige tähtsam on leida paat, igatahes!
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5138
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Uus D-Max (2012+)
Olles ise veel küllalt hiljuti D-Maxi kasutaja, siis panen ka mõned kommentaarid sinu jutule juurde.
Mul oli sama moodi, et LSX varustus, aga ukse peal LS - ju siis nii peabki.
Pehme kastikattega (kui oli sama mis mul - mul oli Carryboy oma) läks nii, et u 2-2.5 aastaga läksid takjapaelad õhtale. Said vahetatud "tööstuslike" takjapaelte vastu, kus mõlemal pool on plastikuks konksud (mitte ühel pool pehme vilt vms). Nendega jäi kate palju tugevamini kinni kui varem, aga kuna pärast seda kasutasin autot veel vaid pool aastat, siis vastupidavust ei oska kommenteerida. Arvan, et on parem kui originaal.
Panipaikade osas pean nõustuma, et neid oli väga palju ja tunnen praegu länkaris suurt puudust nende puuduse üle.
Aga rehvimüra oli küll praktiliselt olematu minu masinal. Seda kolme erineva rehvijooksuga (originaal Dunlop, BFG AT KO2 ning Nokian HKLP8 SUV). Äkki sul rehvid lihtsalt eriti mürarikkad sattunud?
Tulekustuti kinnitasin mina kasti vasakule taha nurka. Ei jäänud nt euroalusele ette ega reeglina ka muule suurele tavaarile.
Mul oli sama moodi, et LSX varustus, aga ukse peal LS - ju siis nii peabki.
Pehme kastikattega (kui oli sama mis mul - mul oli Carryboy oma) läks nii, et u 2-2.5 aastaga läksid takjapaelad õhtale. Said vahetatud "tööstuslike" takjapaelte vastu, kus mõlemal pool on plastikuks konksud (mitte ühel pool pehme vilt vms). Nendega jäi kate palju tugevamini kinni kui varem, aga kuna pärast seda kasutasin autot veel vaid pool aastat, siis vastupidavust ei oska kommenteerida. Arvan, et on parem kui originaal.
Panipaikade osas pean nõustuma, et neid oli väga palju ja tunnen praegu länkaris suurt puudust nende puuduse üle.
Aga rehvimüra oli küll praktiliselt olematu minu masinal. Seda kolme erineva rehvijooksuga (originaal Dunlop, BFG AT KO2 ning Nokian HKLP8 SUV). Äkki sul rehvid lihtsalt eriti mürarikkad sattunud?
Tulekustuti kinnitasin mina kasti vasakule taha nurka. Ei jäänud nt euroalusele ette ega reeglina ka muule suurele tavaarile.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Re: Uus D-Max (2012+)
tarmo kirjutas:Pehme kastikattega (kui oli sama mis mul - mul oli Carryboy oma) läks nii, et u 2-2.5 aastaga läksid takjapaelad õhtale. Said vahetatud "tööstuslike" takjapaelte vastu, kus mõlemal pool on plastikuks konksud (mitte ühel pool pehme vilt vms). Nendega jäi kate palju tugevamini kinni kui varem, aga kuna pärast seda kasutasin autot veel vaid pool aastat, siis vastupidavust ei oska kommenteerida. Arvan, et on parem kui originaal.
Aga rehvimüra oli küll praktiliselt olematu minu masinal. Seda kolme erineva rehvijooksuga (originaal Dunlop, BFG AT KO2 ning Nokian HKLP8 SUV). Äkki sul rehvid lihtsalt eriti mürarikkad sattunud?
Jah, sama kate. Mul hakkasid ka esimesed takja väsimise ilmingud umbes paari aastaga. Kippus lahti tulema siis, kui sõitsin kõvas külgtuules ja alati tuli tuulepealne pool lahti. Viiendal aastal oli juba tükk tegu et üldse kinni püsiks ja viienda aasta lõpuks jõudsid ka katte küljes oleva poole niidid siit-sealt läbi mädaneda. Mõlgutasin samuti mõtteid Würthi'st selle tööstusliku variandi osas, aga küsimus tekkis, et kes ja kuidas selle katte külge kinni õmbleks. Paraku läks kogu auto müüki koos minu ideedega kuidas kattele veel viis aastat eluiga saada. Uue autoga on sama temaatika siis kõik alles ees.
Mürast: nüüd kui olen juba pea 700km läbi sõitnud, on selles osas tekkinud kahtlusi, et võib olla ei olegi mitte müra suur, aga audiosüsteem vilets. Eelmises ma originaalaudioga ei leppinud vaid lasin kohe ostes sinna paigaldada Alpine IXA 404 2DIN raadio koos BT ploki ja tagurduskaameraga. Ilmselt pandi ka mingid paremad kõlarid. Igatahes sai vanas autos ka vaikselt raadiot kuulata, uues see ei õnnestu. Samas tundub, et talverehvidega oli rehvimüra kabiinis vana auto puhul vaat et kõvem kui uuel. Midagi on igatahes teistmoodi. Rehvideks on HKPL 7 SUV. Aga juba 17 jaanuaril stardin 1,5 tonnise käruga Saksamaale ja pean selleks M+S ehk minu keeles "suvekad" alla panema. Eks siis näe kas ja mis siis muutub.
Avastasin, et Isuzu Premium Audio System tähendab vist(?) ka seda, et tagaustes kõlareid ei ole või on seal mingid porgandi häält tegevad papiväristajad. Igatahes fader funktsiooni täiesti taha keerates tuli kõlaritest ainult sääsehäälset kõnet ja muusikat... Nii et võimalik kõlarituuning võib ka veel imet teha.
Kõige tähtsam on leida paat, igatahes!
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5138
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Uus D-Max (2012+)
Kõlaritega on tõesti selline nutune asi, et tagaustes pole ühelgi masinal neid minu teada. Suureks üllatuseks siis ka LSX varustusega masinal, millel see nn "Premium Audio System". Tagakõlariteks on by default ainult lae sees (ja umbes peatoe kohal) asuvad kõrgete kõlarid. Tagauste sees on küll kohad olemas, kuid juhtmeid ning kõlareid seal pole. Vähemalt Euroopa või Eesti turu masinatel.MarkM65 kirjutas:Avastasin, et Isuzu Premium Audio System tähendab vist(?) ka seda, et tagaustes kõlareid ei ole või on seal mingid porgandi häält tegevad papiväristajad. Igatahes fader funktsiooni täiesti taha keerates tuli kõlaritest ainult sääsehäälset kõnet ja muusikat... Nii et võimalik kõlarituuning võib ka veel imet teha.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874