Imelik raksumine '91 Trooper 2 esisillas
Moderaatorid: Landy, Moderators
Imelik raksumine '91 Trooper 2 esisillas
Kui lülida sisse kiire 4-vedu, hakkavad aeg-ajalt (raskuste või libeduse ilmnemisel)esisillas käima raksatused (täiesti suvaliselt, mingit süstemaatilisust ei ole täheldanud) . Ma kardan, et see reedab millegi peadset eluküünla kustumist...aga viimases lootuses küsin: Kas on võimalik, et auto lukustab telje, kui rattad hakkavad ringi käima või on need raksatused mingil muul moel põhjendatud, õigustatud? (hubid on auto-lock)
Tänan abi eest ette!
Tänan abi eest ette!
- isakene
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1803
- Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
- Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald
Raksumist põhjustavad enamasti mittetäielikult lülituvad automaathubid või veninud vahekasti kett. Esimesel juhul piisab enamasti hubide lahtivõtmisest, puhastamisest ja vedela määrdega määrimisest, halvemal juhul tuleb rikkis hub välja vahetada. Teisel juhul on teadaolevalt ainuvõimalik moodus keti vahetus.
...oli ju sel trooperil ikka ketiga vahekast...?:para:
...oli ju sel trooperil ikka ketiga vahekast...?:para:
terv!
olen ka värske trooperi omanik ja ma ka märkasin 4vedu kasutades mingit raksu. huubid on manuaalsed.
see tundub mulle justkui lülituse raks. korra raksub ära ja kogu lugu.
ja see raks tekib just siis kui tagarattad ringi hakkavad käima et siis lülitub esisild järgi.
ehk oskab keegi vihjata mis see olla võiks!
olen ka värske trooperi omanik ja ma ka märkasin 4vedu kasutades mingit raksu. huubid on manuaalsed.
see tundub mulle justkui lülituse raks. korra raksub ära ja kogu lugu.
ja see raks tekib just siis kui tagarattad ringi hakkavad käima et siis lülitub esisild järgi.
ehk oskab keegi vihjata mis see olla võiks!
- isakene
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1803
- Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
- Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald
Nii vahekast kui ka hubid ei lülitu sisselülitamisega alati kohe paigale. Vahekast ja hubid ei ole jäiga lülitusega, vaid vedru lükkab liikuvad osad hambumisse siis, kui hammasrattad ja lülitusmuhvid on õige koha peal. Kui hambad on kohakuti, siis peavad esi- ja tagasild mingil määral erineva kiirusega liikuma, et vajalikud asjad korralikult hambumusse läheksid.
Mõistlik on see esimene liikumine teha ära minimaalse jõuga. See tähendab, et esisilda sisse lülitades sõidad veidi aega rahuliku gaasiga, kuni tunned, et see haakimise nõks on ära käinud. Kui oled juba kinni jäänud, lased tagarattaid miinimumjõuga ringi, kuni tunned et esisild taha haakis. Raksakaga lülitades lõhud esiteks kogu jõuülekannet ning teiseks, ei hubid ega vahekast ei pruugi korralikult sisse lülituda ning võivad hakata hammasratastel või muhvidel hambaotsi kulutama ja murdma. Ning tulevikus hakkabki mõni asi "üle viskama", aga nii hubid kui ka vahekast on üsna kallid asjad remontida.
Lühidalt, jõuliselt võib gaasi alles siis tallata, kui oled kindel, et esisild on korralikult sisse lülitunud.
Mõistlik on see esimene liikumine teha ära minimaalse jõuga. See tähendab, et esisilda sisse lülitades sõidad veidi aega rahuliku gaasiga, kuni tunned, et see haakimise nõks on ära käinud. Kui oled juba kinni jäänud, lased tagarattaid miinimumjõuga ringi, kuni tunned et esisild taha haakis. Raksakaga lülitades lõhud esiteks kogu jõuülekannet ning teiseks, ei hubid ega vahekast ei pruugi korralikult sisse lülituda ning võivad hakata hammasratastel või muhvidel hambaotsi kulutama ja murdma. Ning tulevikus hakkabki mõni asi "üle viskama", aga nii hubid kui ka vahekast on üsna kallid asjad remontida.
Lühidalt, jõuliselt võib gaasi alles siis tallata, kui oled kindel, et esisild on korralikult sisse lülitunud.
Patrol, Pajero, Trooper kasutatud jupid.
56 486769, isakene@gmail.com
56 486769, isakene@gmail.com
isakene kirjutas:Nii vahekast kui ka hubid ei lülitu sisselülitamisega alati kohe paigale. Vahekast ja hubid ei ole jäiga lülitusega, vaid vedru lükkab liikuvad osad hambumisse siis, kui hammasrattad ja lülitusmuhvid on õige koha peal. Kui hambad on kohakuti, siis peavad esi- ja tagasild mingil määral erineva kiirusega liikuma, et vajalikud asjad korralikult hambumusse läheksid.
Mõistlik on see esimene liikumine teha ära minimaalse jõuga. See tähendab, et esisilda sisse lülitades sõidad veidi aega rahuliku gaasiga, kuni tunned, et see haakimise nõks on ära käinud. Kui oled juba kinni jäänud, lased tagarattaid miinimumjõuga ringi, kuni tunned et esisild taha haakis. Raksakaga lülitades lõhud esiteks kogu jõuülekannet ning teiseks, ei hubid ega vahekast ei pruugi korralikult sisse lülituda ning võivad hakata hammasratastel või muhvidel hambaotsi kulutama ja murdma. Ning tulevikus hakkabki mõni asi "üle viskama", aga nii hubid kui ka vahekast on üsna kallid asjad remontida.
Lühidalt, jõuliselt võib gaasi alles siis tallata, kui oled kindel, et esisild on korralikult sisse lülitunud.
Tänud info eest!
edaspidi püüan neid nõkse jälgida. eriti ei tahaks kohe mingit ränka remonti tegema hakata.
- isakene
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1803
- Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
- Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald
Ega seal palju muud olla ei ole kui vahekasti 4L lülitus väsinud. Võib muidugi sellest ka tekkida, et 4L asendis on jõud suuremad ja raksub tänu sellele. Kõige parem on kahekesi asi kindlaks teha, üks mees opereerib rooli taga ja teine kuulab kõrval, kus raksud käivad.Känguru kirjutas:Minul on teema algatajaga sarnased probleemid, aga ainult madala 4x4 puhul. Kõrge 4x4 puhul toimib kõik ideaalselt. Kas võib olla tegemist sama veaga või on midagi muud?
Patrol, Pajero, Trooper kasutatud jupid.
56 486769, isakene@gmail.com
56 486769, isakene@gmail.com