Trooperi tõste

Moderaatorid: Landy, Moderators

honkomees
True Off Roader!
Postitusi: 1287
Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval

Postitus Postitas honkomees »

isakene kirjutas:...Ja paksuse arvelt tuleb tõstet siiski vaid sel juhul, kui vedrud on juba sildade peale tõstetud... mida tõenäoliselt isuzu puhul kunagi ette ei tule. :lol:...
Aga see on huvitav koht. Kuna mu uuel Isuzul on need vedrud lollil kombel ka silla all, siis mõtlesin pärast garantiiaja möödumist just selle vedude silla peale tõstmise ette võtta - oma jahikogemustest on punkti, mis autot kinni peavad: tagasilla reduktori korpus, tagastange/kärukonks ja vedrukammitsate kinnitus. Vedrude silla peale tõstmine peaks nende kahe viimase punkti peale kinnijäämisest päästma.
Äkki targemad siinsamas teemas pajatavad võimalikest ohtudest, kui teemaalgataja solkimist pahaks ei pane!
Kasutaja avatar
isakene
I know how to fix stuff
Postitusi: 1803
Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald

Postitus Postitas isakene »

Sellega on sihuke pull, et vedrude silla peale tõstmisega saad tõstet silla varruka + vedrupaki paksuse jagu. Ehk siis kokku ca vägevad 150 mm :D Kuna aga trooperil teatavasti ees sõltumatu vedrustus, siis üle 50 mm tõstet torsioonide keeramisega välja ei meelita... auto jääbki sihuke p*rse upakil kast. Sõltumatu esisilla tõstmine on aga kõrgema järgu keberniit, ma isegi ei tea, et keegi seda siinmail proovinud oleks...
Patrol, Pajero, Trooper kasutatud jupid.
56 486769, isakene@gmail.com
Kasutaja avatar
isakene
I know how to fix stuff
Postitusi: 1803
Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald

Postitus Postitas isakene »

walter42 kirjutas:
Mägilane kirjutas:Ascona - testitud värk
ascona esi või tagu vedrud? Pilte pole valmis tööst?
Tagavedrud loomulikult. Kõlbavad ainult ovaalsed vedrud, tavalised sirged ei mahu raami vahele ära. Ascona on sihuke hea universaalne valik, kui aga asja peenemaks ajada, siis on olemas ka teisi ovaalidega autosid + erineva jäikusega vedrusarjad, kogenum mees teeb kohe vahet, algajal on rohkem katsetamist- võrdlemist.
Ja seda pead ka jälgima, et spiraal ja leht üksteisele vastu töötama ei hakka. Vajadusel tuleb kiigesid natuke pikendada või valida lühemad spiraalid. Kui ma ise oma esimest tõstet leiutasin, tegin asja kolm korda ümber, enne kui tulemus hea sai. 8)

Tavaliste sirgete vedrudega on ka tõstet tehtud, aga sel juhul ei käi vedru mitte raami ja silla vaid raami ja vedrupaki vahele, selleks ehitatakse vedrupaki peale spiraali jaoks pesa.
Patrol, Pajero, Trooper kasutatud jupid.
56 486769, isakene@gmail.com
Vasta

Mine “Isuzu”