Tegelikult kui abimees vahele tuleb, siis ilma juhiabita sibliks niikuinii. Uuemal Isuzul on mul abimees vahele astunud peamiselt näiteks ristmikel pööret tehes jms. Ühesõnaga pigem väiksetel kiirustel. Suurematel kiirustel ma olen stabiilsuskontrolli mõned korrad lihtsalt huvi pärast proovinud. Võib olla on mul subjektiivne arvamus, aga minu arust Isuzu automaatika valitseb 70-90 peal olukorda märksa paremini kui MB/Nissan.honkomees kirjutas:Aga mind häirib see ebakindlus ...
Päris mahakägistamisega on mul ainult üks ehmatav kogemus. Oslo linna vahel , taaskord ristmikult parempööret tehes ja lumiste tänavatega. Leidsin liiklusvoos hetke kuhu vahele söösta ja automaatika kägistas mu sööstu ära. Korraks tekkis hirm, et nüüd lendavad mulle teised küljelt või tagant sisse. Õnneks nii ei läinud, aga adrekalaksu sain küll muljetavaldava Eks me õpime oma vigadest terve elu.