Roolivõimu pumba remont, vahetus, asendus
Moderaatorid: Landy, Moderators
Roolivõimu pumba remont, vahetus, asendus
Tegin siia ka teema, kuna margipõhises alajaotuses ei tulnud ühtegi piiksu.
Nii, minu 2006a. Isuzu D-Max`il (3,0l Aut.) andis 140000km pealt roolivõimu pump saba. Ei tooda enam vurtsu. Hääbus, nii tasahilju, nädala jooksul.
Esindusest küsiti 736 euri, mis on paraku sellele veokale kuul pähe hind. Ise mõtisklen miski usa-ka või mingi muu aparaadi pumba intstallist.
Näpu vahel vist remonditav ei ole. Või kas keegi kuskil suudab uuesti elule äratada?
Ideid?
Nii, minu 2006a. Isuzu D-Max`il (3,0l Aut.) andis 140000km pealt roolivõimu pump saba. Ei tooda enam vurtsu. Hääbus, nii tasahilju, nädala jooksul.
Esindusest küsiti 736 euri, mis on paraku sellele veokale kuul pähe hind. Ise mõtisklen miski usa-ka või mingi muu aparaadi pumba intstallist.
Näpu vahel vist remonditav ei ole. Või kas keegi kuskil suudab uuesti elule äratada?
Ideid?
TR3 BHC
Madis 5115033
Madis 5115033
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2865
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
www.avk.ee üks võimalus. Neid pumpade tootjaid väga palju ei ole ja üsna tõenäoline on lammutusest samasugune leida. Rihmaseibid ja tavaliselt ka kinnitused on igal autol erinevad.
Tehtud, mõeldud.
[quote="Madis"]AVK ei tea täna roolivõimu pumpadest midagi ja üldse oli suhtumine/suhtlemine selline "mineperseärasegamindnäedmateentöödraisk"
Kummaline,mul sama kogemus umbes viie aasta tagune.Seisin nagu kusemis tulp,kui kolm inimest minu ümber mingeid tähtsaid asju ajasid.Lõpuks sain aru,et mind ei ole nende jaoks olemas,vabandasin viisakalt tülitamise pärast ja rohkem ma sinna poodi oma jalga ei ole tõstnud.Mõni asi on kohe jääv ja igavene?
Kummaline,mul sama kogemus umbes viie aasta tagune.Seisin nagu kusemis tulp,kui kolm inimest minu ümber mingeid tähtsaid asju ajasid.Lõpuks sain aru,et mind ei ole nende jaoks olemas,vabandasin viisakalt tülitamise pärast ja rohkem ma sinna poodi oma jalga ei ole tõstnud.Mõni asi on kohe jääv ja igavene?
-
- Rookie
- Postitusi: 19
- Liitunud: P Jaan 31, 2010 7:29 am
- Asukoht: Pärnumaa
Kas ise oled sisemust juba uurinud? Viga reduktsiooni klapis/süsteemis ei või olla?
Meil oli (LC 3,0td) kolb mingil põhjusel sees kinni jäänud, tagasivool oli avatud.
Väike demontaa, puhastus, defekteerimine, surve kontrolli vedru alla seibi lisamine, komplekteerimine ja tehtud ta oligi.
Või ei ole demontaa ilma relakata võimalik.
Meil oli (LC 3,0td) kolb mingil põhjusel sees kinni jäänud, tagasivool oli avatud.
Väike demontaa, puhastus, defekteerimine, surve kontrolli vedru alla seibi lisamine, komplekteerimine ja tehtud ta oligi.
Või ei ole demontaa ilma relakata võimalik.
- isakene
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1803
- Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
- Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald
Krt, see ei ole ju nii keeruline süsteem.
Kõigepealt pumbal voolik sabast lahti ja drosseliga kell vahele. Saab teada, palju pump reaalselt survet annab. Siis on juba täpselt teada, kumb peetis on, latt või pump ja edasi saab vastavalt tegutseda. Kas need diagnoosijad panid pumba stendi või vaatasid niisama, et peaks nagu korras olema?
Kõigepealt pumbal voolik sabast lahti ja drosseliga kell vahele. Saab teada, palju pump reaalselt survet annab. Siis on juba täpselt teada, kumb peetis on, latt või pump ja edasi saab vastavalt tegutseda. Kas need diagnoosijad panid pumba stendi või vaatasid niisama, et peaks nagu korras olema?
Patrol, Pajero, Trooper kasutatud jupid.
56 486769, isakene@gmail.com
56 486769, isakene@gmail.com
- LR90
- I live off from the mud
- Postitusi: 1563
- Liitunud: T Dets 28, 2004 1:55 pm
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Ega Sul roolisammas kardaaniga ei ole, kui jah siis kinni ussitanud ristMadis kirjutas:Mul on sinine isuzu jah.ummi78 kirjutas:sul vist sinine isuzu kui ei eksi
Latt korras, pump korras - viga on endine. Täitsa p...ses ...uck ma ütlen.
Ideid?
teeb rooli raskeks.
kui suureks saan, hakkan DEFENDERIKS
Latt korras, pump korras - viga on endine. Täitsa p...ses ...uck ma ütlen.
Ideid?[/quote]
Milles sul siis täpselt viga väljendub ?
Ma vahetasin hiljuti karbi ära kuna hakkas täiega lekkima ja TopServi viies selgus ,et karp perses kapitaalselt ja ennem oli viga nagu selles ka kui tühikäigul käis siis rool raske ning varbaga väheke gaasile vajutades toimis ning nüüd peale uue (usa remont) karbi peale panekut ikka sama viga ,TopServis arvati ,et pump kulunud seest ....
eks tuleb maha võtta ja sinna viia ...
Aga kas sul voolikud on korras ...ei pruugi lekkidagi , aga kui õli satub selle rüüsi vahele siis ka ju surved muutuvad ning ei pruugi toimida ?
Ideid?[/quote]
Milles sul siis täpselt viga väljendub ?
Ma vahetasin hiljuti karbi ära kuna hakkas täiega lekkima ja TopServi viies selgus ,et karp perses kapitaalselt ja ennem oli viga nagu selles ka kui tühikäigul käis siis rool raske ning varbaga väheke gaasile vajutades toimis ning nüüd peale uue (usa remont) karbi peale panekut ikka sama viga ,TopServis arvati ,et pump kulunud seest ....
eks tuleb maha võtta ja sinna viia ...
Aga kas sul voolikud on korras ...ei pruugi lekkidagi , aga kui õli satub selle rüüsi vahele siis ka ju surved muutuvad ning ei pruugi toimida ?