29. leht 33-st

Re: ISUZU D-MAX

Postitatud: P Okt 16, 2016 10:35 pm
Postitas honkomees
metsa kirjutas:... Äkki keegi oskab nõu anda, kas keegi meil Eestimaa pinnal lammutab mõnda Isuzu D-Max Double Cab´i oleks vaja paari salongi plastikut.
Pöördu Sindmaxi elik Sindi vastavasse d-maxidele spetsialiseerunud kontrorisse.

Re: ISUZU D-MAX

Postitatud: E Okt 17, 2016 12:06 am
Postitas metsa
honkomees kirjutas:
metsa kirjutas:... Äkki keegi oskab nõu anda, kas keegi meil Eestimaa pinnal lammutab mõnda Isuzu D-Max Double Cab´i oleks vaja paari salongi plastikut.
Pöördu Sindmaxi elik Sindi vastavasse d-maxidele spetsialiseerunud kontrorisse.
Kas antud asutusel mõnda toimivat kontakti ka on? Koduleht on maas ja e-post samuti. On mõtteid?

Re: ISUZU D-MAX

Postitatud: E Okt 17, 2016 10:23 am
Postitas tarmo
Pole ise ka mitu aastat nendega (Sindi D-Maxi pesaga) suhelnud, aga viimati töötas number 5663 8833 (Jaanus Nuut).

Re: ISUZU D-MAX

Postitatud: E Okt 17, 2016 12:02 pm
Postitas honkomees
tarmo kirjutas:Pole ise ka mitu aastat nendega (Sindi D-Maxi pesaga) suhelnud, aga viimati töötas number 5663 8833 (Jaanus Nuut).
ka paar-kolm nädalat tagasi toimis

Re: ISUZU D-MAX

Postitatud: K Okt 26, 2016 11:57 pm
Postitas metsa
Äkki keegi oskab soovitada Isuzu d-max ile sobivaid 16" velgesid? Kange tahtmine um masinat mõne sendimeetri võrra kergitada, ette otsa tahaks vintsi ja rauda paigaldada. Netis surfates leitsin, et on olemas ka teras/raud esi pamper, aga kust sellist otsida võiks?

-metsa-

Re: ISUZU D-MAX

Postitatud: N Okt 27, 2016 12:58 am
Postitas tarmo
Mis seal sobida - suvaline "japsi" poldivalem (6x139,7), sobiv offset (+10 kuni +40) ja ongi kogu lugu. Neid velgi on tohutult palju erinevaid saada.
Teine asi muidugi kui originaale soovid. Sel juhul pöördu nt Sindi asutusse, kui kuulutuse peale ei pakuta.
16" velg iseenesest ei aita kuidagi kergitamisele kaasa. Võid ka 15 või 17" veljega kergitada, vahet ei ole.

Stanget saad tellida nt JR Motors-ist või siis foorumikasutaja urmas teeb võibolla selle ka ise valmis.

Re: ISUZU D-MAX

Postitatud: R Dets 02, 2016 8:17 pm
Postitas metsa
Oskab keegi soovitada kust on võimalik saada pildil olevaid raudu?

Pilt

Re: ISUZU D-MAX

Postitatud: R Dets 02, 2016 11:51 pm
Postitas kala
Koneskoauto teeb sellised valmis nagu endale meeldivad

Re: ISUZU D-MAX

Postitatud: L Dets 03, 2016 8:30 am
Postitas metsa
Kui saaks kuskilt kooste joonise siis ise teeks ka valmis.
kala kirjutas:Koneskoauto teeb sellised valmis nagu endale meeldivad

Re: ISUZU D-MAX

Postitatud: T Dets 13, 2016 10:02 pm
Postitas metsa
Kas 2010a 3.0l D-max il on jahutus vedeliku lisa soojendi või on mingisugune elektriline lisa radiaator? Väga pikalt läheb aega enne kui hakkab salongi sooja puhuma.

Re: ISUZU D-MAX

Postitatud: T Dets 13, 2016 11:23 pm
Postitas honkomees
Ei usu, mul küll 2,5 l sama lugu, aga see ju tänapäeva diisel, talvel ei saavutagi mootor normaaltemperatuuri. Defa juhe seinas ja hakkab ikka leiget kohe hommikul tulema. Samas on D-Maxil täitsa norm soojendus, salong läheb ka -36 täitsa palavaks.
Mu teisel diiselautol ei saagi külmaga salongi päris soojaks, ükskõik kui kaua sõita.

Re: ISUZU D-MAX

Postitatud: E Jaan 02, 2017 3:04 pm
Postitas MarkM65
MarkM65 kirjutas:Nonii, aeg vahekokkuvõtteks!

Pilt

Auto on eelmise põlvkonna 3,0LS ja soetatud märtsis 2012. Läbisõitu on tänaseks 100 000km millest umbes 10...20 000 on möödunud raske haagisega konksu otsas. Kulgetud on rongina Rootsi, Soome, Eesti, Läti, Leedu ja Saksa teedel. Soolomasinana on peamiselt ikka kodumail asjatamine olnud. Lisaks muidugi hooajati ka tihe paadislippidel asjatamine. Masina soetamise eesmärk oligi paaditreileri veduri ost millega ka kõik tavalised igapäevasõidud kannatab soolona ära teha.

Aeglusti + automaatkast on suurepärane kombinatsioon paadislippidel raskete paatide väljasikutamiseks. Selle toimingu juures on oluline, et liikuma hakates ei käiks mitte mingisugust nõksakat tagasi ja ülesronimine oleks samuti sujuv. Täpselt seda antud kombinatsioon võimaldabki ja ilma igasuguste leidlike sõiduvõtete vajaduseta. Väga hea.

Haagist vedada jaksab masin normaalselt. Mägisematel teedel loomulikult tuleb mõttesse Dodge RAM, aga fakt on see, et ühe tuliuue RAMi eest tuleb kahjuks välja käia enamvähem kahe Isuzu hind ja see on juba täiesti argument.

Automaatkast töötab ilusti ning rezhiim on parim siis kui sõidad rahulikult ja püsid 1500 - 2500 rpm vahemikus. Soolomasinana on maanteekiirusel mootori pöörded veidi alla 2000 rpm, ja kulgemine rahulik. Kiirendusradadelt kiirendades ja põhjagaasiga toimetades muutub masin üle 2500 rpm juures lärmakaks. Aga väänet jagub ka madalatel pööretel nii et sportlikku stiili peab harrastama harva.

Tagaveolises režiimis kipub aeg ajalt ununema suur vääne suhteliselt kerge tagaotsa juures. Seega kipub esinema tahtmatuid kummivilistamisi paigaltvõttudel ja kuni driftimiseni välja kui tegu vihmamärja asfaldiga. Mõnikord täitsa piinlik...

Talvel tagaveolisena kasutamine on üsna riskantne, suurema osa ajast sõidangi neliveolisena. Tagaveoliseks läheb talviti ainult kuiva asfaldi peal.

Vahetatud on ainult õli, filtreid, kojamehe luudasid ja esitulede pirne. Esitulede pirnide vahetus on minu suurte kätega tüütu. Kuna ostsin masina koos suve ja talveratastega, siis kohe seisab ees ka esimene rehvide soetus. Suvekad on otsakorral. Aga millise läbisõidu ja millise kasutuse juures! Nii et originaalrehvid on priima kaup.

Treppis teedel kipub auto tagaveolisena külge ette võdistama nagu GAZ53. Kui seda aga tead ja arvestad, siis pole see teab mis probleem. Tegu ei olegi ju sõiduautoga.

Tagastange plastmassid on kapsaks läinud. Esialgu kahtlustasin, et koormategijad on kääridesse tagurdanud. Hiljem avastasin, et Thule konksu, Isuzu tagastange ja Respo suure 3,5T paadihaagise koostöö ei taha tegelikult sujuda hoopis linnatänavatel ja edspidi liikudes. No haagise esitelje ja auto tagatelje vahe on ka umbes täpselt sama mis rekkal... Talvel ilmselt vahetan kapsalehed värskete vastu ja panen Thule konksule mingi 25mm offsetplaadi vahele, ehk hakkab toimima.

Teenindused on läbitud peamiselt Namsetis, Kuressaares. Ei oskagi kuidagi kommenteerida: viid auto sinna ja saad mõne tunni pärast kätte. Kõik. Mõned korrad olen külastanud ka Topautot. Sama lugu. Priima!

Muud ei oskagi arvata. Olen senini autoga väga rahul. Millalgi sattusin päris raskesse avariisse ja jutt käis ka auto väljavahetamisest kuid kindlustus lükkas asja ikkagi taastamiseks. Taastamine tehti Topautos ja tänini ei ole mitte ühtegi anomaaliat, roosteplekki vms ilmnenud. Väga korralik töö.

Mõned pildid meie "sutsu" tööpõllust ka:

Slipitame 2,2 tonnist paati ja 900kg treilerit.
Pilt

Sama komplekt startimas Hamburgi. Kiletamine andis hea tulemuse tuuletakistuse vähendamisel.
Pilt


Paras pähkel autole, aga veab mureta. Tuuletakistus on selle kombinatsiooni suurim mure. See on täiesti kohe tuntav. Massidest siinkohal eriti ei räägi.
Pilt

Ei muud midagi kui jätkan kilomeetrite kogumist.




Nonii. Viis aastat sai täis, liisinguperioodi lõpp lähenes sahinal ja odomeetrile oli tekkinud näit 184 000km. Ühesõnaga: lasin auto Topautos üle vaadata ja ära hinnata. Ootasin mingit haledat pakkumist, aga hinnasilt pandi vanale autole külge päris hea. Selle hinnaga müüsingi ta kohalikele jahimeestele edasi ja võtsin Topautost järgimise - Isuzu D-Max 2,5 LS AUT. Loodame, et on sama tubli nagu tema vanem vend oli.
Kokkuvõtteks siis 2012 ( 2011) Isuzu D-Max 3,0 LS AUT kohta:

Umbes 150 000km pealt sai otsa generaator. Tulin Riiast aku najal Pärnuni, kus sain kohalikust Isuzu esindusest aku laadimise ja teele kaasa antud varuaku abil abi ja jätkasin edukalt kuni Kuressaareni, kus Namset geneka ära vahetas.

Umbes 180 000km pealt otsustas EGR saba anda. See oli juba probleemsem lugu. Auto oli varuosa ootel 5 päeva. Jumal tänatud, et sellele ajale ühtegi paadivedu ei sattunud. Aga Namset Kuressaares andis selleks ajaks Hyundai i30 asenduseks ja peale uue klapi paigaldamist oli auto taas nagu uus.

Hindamistoimingul ei leidnud Topauto muud viga kui et lisavarustusena paigaldatud tagurduskaamera pilt oli virvendama hakanud, juhiukse tulelüliti/andur jupsis ja soovituslikult võiks konditsioneeri rihma uueks vahetada. Muud ei olnudki. Koos ostjaga läbisime tehingu käigus ka tehnoülevaatuse ja ka sealt ei tulnud ühtegi puudust välja. Arvati siiski, et vasakut esirattalaagrit võiks nõksa peale keerata.

LINEX pinnatöötlus kastis suutis end selle ajaga tõestada minu jaoks ülivõrdeni. Pidas ilusti vastu ka teraskolude lohistamist ja kõike muud. Pinnad olid täiesti vigastusteta, roostet kastis täitsa null. Uue auto ostmisel tellisin siis samuti Linexi ja palusin plastmassist kastisisudega mitte tülitada :)

Nii et edu ja õnne uuele omanikule. Mina kolin nüüd üle siia teemasse: http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=42&t=50726

Re: ISUZU D-MAX

Postitatud: R Veebr 03, 2017 8:46 pm
Postitas metsa
Tervitus!

Kas keegi oskab soovitada Isuzu D-max 2010a sobivaid nahk istmeid soojendusega.

Re: ISUZU D-MAX

Postitatud: T Veebr 07, 2017 1:14 pm
Postitas isenokitseja
Tere.
Sai proovitud üht D-max. Masin 3,0l 120kw automaat, aasta 2011. Läbisõitu üle 200000.
Harjumattu oli mürin mida masin väiksema gaasilisamisel tekitas, nagu traktor ikka.
Kas normaalne D-maxile?
Mida sellise autol tähele panna ostmisel??

Re: ISUZU D-MAX

Postitatud: L Mär 04, 2017 10:53 am
Postitas bomsch
Olen kuu aega olnud 07a 2.5 D-Maxi omanik ls 180000, mind ka alguses häiris, et gaasi lisamisel käis nagu metalne kärin läbi korraks. Käisin Topautos masinaga üldises ülevaatuses, seal mootori kohta ei üteldud sõnagi, ju siis ongi sellised. Edasi läks mootorisse Liqui Moly Motor Clean pesuaine ja siis õlivahetus (ma panin Topauto soovitusel Mobil 3000 Super FE 5w-30-ne), lisasin ka LM-i CeraTec-i. Nüüd käib mootor oluliselt siidisemal ja seda kärinat ei ole üldse. Ühesõnaga point on selles, et uus õli tõmbab maha seda häält.