D-Max: "check engine" tuli põleb/vilgub ja mootor
Moderaatorid: Landy, Moderators
D-Max: "check engine" tuli põleb/vilgub ja mootor
Kas kellelgi on midagi taolist varem olnud?
2006 aasta d-maxi tabas selline häda.
Suvalisel ajal (peamiselt peale mõningast sõitmist) peale mootori välja lülitamist ei õnnestu enam käivitada. Sümptoomid järgmised:
- kui võti keerata ON positsiooni, jääb check engine märk põlema/vilkuma, muud tuled kustuvad ära
- kui keerata nyyd võti starteri positsiooni siis, releed klõpsatavad, aku voltmeeter (see mis laadimist näitab) kukub nulli aga starter ei tee piuksugi.
kui nyyd võtit anda n korda siis ükskord lõpuks läheb käima. Vahepeal korraks annab starterit ja ajab mootorit ka ringi kuid käima ei lähe.
Teenindus arvab lambist (arvuti veakoodidega tutvumata) et immobilaiseri probleem. Mis põhjusel nad seda arvavad ei ole selgitatud. Ma hästi ei usuks immo jama kuna sel juhul ei liigutataks starterit kordagi. Immot nad korra kalibreerisid, aga pärast seda on asi ainult hullemaks läinud. Loll on see et jama lööb välja suvalisel hetkel.
enne piisas ühe korra uuesti käivitamise üritamisest, nüüd õnnestub umbes 20ndal korral.
On kellelgi infot v. ideid?
Tahaks minna saartele matkama/telkima kuid ei julge - jään sinna põõsaste vahele võtit keerama ja jummal teab kuidas AT kastiga masina pärast Tallinna tagasi saab.
2006 aasta d-maxi tabas selline häda.
Suvalisel ajal (peamiselt peale mõningast sõitmist) peale mootori välja lülitamist ei õnnestu enam käivitada. Sümptoomid järgmised:
- kui võti keerata ON positsiooni, jääb check engine märk põlema/vilkuma, muud tuled kustuvad ära
- kui keerata nyyd võti starteri positsiooni siis, releed klõpsatavad, aku voltmeeter (see mis laadimist näitab) kukub nulli aga starter ei tee piuksugi.
kui nyyd võtit anda n korda siis ükskord lõpuks läheb käima. Vahepeal korraks annab starterit ja ajab mootorit ka ringi kuid käima ei lähe.
Teenindus arvab lambist (arvuti veakoodidega tutvumata) et immobilaiseri probleem. Mis põhjusel nad seda arvavad ei ole selgitatud. Ma hästi ei usuks immo jama kuna sel juhul ei liigutataks starterit kordagi. Immot nad korra kalibreerisid, aga pärast seda on asi ainult hullemaks läinud. Loll on see et jama lööb välja suvalisel hetkel.
enne piisas ühe korra uuesti käivitamise üritamisest, nüüd õnnestub umbes 20ndal korral.
On kellelgi infot v. ideid?
Tahaks minna saartele matkama/telkima kuid ei julge - jään sinna põõsaste vahele võtit keerama ja jummal teab kuidas AT kastiga masina pärast Tallinna tagasi saab.
D-Max / kondiaur
-
- True Off Roader!
- Postitusi: 1288
- Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
- Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval
Mul üsna sarnane proble daewooga olnud 4 aastat, vahel läheb teisel katsel, vahel pärast 20 minutit üritamist käima. Nii olnud eriti suvel ja niiskel ajal, talvel mitte. Sel suvel pole muret teind. Ei esindus ega ka eradiagnostik suutnud veakoodidest midagi mõistlikku välja lugeda. Oletasid et aju enda probleem, mingi jalg annab kehva kontakti vms. Kogu elektrisüsteemi üksipulgi laiali lammutada keegi ei tahtnud. Mootoririkke tuli põleb ikke, aga muu mure kadus, ´hm, ajutiselt, iseenesest.
Isuzu, ptüii .... pole veel jõudnud sellist muret tekitada
Isuzu, ptüii .... pole veel jõudnud sellist muret tekitada
Re: D-Max: "check engine" tuli põleb/vilgub ja moo
Saabus natuke ka selgust, väidetavalt ei andvat immo antenn korralikku kontakti immo blokile - ja seega ei käivitu.tynis kirjutas: Teenindus arvab lambist (arvuti veakoodidega tutvumata) et immobilaiseri probleem. Mis põhjusel nad seda arvavad ei ole selgitatud.
Eks paistab, kuidas praktikas asi hakkab olema.
D-Max / kondiaur
Re: D-Max: "check engine" tuli põleb/vilgub ja moo
Saan aru, et tehase immost käib jutustus. Kus Sa seda uurimist läbi viisid?tynis kirjutas:Saabus natuke ka selgust, väidetavalt ei andvat immo antenn korralikku kontakti immo blokile - ja seega ei käivitu.
Eks paistab, kuidas praktikas asi hakkab olema.
Uku Velbri +372 56 48 43 78
Isuzu D-Max 2,5 TwinTDi Double Cab LSX AT'16
Isuzu D-Max 3,0 TD Double Cab LSX AT '08. Ex
Isuzu D-Max 3,0 TD Space Cab LS AT'05. Ex
Isuzu D-Max 2,5 TwinTDi Double Cab LSX AT'16
Isuzu D-Max 3,0 TD Double Cab LSX AT '08. Ex
Isuzu D-Max 3,0 TD Space Cab LS AT'05. Ex
Re: D-Max: "check engine" tuli põleb/vilgub ja moo
Et külma mootoriga immo töötab ja soojaga mitte..., kahtlane kuidagi .tynis kirjutas: Suvalisel ajal (peamiselt peale mõningast sõitmist) peale mootori välja lülitamist ei õnnestu enam käivitada...
Uku Velbri +372 56 48 43 78
Isuzu D-Max 2,5 TwinTDi Double Cab LSX AT'16
Isuzu D-Max 3,0 TD Double Cab LSX AT '08. Ex
Isuzu D-Max 3,0 TD Space Cab LS AT'05. Ex
Isuzu D-Max 2,5 TwinTDi Double Cab LSX AT'16
Isuzu D-Max 3,0 TD Double Cab LSX AT '08. Ex
Isuzu D-Max 3,0 TD Space Cab LS AT'05. Ex
Re: D-Max: "check engine" tuli põleb/vilgub ja moo
Topautos, ka need pidid kelleltki laenama immo testrit, aga ikkagi ei saanud mingi mõistlikku veakoodi kätte. Sõitsin Nõvast Riiani ja tagasi ning miskit ei juhtunud... ei tea. ju siis saadi korda.414 AVM kirjutas:Saan aru, et tehase immost käib jutustus. Kus Sa seda uurimist läbi viisid?tynis kirjutas:Saabus natuke ka selgust, väidetavalt ei andvat immo antenn korralikku kontakti immo blokile - ja seega ei käivitu.
Eks paistab, kuidas praktikas asi hakkab olema.
D-Max / kondiaur
Re: D-Max: "check engine" tuli põleb/vilgub ja moo
njah, on küll kahtlane. Aga mitte alati, st. see pole raudne reegel.414 AVM kirjutas:Et külma mootoriga immo töötab ja soojaga mitte..., kahtlane kuidagi .tynis kirjutas: Suvalisel ajal (peamiselt peale mõningast sõitmist) peale mootori välja lülitamist ei õnnestu enam käivitada...
D-Max / kondiaur
Re: D-Max: "check engine" tuli põleb/vilgub ja mootor
Ei puutu küll mootori vigade hulka mu probleem,aga ehk oskate aidata. 2006 aasta D mäx paneb suva ajal parktule põlema ja kustutab ära. Ka ilma releeta.
Re: D-Max: "check engine" tuli põleb/vilgub ja mootor
Aasta tagasi oli ka minu susul sama trikk. Aga se oli ni napakas viga,et isegi meelde ei tule mis teha sai. Käru pistik se ikka ei olnud.
Re: D-Max: "check engine" tuli põleb/vilgub ja mootor
Algne probleem lahenes nii et peale pikemat peksmist ja palumist tõsteti rooli lukku ymbritsev immo antenn väljapoole tõstetud ja ilmselt sellega paranes yhendus. Igatahes rohkem pole seda jama esinenud (ptyiptyiptyi). Ühel korral siiski, kui võtmed olid -20*C käes pikalt olnud, siis aitas nende yles soojendamisest.
D-Max / kondiaur