ISUZU D-MAX

Moderaatorid: Landy, Moderators

Vasta
saarlane87
Mudder
Postitusi: 65
Liitunud: T Jaan 08, 2019 9:21 am
Asukoht: Tallinn

Re: ISUZU D-MAX

Postitus Postitas saarlane87 »

https://www.12volti.ee/et/c/kaksikrelee ... tusdioodid

Seal üleval 2 releed ja 2 dioodi, mis võiks olla selle jaoks mõeldud.
DonNiger
Mudder
Postitusi: 61
Liitunud: T Apr 18, 2017 1:55 am

Re: ISUZU D-MAX

Postitus Postitas DonNiger »

juke1983 kirjutas:
P Aug 23, 2020 9:06 am
Leidsin manuaalist ainult selle:

How To Clear Trouble Codes
Trouble codes can only be cleared by using a Scan Tool. If a “scan tool” is not available then inform the owner of the stored codes and suggest that the codes are cleared upon the next visit to an Isuzu dealership.

Iseenesest, kui kõik on korras, siis mootori tuli põleda ei tohiks. Proovi aku juhtmed lahti ühendada ja oodata 5-10 minutit. Kustutab ehk ära.
6 eurine scanner ja telefon lugesid lahti.
P1664(20)
P0650(A0)
P0010
P0019
Esimesed 2 võisid tule süttimise põhjustada, alumisi peab jälgima. Tagasi kohe ei tulnud.
DonNiger
Mudder
Postitusi: 61
Liitunud: T Apr 18, 2017 1:55 am

Re: ISUZU D-MAX

Postitus Postitas DonNiger »

Kas keegi on teinud või mõelnud esisilla manuaalse luku peale.
Endal vaja vahetevahel raske haagisega kõval pinnasel tiirutada, kus kolmandik haagise kaalust masinal. Sidurit ei taha põletada, neliveoga aga ülekannetest kahju. Kas just sel põhjusel aga kõik ristid said just välja vahetatud.
honkomees
True Off Roader!
Postitusi: 1286
Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval

Re: ISUZU D-MAX

Postitus Postitas honkomees »

ei saanud nüüd aru, mis puutub siia esisilla manuaalne lukk?
antud oludes oleks vaja hoopis vahekasti režiimi "aeglusti tagaveoga"!
Huvitav, et jalakäijatega libedaga toimunud õnnetustes on praktiliselt alati süüdi libedad kõnniteed ja hooletud kinnistuomanikud, aga autojuhtide teelt väljasõitude puhul on tegu "ilmastiku ja teeoludele mittevastava kiirusega"
v6sa
I live off from the mud
Postitusi: 2429
Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
Asukoht: Harjumaa lõunapiir

Re: ISUZU D-MAX

Postitus Postitas v6sa »

Tjah, sellest olen ka mina korduvalt puudust tundnud;)

Kas mõnel masinal sedapidi üldse lülitada saabki?
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
honkomees
True Off Roader!
Postitusi: 1286
Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval

Re: ISUZU D-MAX

Postitus Postitas honkomees »

mu vanal uaz-452-l küll sai, tänapäevastest ei tea.
Huvitav, et jalakäijatega libedaga toimunud õnnetustes on praktiliselt alati süüdi libedad kõnniteed ja hooletud kinnistuomanikud, aga autojuhtide teelt väljasõitude puhul on tegu "ilmastiku ja teeoludele mittevastava kiirusega"
juke1983
Rookie
Postitusi: 13
Liitunud: P Mär 17, 2019 6:07 pm

Re: ISUZU D-MAX

Postitus Postitas juke1983 »

DonNiger kirjutas:
T Aug 25, 2020 8:30 am
juke1983 kirjutas:
P Aug 23, 2020 9:06 am
Leidsin manuaalist ainult selle:

How To Clear Trouble Codes
Trouble codes can only be cleared by using a Scan Tool. If a “scan tool” is not available then inform the owner of the stored codes and suggest that the codes are cleared upon the next visit to an Isuzu dealership.

Iseenesest, kui kõik on korras, siis mootori tuli põleda ei tohiks. Proovi aku juhtmed lahti ühendada ja oodata 5-10 minutit. Kustutab ehk ära.
6 eurine scanner ja telefon lugesid lahti.
P1664(20)
P0650(A0)
P0010
P0019
Esimesed 2 võisid tule süttimise põhjustada, alumisi peab jälgima. Tagasi kohe ei tulnud.
Äkki ütled, kus sa €6 koodilugeja said? Oleks endal vaja nüüd. Või kui Tallinnas asud, siis võiks sinu oma kasutada 😀

Asi siis airbagi tules mis põlema jääb. Internet suunab esiistmete all olevate juhtmete ühendusi kontrollima, aga siiani see minu puhul tulemust ei ole toonud. Lasin ka contact cleaner'it, aga ei miskit. Kui kellelgi veel ideid, siis andke teada.
3.0 Isuzu D-Max 2010 , AT, DC
honkomees
True Off Roader!
Postitusi: 1286
Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval

Re: ISUZU D-MAX

Postitus Postitas honkomees »

juke1983 kirjutas:
P Okt 18, 2020 6:04 pm
... Asi siis airbagi tules mis põlema jääb. Internet suunab esiistmete all olevate juhtmete ühendusi kontrollima, aga siiani see minu puhul tulemust ei ole toonud. Lasin ka contact cleaner'it, aga ei miskit. Kui kellelgi veel ideid, siis andke teada.
99,99% tõenäosusega ikka need kontaktid, vahel olen mitu korda puhastanud jne ning mõnikord tuleb pärast seda ka arvutiga veateade ära kustutada ja siis enam tagasi ei tule.
Huvitav, et jalakäijatega libedaga toimunud õnnetustes on praktiliselt alati süüdi libedad kõnniteed ja hooletud kinnistuomanikud, aga autojuhtide teelt väljasõitude puhul on tegu "ilmastiku ja teeoludele mittevastava kiirusega"
juke1983
Rookie
Postitusi: 13
Liitunud: P Mär 17, 2019 6:07 pm

Re: ISUZU D-MAX

Postitus Postitas juke1983 »

honkomees kirjutas:
P Okt 18, 2020 6:47 pm
juke1983 kirjutas:
P Okt 18, 2020 6:04 pm
... Asi siis airbagi tules mis põlema jääb. Internet suunab esiistmete all olevate juhtmete ühendusi kontrollima, aga siiani see minu puhul tulemust ei ole toonud. Lasin ka contact cleaner'it, aga ei miskit. Kui kellelgi veel ideid, siis andke teada.
99,99% tõenäosusega ikka need kontaktid, vahel olen mitu korda puhastanud jne ning mõnikord tuleb pärast seda ka arvutiga veateade ära kustutada ja siis enam tagasi ei tule.
Kusjuures seda ma mõtlesin isegi, et äkki peab ära kustutama, muidu niisama ei kao. Aga seda vast saab ainult kallima atribuutikaga teha?
Eks ma üritan veel siis, äkki läheb ikka õnneks. Ega ma ise ka eelda, et miskit muud seal olla saab.
3.0 Isuzu D-Max 2010 , AT, DC
poks1
Rookie
Postitusi: 1
Liitunud: R Jaan 01, 2021 4:40 pm

Re: ISUZU D-MAX

Postitus Postitas poks1 »

Mure selline, et isegi kuival asfalteel pidurit katsudes hakkab ABS lõhkuma aga ometi libe ei ole. Mida oleks soovituslik vaadata et asi toimima saada uuesti. 2007 aasta d-max.
juke1983
Rookie
Postitusi: 13
Liitunud: P Mär 17, 2019 6:07 pm

Re: ISUZU D-MAX

Postitus Postitas juke1983 »

juke1983 kirjutas:
P Okt 18, 2020 6:54 pm
honkomees kirjutas:
P Okt 18, 2020 6:47 pm
juke1983 kirjutas:
P Okt 18, 2020 6:04 pm
... Asi siis airbagi tules mis põlema jääb. Internet suunab esiistmete all olevate juhtmete ühendusi kontrollima, aga siiani see minu puhul tulemust ei ole toonud. Lasin ka contact cleaner'it, aga ei miskit. Kui kellelgi veel ideid, siis andke teada.
99,99% tõenäosusega ikka need kontaktid, vahel olen mitu korda puhastanud jne ning mõnikord tuleb pärast seda ka arvutiga veateade ära kustutada ja siis enam tagasi ei tule.
Kusjuures seda ma mõtlesin isegi, et äkki peab ära kustutama, muidu niisama ei kao. Aga seda vast saab ainult kallima atribuutikaga teha?
Eks ma üritan veel siis, äkki läheb ikka õnneks. Ega ma ise ka eelda, et miskit muud seal olla saab.
Antud probleem oli ikkagi juhiistme all olevates juhtmetes ning vajalik oli veateade ära kustutada, et sellest lahti saada. Ise ei kustu, kuigi ta kontrollib tsüklit kogu aeg. Ilmselt tegu liiga tähtsa veateatega (ohutus), et ei kustuta ise ära.
3.0 Isuzu D-Max 2010 , AT, DC
juke1983
Rookie
Postitusi: 13
Liitunud: P Mär 17, 2019 6:07 pm

Re: ISUZU D-MAX

Postitus Postitas juke1983 »

poks1 kirjutas:
R Jaan 01, 2021 4:47 pm
Mure selline, et isegi kuival asfalteel pidurit katsudes hakkab ABS lõhkuma aga ometi libe ei ole. Mida oleks soovituslik vaadata et asi toimima saada uuesti. 2007 aasta d-max.
Eks üks ABSi anduritest läbi. Kuidas kindlaks teha, milline, pead targemate käest küsima. Mälu järgi pannes palju ei maksnud.
3.0 Isuzu D-Max 2010 , AT, DC
honkomees
True Off Roader!
Postitusi: 1286
Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval

Re: ISUZU D-MAX

Postitus Postitas honkomees »

juke1983 kirjutas:
R Jaan 08, 2021 4:58 pm
poks1 kirjutas:
R Jaan 01, 2021 4:47 pm
Mure selline, et isegi kuival asfalteel pidurit katsudes hakkab ABS lõhkuma aga ometi libe ei ole. Mida oleks soovituslik vaadata et asi toimima saada uuesti. 2007 aasta d-max.
Eks üks ABSi anduritest läbi. Kuidas kindlaks teha, milline, pead targemate käest küsima. Mälu järgi pannes palju ei maksnud.
Esimesi saab ühekaupa vahetada, tagumised on juhtmetega koos paaris ja originaalis maksid mingi 600€, b-osana komplekt ca 150 mälu järgi. Esimesi pole tulnud vahetada, tagumistel mitu korda juhtmed puruks oksarisuga sõidetud, mõnikord läks hästi ja sai juhtmete lappimisega hakkama, paar korda on tulnud tagumine sari tervikuna välja vahetada.
Aga kui tuled ei põle, siis on mingi ebamäärane viga, võib olla nt andur vööst liig kaugel, mul kunagi pandi esinduses uued andurid ja jäeti vanad tihendid ka alla, kord oli ja kord ei olnud signaali, väristas.
Huvitav, et jalakäijatega libedaga toimunud õnnetustes on praktiliselt alati süüdi libedad kõnniteed ja hooletud kinnistuomanikud, aga autojuhtide teelt väljasõitude puhul on tegu "ilmastiku ja teeoludele mittevastava kiirusega"
DonNiger
Mudder
Postitusi: 61
Liitunud: T Apr 18, 2017 1:55 am

Re: ISUZU D-MAX

Postitus Postitas DonNiger »

Vajanabi õge mooduli (pistiku) leidmisel.
Uue antennikaabli vedamisel sai midagi lahti nügitud. Esimene käivitus pani mootoritule põlema, veakoode on raamatu jagu. Arvatavasti armatuuri all midagi paigast.


============1==============
P0010
Raw code: 0010
ECU: 11
Status: Pending fault present, Test has not been completed, Validated and stored in non volatile memory
OBDII: Camshaft position (CMP) actuator, intake/left/front, bank 1 - circuit malfunction

============2==============
P0019
Raw code: 0019
ECU: 11
Status: Pending fault present, Validated and stored in non volatile memory
OBDII: Crankshaft position/camshaft position, bank 2 sensor B - correlation

============3==============
U2019
Raw code: E019
ECU: 11
Status: Pending fault present, Test has not been completed, Validated and stored in non volatile memory
OBDII: Audio Voice Module Not Responding

============4==============
C1900
Raw code: 5900
ECU: 11
Status: Pending

============5==============
P0312
Raw code: 0312
ECU: 11
Status: Pending
OBDII: Cylinder 12 - misfire detected

============6==============
P117F
Raw code: 117F
ECU: 11
Status: Pending

============7==============
U03F1
Raw code: C3F1
ECU: 11
Status: Pending
DonNiger
Mudder
Postitusi: 61
Liitunud: T Apr 18, 2017 1:55 am

Re: ISUZU D-MAX

Postitus Postitas DonNiger »

Aeg on oma töö teinud ja esimene poritiib koosneb värvist ja roostest (laiendi all).
Keegi oskab soovitada kohta, kust saaks uued tellida?

Ja kus on värvikood kirjas. Hooldusraamatu vahel ei ole.
Vasta

Mine “Isuzu”