ISUZU D-MAX

Moderaatorid: Landy, Moderators

Vasta
MarkM65
Mudder
Postitusi: 76
Liitunud: P Mär 25, 2012 9:07 pm

Re: ISUZU D-MAX

Postitus Postitas MarkM65 »

honkomees kirjutas:Aga mind häirib see ebakindlus ...
Tegelikult kui abimees vahele tuleb, siis ilma juhiabita sibliks niikuinii. Uuemal Isuzul on mul abimees vahele astunud peamiselt näiteks ristmikel pööret tehes jms. Ühesõnaga pigem väiksetel kiirustel. Suurematel kiirustel ma olen stabiilsuskontrolli mõned korrad lihtsalt huvi pärast proovinud. Võib olla on mul subjektiivne arvamus, aga minu arust Isuzu automaatika valitseb 70-90 peal olukorda märksa paremini kui MB/Nissan.

Päris mahakägistamisega on mul ainult üks ehmatav kogemus. Oslo linna vahel , taaskord ristmikult parempööret tehes ja lumiste tänavatega. Leidsin liiklusvoos hetke kuhu vahele söösta ja automaatika kägistas mu sööstu ära. Korraks tekkis hirm, et nüüd lendavad mulle teised küljelt või tagant sisse. Õnneks nii ei läinud, aga adrekalaksu sain küll muljetavaldava :lol: Eks me õpime oma vigadest terve elu.
Vedurijuht.
tasujatom
Rookie
Postitusi: 11
Liitunud: R Nov 24, 2017 12:40 pm
Asukoht: Ida-Viru, Tartu

Re: ISUZU D-MAX

Postitus Postitas tasujatom »

Olen omanud nüüdseks 60000km ja läbisõitu masinal 335000. Kohe ostes lasin garage66 keerata egr kinni et tulevikus selle probleemid välistada. Siiani vahetanud kaks šarniiri, õli ja abs andurid 3tk. Ebay õnneks aitab tagumistega odavalt välja( esindus küsis ulme summat). kuna tuleb sõite ette uue hiluxi, eelmise gen hiluxi, 2006 ford rangeriga, 2007 L200 ja 2018 ranger wildtrack, siis mugavuselt ja pehmuselt on isuzu wildtrack järel selles nimekirjas. Muidugi hiluxid kõik rmk pika kastiga ja ilmselt jäikade vedrudega. Samas mu isuzu on ka rmk oksjonilt soetatud mittetöötavana, probleemiks oli kütusepumba juhtme katkemine kabiini all. Vean pidevalt treilerhaagist, millel siis peal kuni 2200kg masinad ning olen autoga väga rahul. Müratase võrreldes sama ajajärgu rangeri ja mitsuga on ikka klassi jagu vaiksem. Eelpool mainisin ka veel, et eelsüüteküünlaid sööb ka nii 40000 peale komplekti. Ja et esinduse omad kestsid 120000, seda infot sain otse esinduse ajaloost, kuna seal kirjas, et siis vahetati need.
Oksjonitelt ostes soovitan leida selle masina kasutaja kasvõi läbi tutvuste vms, kuna seal võib saada ühe inimese käes kasutatud masina või siis ühiskasutava tarbeeseme, mida lihtsalt tuimalt igalpool sihtotstarbeliselt kasutati.
DonNiger
Mudder
Postitusi: 61
Liitunud: T Apr 18, 2017 1:55 am

Re: ISUZU D-MAX

Postitus Postitas DonNiger »

Millise juhtme peab läbi lõikama, et käivitades tuled automaatselt põlema ei läheks? 2008v.
honkomees
True Off Roader!
Postitusi: 1286
Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval

Re: ISUZU D-MAX

Postitus Postitas honkomees »

DonNiger kirjutas:Millise juhtme peab läbi lõikama, et käivitades tuled automaatselt põlema ei läheks? 2008v.
see ei ole kindlasti tehaseseade, mul ostetud 2009 ja ei ole automaatseid tulesid, ei osanud esindusest enne ostmist tellida.
Huvitav, et jalakäijatega libedaga toimunud õnnetustes on praktiliselt alati süüdi libedad kõnniteed ja hooletud kinnistuomanikud, aga autojuhtide teelt väljasõitude puhul on tegu "ilmastiku ja teeoludele mittevastava kiirusega"
DonNiger
Mudder
Postitusi: 61
Liitunud: T Apr 18, 2017 1:55 am

Re: ISUZU D-MAX

Postitus Postitas DonNiger »

Kas viitsid tulede releest puldi teha. Ega seal muud olla ei tohiks.
DonNiger
Mudder
Postitusi: 61
Liitunud: T Apr 18, 2017 1:55 am

Re: ISUZU D-MAX

Postitus Postitas DonNiger »

Keegi lammutab ka neid?
Tagumised lehed väga surnud. Kas lisalehe panemisel on mõtet või peaks kogu vedrupaki ringi vahetama?
Ning raudteelase masuudihaisust juba kõriauguni. Peaks vist kogu sisu ära vahetama. Esimesi udutulesid otsin samuti.
Positiivse poole pealt - suht öko.
DonNiger
Mudder
Postitusi: 61
Liitunud: T Apr 18, 2017 1:55 am

Re: ISUZU D-MAX

Postitus Postitas DonNiger »

Oskab keegi aidata?

Kesklukk ei toimi (ei puldist ega võtmest) ja aknad ei liigu. Kaitsmed terved.
Seisis üsna pikalt.

E: tahtis pikemat sõitmist, hakkas tööle.

Lehtvedrud said lisalehe ning juba palju parem. Tahaks ja ka saaks ühe lehe veel panna aga kuna see enam klambrite vahele ei mahu, siis palju sellest lühiksest kasu oleks? Amort jääb ka lühikeseks, kuid päris kindel pole.
Kust kohast ja mis nimetuse alt saaks osta neid lehtvedru plastseibe?
DonNiger
Mudder
Postitusi: 61
Liitunud: T Apr 18, 2017 1:55 am

Re: ISUZU D-MAX

Postitus Postitas DonNiger »

Nüüd targemate abi vaja kütusefiltri vahetamiseks. Kas kütus peabki tilkuma jääma; probleem täis paagis; mingi tagasivoolu klapp tuksis?
Ehk siis nuputasin, mis ma nuputasin aga kütus kinni ei jäänud. Oma 5 liitrit nirises välja, lõpuks loobusin.

Lisaks: kindlasti on nii mõnigi küljest sõitnud filtri veeanduri juhtmed. Kas saab ise tagasi panna või uus kork?
honkomees
True Off Roader!
Postitusi: 1286
Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval

Re: ISUZU D-MAX

Postitus Postitas honkomees »

DonNiger kirjutas:... Kas kütus peabki tilkuma jääma; probleem täis paagis; mingi tagasivoolu klapp tuksis?
...

Lisaks: kindlasti on nii mõnigi küljest sõitnud filtri veeanduri juhtmed. Kas saab ise tagasi panna või uus kork?
Ei ole kunagi tilkuma jäänud, küll oli kunagi ühe b-osa filtriga probleem, et ei istunud mõõdult külge. Võtsin siis Topautost peoga nende soovitatub b-osa filtreid varuks.
Veeandur on esimesest kuust saati ilma juhtmeteta juba 10 a, pole teda seal niiväga vajagi.
Huvitav, et jalakäijatega libedaga toimunud õnnetustes on praktiliselt alati süüdi libedad kõnniteed ja hooletud kinnistuomanikud, aga autojuhtide teelt väljasõitude puhul on tegu "ilmastiku ja teeoludele mittevastava kiirusega"
DonNiger
Mudder
Postitusi: 61
Liitunud: T Apr 18, 2017 1:55 am

Re: ISUZU D-MAX

Postitus Postitas DonNiger »

Lolli kohapeal on jah. Juhtmed ripakil...

Filtrist mootoripoole on mingi klapp tagasivoolu ja pealevoolu voolikute vahel. Kahtlustan seda.
honkomees
True Off Roader!
Postitusi: 1286
Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval

Re: ISUZU D-MAX

Postitus Postitas honkomees »

Täna õlivahetuse käigus sai põhjakate maha katkutud ja avastasin ühe katkise asja, selle esisilla lülitukarbi , nn shift-on-the-fly juures on üks voolik lahti, pisikese plasttorujupi on juurelt maha murdnud mingi valemiga. Nii neliveo kui aeglase neliveo lülimine toimib, mida see voolik seal tegema peaks? Uus jubin on saadaval kindlasti ainult denso originaal ja nõuab neeru loovutamist :oops:
Pilt
PiltPilt
Huvitav, et jalakäijatega libedaga toimunud õnnetustes on praktiliselt alati süüdi libedad kõnniteed ja hooletud kinnistuomanikud, aga autojuhtide teelt väljasõitude puhul on tegu "ilmastiku ja teeoludele mittevastava kiirusega"
DonNiger
Mudder
Postitusi: 61
Liitunud: T Apr 18, 2017 1:55 am

Re: ISUZU D-MAX

Postitus Postitas DonNiger »

Avastamist jagub-need raudtee mehed on ikka nutikad.
Parem tagumine parktuli käib läbi kärupistiku kaitse, mootoriruumis olevad kaitsmed aga on traadiga "ära parandatud".
Teisi kaitsmeid kontrollides õnnestus aga mootoritule põlema saada (võti oli kahjuks ees).
Kas nii primitiivsel masinal (07) on võimalik veakoodi lugeda või kuidas ma koodi kustutada saan? Ainult juhe järgi?
juke1983
Rookie
Postitusi: 13
Liitunud: P Mär 17, 2019 6:07 pm

Re: ISUZU D-MAX

Postitus Postitas juke1983 »

Leidsin manuaalist ainult selle:

How To Clear Trouble Codes
Trouble codes can only be cleared by using a Scan Tool. If a “scan tool” is not available then inform the owner of the stored codes and suggest that the codes are cleared upon the next visit to an Isuzu dealership.

Iseenesest, kui kõik on korras, siis mootori tuli põleda ei tohiks. Proovi aku juhtmed lahti ühendada ja oodata 5-10 minutit. Kustutab ehk ära.
3.0 Isuzu D-Max 2010 , AT, DC
juke1983
Rookie
Postitusi: 13
Liitunud: P Mär 17, 2019 6:07 pm

Re: ISUZU D-MAX

Postitus Postitas juke1983 »

Ma küsiks omalt poolt kah miskit.

Nimelt DMax'i põhjamaisel versioonil peaks olema kaks akut. Kui suur genekas sel juhul on? Mul üks aku ja genekas 90A. Tundub, et teise aku koht on kenasti olemas. Kundepoolses ääres oleks nagu aku aluse kinnituse augudki.

Kuidas neil originaalis kaks akut ühendatud on? Eeldan, et paralleelselt. Kui peamine aku käivitamisel tühjeneb, siis tasakaalustub see teise akuga ja laadimisel täituvad korraga.

Sooviks teist akut lisada, kuid eraldiseisvalt ehk tarbijad tuleks lisaakult ja käivitusaku on ainult käivitamiseks. On selline variant üldse ühe genekaga kergesti teostatav? Oskate kedagi selleks tööks soovitada?

Tänud ette vastajatele!
3.0 Isuzu D-Max 2010 , AT, DC
Kasutaja avatar
Bytewize
Rock Crawler
Postitusi: 735
Liitunud: L Apr 09, 2011 1:54 pm
Asukoht: Harjumaa | Tel.5II8II4

Re: ISUZU D-MAX

Postitus Postitas Bytewize »

juke1983 kirjutas:
P Aug 23, 2020 9:21 am
Sooviks teist akut lisada, kuid eraldiseisvalt ehk tarbijad tuleks lisaakult ja käivitusaku on ainult käivitamiseks. On selline variant üldse ühe genekaga kergesti teostatav? Oskate kedagi selleks tööks soovitada?

Tänud ette vastajatele!
Peaks olema tehtav, paned tummise dioodi vahele teisele akule minevale juhtmele ja teise aku pealt eraldi juhe kaitsmekarpi, starteri kaabli vead otse(või koos piisavalt suure kaitsega)
esimesest akust starteri klemmile.
Aitan vintsi, tõste ja muu tjuuninguga. Teen lihtsamaid freesimistöid, treimistöid ja pisemat automaatikat-koosteseadmeid.
Hüdrovintsiga-paadiankruga-täislukkudega chero-põka. Turistis tiim paadiankur.
Vasta

Mine “Isuzu”