1. leht 1-st

Kuidas oleks kõige targem Izusul kere tõsta?

Postitatud: T Sept 25, 2012 9:19 pm
Postitas izusu987
Tekkis selline tahe teha Izusu Trooper-ist kõrgem jahiauto.Äkki on kellelgi kogemusi ja teadmisi?
Ootan huviga soovitusi ja nõuandeid.

Re: Kuidas oleks kõige targem Izusul kere tõsta?

Postitatud: K Sept 26, 2012 8:56 am
Postitas carpets
Teed tagumised vedrukiiged pikemaks ja keerad esimesed torsoonid peale.

Re: Kuidas oleks kõige targem Izusul kere tõsta?

Postitatud: K Sept 26, 2012 9:07 am
Postitas igiliikur
Ega seal midagi väga tõsta ei ole. Tõstmiseks võta mõni teine auto, patrol näiteks.

Re: Kuidas oleks kõige targem Izusul kere tõsta?

Postitatud: N Sept 27, 2012 8:47 am
Postitas berg
Mis jutt? Mõnuga saab tõsta. Nagu eelpool mainitud, lisa tagumisele kiigele 8cm umbes, pidurijõuregulaatorile umbes 4cm. Esimesi torsioone keera tunde järgi. kui liiga palju keerad hakkab hüppama, kuna läheb liiga jäigaks. Ilus oleks ka esimese amordi kronsteini pikendada. Kere pukside vahele pane 2 hoki littrit (on ka 3 pandud). Siis vaja ka uusi polte (peenkeermega), neid mina baltic boltist ei saanud, ostsin tavalise keermega poldid pikad, lõikasin keerme osa maha ja keerasin ise uued keermed. Käigukang ei taha peale seda mod'i väga hästi alumisi käike sees hoida, tuleb natuke ka kangi painutada, sama lugu vahekasti kangiga. Mina pidin pikendama ka kütusepaagi sissevalamis toru. Kõik muud torud asjad jäid samaks.

Re: Kuidas oleks kõige targem Izusul kere tõsta?

Postitatud: N Sept 27, 2012 9:54 pm
Postitas tuningman
Pole see päris nii lihtne midad, et keera tunde järgi. ülemised sharniirid jäävad pingesse ja ülemised õõtsad hakkavad kah piirajasse käima.
mina lahendasin asja niimoodi, et keevitasin ülemiste õõtsade alla sharniiridele uued kohad 5mm plaadist. enne olid sharniirid õõtsade peal. nüüd nurk muutus ja ei poo enam. pärast vaja rataste külgkallet ka regullida kuna rattad kipuvad sahka jääma. Liiga palju jälle tõstes hakkavad veovõllid pooma, kuna jäävad kah liiga suure nurga alla. pikemaid amorte kah vaja.

Pilt Pilt Pilt

Re: Kuidas oleks kõige targem Izusul kere tõsta?

Postitatud: R Sept 28, 2012 9:15 am
Postitas izusu987
Suur tänu soovituste eest!Tekkis ikkagi väike küsimus:Kas tagumise kiige pikendamisest,torsooni reguleerimisest ja kere vahele pandavatest kõrgendustest ei piisa?Kas ma pean ikkagi panema pikemaid amorte või muutma amortide kronsteine?Ma ei saa aru mismoodi sa panid sarniiridele uued kohad?Ja käigukang?Oleks hea täpsem soovitus,mehed.

Re: Kuidas oleks kõige targem Izusul kere tõsta?

Postitatud: R Sept 28, 2012 9:35 am
Postitas izusu987
Üks küsimus veel: Soovitati lehtvedrud silla peale tõsta,kas on õige soovitus?

Re: Kuidas oleks kõige targem Izusul kere tõsta?

Postitatud: R Sept 28, 2012 9:50 am
Postitas berg
Tuningmees sa oled õieti aru saanud asjast, 5+ töö, aga vaevalt et kodanik selliseid ümberehitusi tahab teha. Neid sarniire ümber ei ole vaja teha kui hulluks ei lähe tõstega. Ise olen sõitnud originaal seades, kuna pole viitsinud neid ümber teha. Siiani aastaga pole midagi juhtunud ja enamus ajast metsas sõitnud või lund lükanud. Amordi kronsa tee kindlasti pikemaks, muidu lõhub amordi ära. Pikemaid amorte algul pole vaja. Pooltelgedega midagi ei juhtu.

Re: Kuidas oleks kõige targem Izusul kere tõsta?

Postitatud: R Sept 28, 2012 12:14 pm
Postitas carpets
izusu987 kirjutas:Üks küsimus veel: Soovitati lehtvedrud silla peale tõsta,kas on õige soovitus?
Lehtvedrud ju ainult taga.

Re: Kuidas oleks kõige targem Izusul kere tõsta?

Postitatud: P Sept 30, 2012 12:10 am
Postitas tuningman
Esimesed õõtsad on seest õõnsad nagu tagurpidi kauss. lõikasin 5mm paksuse seinaga 100x100 nelikantorust vinkli moodi jupi la keevitasin õõtsa alla. Tegin uued augud sisse ja sharniiri õõtsa pealt selle alla.Käigukangi pikendamine või muutmine sõltub selles palju sa keret raami suhtes tõsta kavatsed.
Leht vedrudega natuke paha lugu. Kui need silla peale tõsta siis tekib tõstet niipalju , et jääb ee kuidas nüüd siin teistes teemades õeldi... ah jah "perse upakil kuut". :bshake Käisin ise ühte tõstetud vedrudega isuzut vaatamas ja too kutt oli vedru esimesed otsad raami sisse uputanud, et väheke alla tagasi saada. töö oli suur aga 5+ ja ei olnud upakil kuut. Endal ka liiguvad mõtted tagavedrude tõsmisest silla peale. seda aga selle pärast, et need vedrupakid seal silla all toimivad ankrutenena.Võid ju kiigesi pikemaks teha aga ankrud jäävad. Paljud on tagaosa tõstmiseks spiraal vedrud ( näiteks opeli tagavedrud) Silla ja raami vahele pannud. Mina ankrute pärast ise nii ei tee. Vaata ja uuri isuzu teemasi veel, siin niipalju juttu nendest tõstetest olnud äkki leiad midagi, mis sulle sobib.
Ah ja esimeste veovõllidega oli ka selline lugu, et väljamaa foorumites ringi kolanud ja näinud, et päris palju selliseid tõsteid teinudel nii järskude nurkade alla purunenud.Võibolla olid ka määravaks teguriteks lukkudega sillad ja rataste suurem haardetegur :roll:

Paar illustreerivat pilti ka purunenud võllidest. esimesel ka rooli varras pooleks. Kuna oli jäetud alt ülesse.

Pilt
Pilt
Pilt

Re: Kuidas oleks kõige targem Izusul kere tõsta?

Postitatud: P Sept 30, 2012 3:46 pm
Postitas carpets
Huvitav kas keegi talasilda pole ette aretanud :?:

Re: Kuidas oleks kõige targem Izusul kere tõsta?

Postitatud: P Sept 30, 2012 11:47 pm
Postitas tuningman
Aga palun. Tegemist küll Montereiga, aga ikkagi.

Pilt
Pilt
Isuzu kah siis.
Pilt