Imelik raksumine '91 Trooper 2 esisillas

Moderaatorid: Landy, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
House
Off Roader Wannabe
Postitusi: 38
Liitunud: N Juul 17, 2008 7:42 pm

Imelik raksumine '91 Trooper 2 esisillas

Postitus Postitas House »

Kui lülida sisse kiire 4-vedu, hakkavad aeg-ajalt (raskuste või libeduse ilmnemisel)esisillas käima raksatused (täiesti suvaliselt, mingit süstemaatilisust ei ole täheldanud) . Ma kardan, et see reedab millegi peadset eluküünla kustumist...aga viimases lootuses küsin: Kas on võimalik, et auto lukustab telje, kui rattad hakkavad ringi käima või on need raksatused mingil muul moel põhjendatud, õigustatud? (hubid on auto-lock)


Tänan abi eest ette!
Kasutaja avatar
isakene
I know how to fix stuff
Postitusi: 1803
Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald

Postitus Postitas isakene »

Raksumist põhjustavad enamasti mittetäielikult lülituvad automaathubid või veninud vahekasti kett. Esimesel juhul piisab enamasti hubide lahtivõtmisest, puhastamisest ja vedela määrdega määrimisest, halvemal juhul tuleb rikkis hub välja vahetada. Teisel juhul on teadaolevalt ainuvõimalik moodus keti vahetus.

...oli ju sel trooperil ikka ketiga vahekast...?:para:
Kasutaja avatar
Mägilane
Fitting 38"
Postitusi: 255
Liitunud: P Veebr 18, 2007 10:07 pm
Asukoht: Võru

Postitus Postitas Mägilane »

99%Pakun et,hub(id) on pekkis ,sealt edasi pooltelje otsad üle vaadata
Kasutaja avatar
House
Off Roader Wannabe
Postitusi: 38
Liitunud: N Juul 17, 2008 7:42 pm

Postitus Postitas House »

Aitäh teile, eks hakkan vaikselt nokitsema siis...
Kasutaja avatar
Maka
Mudder
Postitusi: 66
Liitunud: E Mär 24, 2008 12:14 pm
Asukoht: Tallinn ja Keila

Postitus Postitas Maka »

House kirjutas:Aitäh teile, eks hakkan vaikselt nokitsema siis...
Odavam oleks uus auto muretseda kui seda kilukarpi remontida :lol:
Juhatan Viigardit õigele teele
Kasutaja avatar
House
Off Roader Wannabe
Postitusi: 38
Liitunud: N Juul 17, 2008 7:42 pm

Postitus Postitas House »

Aitäh ka sulle Mäka soovituse eest! Ka mina olen alati võistkonnakaaslasele toeks, kui tal mure on. Ära siis nohu saa! :wink:
Kasutaja avatar
Maka
Mudder
Postitusi: 66
Liitunud: E Mär 24, 2008 12:14 pm
Asukoht: Tallinn ja Keila

Postitus Postitas Maka »

Aga palun .. alati abiks :)
Juhatan Viigardit õigele teele
Vimana
Rookie
Postitusi: 18
Liitunud: T Veebr 03, 2009 2:40 pm

Postitus Postitas Vimana »

House kirjutas:Aitäh teile, eks hakkan vaikselt nokitsema siis...
Kui juppe peaks vaja minema, siis Harjumaal on saadaval üks 2.2D Isuzu Trooper taastamiseks või pulkaks, tel 55906733
Toomas
Rookie
Postitusi: 14
Liitunud: R Dets 24, 2004 3:59 pm

Postitus Postitas Toomas »

Tere.
Isuzu kastis ei ole ketti.
Villis21
Rookie
Postitusi: 15
Liitunud: E Mai 03, 2010 1:23 pm
Asukoht: Palamuse

Postitus Postitas Villis21 »

terv!
olen ka värske trooperi omanik ja ma ka märkasin 4vedu kasutades mingit raksu. huubid on manuaalsed.
see tundub mulle justkui lülituse raks. korra raksub ära ja kogu lugu.
ja see raks tekib just siis kui tagarattad ringi hakkavad käima et siis lülitub esisild järgi.

ehk oskab keegi vihjata mis see olla võiks!
Kasutaja avatar
isakene
I know how to fix stuff
Postitusi: 1803
Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald

Postitus Postitas isakene »

Nii vahekast kui ka hubid ei lülitu sisselülitamisega alati kohe paigale. Vahekast ja hubid ei ole jäiga lülitusega, vaid vedru lükkab liikuvad osad hambumisse siis, kui hammasrattad ja lülitusmuhvid on õige koha peal. Kui hambad on kohakuti, siis peavad esi- ja tagasild mingil määral erineva kiirusega liikuma, et vajalikud asjad korralikult hambumusse läheksid.

Mõistlik on see esimene liikumine teha ära minimaalse jõuga. See tähendab, et esisilda sisse lülitades sõidad veidi aega rahuliku gaasiga, kuni tunned, et see haakimise nõks on ära käinud. Kui oled juba kinni jäänud, lased tagarattaid miinimumjõuga ringi, kuni tunned et esisild taha haakis. Raksakaga lülitades lõhud esiteks kogu jõuülekannet ning teiseks, ei hubid ega vahekast ei pruugi korralikult sisse lülituda ning võivad hakata hammasratastel või muhvidel hambaotsi kulutama ja murdma. Ning tulevikus hakkabki mõni asi "üle viskama", aga nii hubid kui ka vahekast on üsna kallid asjad remontida.

Lühidalt, jõuliselt võib gaasi alles siis tallata, kui oled kindel, et esisild on korralikult sisse lülitunud.
Patrol, Pajero, Trooper kasutatud jupid.
56 486769, isakene@gmail.com
Villis21
Rookie
Postitusi: 15
Liitunud: E Mai 03, 2010 1:23 pm
Asukoht: Palamuse

Postitus Postitas Villis21 »

isakene kirjutas:Nii vahekast kui ka hubid ei lülitu sisselülitamisega alati kohe paigale. Vahekast ja hubid ei ole jäiga lülitusega, vaid vedru lükkab liikuvad osad hambumisse siis, kui hammasrattad ja lülitusmuhvid on õige koha peal. Kui hambad on kohakuti, siis peavad esi- ja tagasild mingil määral erineva kiirusega liikuma, et vajalikud asjad korralikult hambumusse läheksid.

Mõistlik on see esimene liikumine teha ära minimaalse jõuga. See tähendab, et esisilda sisse lülitades sõidad veidi aega rahuliku gaasiga, kuni tunned, et see haakimise nõks on ära käinud. Kui oled juba kinni jäänud, lased tagarattaid miinimumjõuga ringi, kuni tunned et esisild taha haakis. Raksakaga lülitades lõhud esiteks kogu jõuülekannet ning teiseks, ei hubid ega vahekast ei pruugi korralikult sisse lülituda ning võivad hakata hammasratastel või muhvidel hambaotsi kulutama ja murdma. Ning tulevikus hakkabki mõni asi "üle viskama", aga nii hubid kui ka vahekast on üsna kallid asjad remontida.

Lühidalt, jõuliselt võib gaasi alles siis tallata, kui oled kindel, et esisild on korralikult sisse lülitunud.

Tänud info eest!
edaspidi püüan neid nõkse jälgida. eriti ei tahaks kohe mingit ränka remonti tegema hakata.
Känguru
Off Roader Wannabe
Postitusi: 28
Liitunud: T Juun 22, 2010 12:36 am

Postitus Postitas Känguru »

Minul on teema algatajaga sarnased probleemid, aga ainult madala 4x4 puhul. Kõrge 4x4 puhul toimib kõik ideaalselt. Kas võib olla tegemist sama veaga või on midagi muud?
Kasutaja avatar
isakene
I know how to fix stuff
Postitusi: 1803
Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald

Postitus Postitas isakene »

Känguru kirjutas:Minul on teema algatajaga sarnased probleemid, aga ainult madala 4x4 puhul. Kõrge 4x4 puhul toimib kõik ideaalselt. Kas võib olla tegemist sama veaga või on midagi muud?
Ega seal palju muud olla ei ole kui vahekasti 4L lülitus väsinud. Võib muidugi sellest ka tekkida, et 4L asendis on jõud suuremad ja raksub tänu sellele. Kõige parem on kahekesi asi kindlaks teha, üks mees opereerib rooli taga ja teine kuulab kõrval, kus raksud käivad.
Patrol, Pajero, Trooper kasutatud jupid.
56 486769, isakene@gmail.com
Vasta

Mine “Isuzu”