ISUZU D-MAX
Moderaatorid: Landy, Moderators
-
- Mudder
- Postitusi: 65
- Liitunud: T Jaan 08, 2019 9:21 am
- Asukoht: Tallinn
Re: ISUZU D-MAX
https://www.12volti.ee/et/c/kaksikrelee ... tusdioodid
Seal üleval 2 releed ja 2 dioodi, mis võiks olla selle jaoks mõeldud.
Seal üleval 2 releed ja 2 dioodi, mis võiks olla selle jaoks mõeldud.
Re: ISUZU D-MAX
6 eurine scanner ja telefon lugesid lahti.juke1983 kirjutas: ↑P Aug 23, 2020 9:06 amLeidsin manuaalist ainult selle:
How To Clear Trouble Codes
Trouble codes can only be cleared by using a Scan Tool. If a “scan tool” is not available then inform the owner of the stored codes and suggest that the codes are cleared upon the next visit to an Isuzu dealership.
Iseenesest, kui kõik on korras, siis mootori tuli põleda ei tohiks. Proovi aku juhtmed lahti ühendada ja oodata 5-10 minutit. Kustutab ehk ära.
P1664(20)
P0650(A0)
P0010
P0019
Esimesed 2 võisid tule süttimise põhjustada, alumisi peab jälgima. Tagasi kohe ei tulnud.
Re: ISUZU D-MAX
Kas keegi on teinud või mõelnud esisilla manuaalse luku peale.
Endal vaja vahetevahel raske haagisega kõval pinnasel tiirutada, kus kolmandik haagise kaalust masinal. Sidurit ei taha põletada, neliveoga aga ülekannetest kahju. Kas just sel põhjusel aga kõik ristid said just välja vahetatud.
Endal vaja vahetevahel raske haagisega kõval pinnasel tiirutada, kus kolmandik haagise kaalust masinal. Sidurit ei taha põletada, neliveoga aga ülekannetest kahju. Kas just sel põhjusel aga kõik ristid said just välja vahetatud.
-
- True Off Roader!
- Postitusi: 1283
- Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
- Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval
Re: ISUZU D-MAX
ei saanud nüüd aru, mis puutub siia esisilla manuaalne lukk?
antud oludes oleks vaja hoopis vahekasti režiimi "aeglusti tagaveoga"!
antud oludes oleks vaja hoopis vahekasti režiimi "aeglusti tagaveoga"!
Huvitav, et jalakäijatega libedaga toimunud õnnetustes on praktiliselt alati süüdi libedad kõnniteed ja hooletud kinnistuomanikud, aga autojuhtide teelt väljasõitude puhul on tegu "ilmastiku ja teeoludele mittevastava kiirusega"
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2402
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: ISUZU D-MAX
Tjah, sellest olen ka mina korduvalt puudust tundnud;)
Kas mõnel masinal sedapidi üldse lülitada saabki?
Kas mõnel masinal sedapidi üldse lülitada saabki?
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
-
- True Off Roader!
- Postitusi: 1283
- Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
- Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval
Re: ISUZU D-MAX
mu vanal uaz-452-l küll sai, tänapäevastest ei tea.
Huvitav, et jalakäijatega libedaga toimunud õnnetustes on praktiliselt alati süüdi libedad kõnniteed ja hooletud kinnistuomanikud, aga autojuhtide teelt väljasõitude puhul on tegu "ilmastiku ja teeoludele mittevastava kiirusega"
Re: ISUZU D-MAX
Äkki ütled, kus sa €6 koodilugeja said? Oleks endal vaja nüüd. Või kui Tallinnas asud, siis võiks sinu oma kasutadaDonNiger kirjutas: ↑T Aug 25, 2020 8:30 am6 eurine scanner ja telefon lugesid lahti.juke1983 kirjutas: ↑P Aug 23, 2020 9:06 amLeidsin manuaalist ainult selle:
How To Clear Trouble Codes
Trouble codes can only be cleared by using a Scan Tool. If a “scan tool” is not available then inform the owner of the stored codes and suggest that the codes are cleared upon the next visit to an Isuzu dealership.
Iseenesest, kui kõik on korras, siis mootori tuli põleda ei tohiks. Proovi aku juhtmed lahti ühendada ja oodata 5-10 minutit. Kustutab ehk ära.
P1664(20)
P0650(A0)
P0010
P0019
Esimesed 2 võisid tule süttimise põhjustada, alumisi peab jälgima. Tagasi kohe ei tulnud.
Asi siis airbagi tules mis põlema jääb. Internet suunab esiistmete all olevate juhtmete ühendusi kontrollima, aga siiani see minu puhul tulemust ei ole toonud. Lasin ka contact cleaner'it, aga ei miskit. Kui kellelgi veel ideid, siis andke teada.
3.0 Isuzu D-Max 2010 , AT, DC
-
- True Off Roader!
- Postitusi: 1283
- Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
- Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval
Re: ISUZU D-MAX
99,99% tõenäosusega ikka need kontaktid, vahel olen mitu korda puhastanud jne ning mõnikord tuleb pärast seda ka arvutiga veateade ära kustutada ja siis enam tagasi ei tule.
Huvitav, et jalakäijatega libedaga toimunud õnnetustes on praktiliselt alati süüdi libedad kõnniteed ja hooletud kinnistuomanikud, aga autojuhtide teelt väljasõitude puhul on tegu "ilmastiku ja teeoludele mittevastava kiirusega"
Re: ISUZU D-MAX
Kusjuures seda ma mõtlesin isegi, et äkki peab ära kustutama, muidu niisama ei kao. Aga seda vast saab ainult kallima atribuutikaga teha?
Eks ma üritan veel siis, äkki läheb ikka õnneks. Ega ma ise ka eelda, et miskit muud seal olla saab.
3.0 Isuzu D-Max 2010 , AT, DC
Re: ISUZU D-MAX
Mure selline, et isegi kuival asfalteel pidurit katsudes hakkab ABS lõhkuma aga ometi libe ei ole. Mida oleks soovituslik vaadata et asi toimima saada uuesti. 2007 aasta d-max.
Re: ISUZU D-MAX
Antud probleem oli ikkagi juhiistme all olevates juhtmetes ning vajalik oli veateade ära kustutada, et sellest lahti saada. Ise ei kustu, kuigi ta kontrollib tsüklit kogu aeg. Ilmselt tegu liiga tähtsa veateatega (ohutus), et ei kustuta ise ära.juke1983 kirjutas: ↑P Okt 18, 2020 6:54 pmKusjuures seda ma mõtlesin isegi, et äkki peab ära kustutama, muidu niisama ei kao. Aga seda vast saab ainult kallima atribuutikaga teha?
Eks ma üritan veel siis, äkki läheb ikka õnneks. Ega ma ise ka eelda, et miskit muud seal olla saab.
3.0 Isuzu D-Max 2010 , AT, DC
Re: ISUZU D-MAX
Eks üks ABSi anduritest läbi. Kuidas kindlaks teha, milline, pead targemate käest küsima. Mälu järgi pannes palju ei maksnud.
3.0 Isuzu D-Max 2010 , AT, DC
-
- True Off Roader!
- Postitusi: 1283
- Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
- Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval
Re: ISUZU D-MAX
Esimesi saab ühekaupa vahetada, tagumised on juhtmetega koos paaris ja originaalis maksid mingi 600€, b-osana komplekt ca 150 mälu järgi. Esimesi pole tulnud vahetada, tagumistel mitu korda juhtmed puruks oksarisuga sõidetud, mõnikord läks hästi ja sai juhtmete lappimisega hakkama, paar korda on tulnud tagumine sari tervikuna välja vahetada.
Aga kui tuled ei põle, siis on mingi ebamäärane viga, võib olla nt andur vööst liig kaugel, mul kunagi pandi esinduses uued andurid ja jäeti vanad tihendid ka alla, kord oli ja kord ei olnud signaali, väristas.
Huvitav, et jalakäijatega libedaga toimunud õnnetustes on praktiliselt alati süüdi libedad kõnniteed ja hooletud kinnistuomanikud, aga autojuhtide teelt väljasõitude puhul on tegu "ilmastiku ja teeoludele mittevastava kiirusega"
Re: ISUZU D-MAX
Vajanabi õge mooduli (pistiku) leidmisel.
Uue antennikaabli vedamisel sai midagi lahti nügitud. Esimene käivitus pani mootoritule põlema, veakoode on raamatu jagu. Arvatavasti armatuuri all midagi paigast.
============1==============
P0010
Raw code: 0010
ECU: 11
Status: Pending fault present, Test has not been completed, Validated and stored in non volatile memory
OBDII: Camshaft position (CMP) actuator, intake/left/front, bank 1 - circuit malfunction
============2==============
P0019
Raw code: 0019
ECU: 11
Status: Pending fault present, Validated and stored in non volatile memory
OBDII: Crankshaft position/camshaft position, bank 2 sensor B - correlation
============3==============
U2019
Raw code: E019
ECU: 11
Status: Pending fault present, Test has not been completed, Validated and stored in non volatile memory
OBDII: Audio Voice Module Not Responding
============4==============
C1900
Raw code: 5900
ECU: 11
Status: Pending
============5==============
P0312
Raw code: 0312
ECU: 11
Status: Pending
OBDII: Cylinder 12 - misfire detected
============6==============
P117F
Raw code: 117F
ECU: 11
Status: Pending
============7==============
U03F1
Raw code: C3F1
ECU: 11
Status: Pending
Uue antennikaabli vedamisel sai midagi lahti nügitud. Esimene käivitus pani mootoritule põlema, veakoode on raamatu jagu. Arvatavasti armatuuri all midagi paigast.
============1==============
P0010
Raw code: 0010
ECU: 11
Status: Pending fault present, Test has not been completed, Validated and stored in non volatile memory
OBDII: Camshaft position (CMP) actuator, intake/left/front, bank 1 - circuit malfunction
============2==============
P0019
Raw code: 0019
ECU: 11
Status: Pending fault present, Validated and stored in non volatile memory
OBDII: Crankshaft position/camshaft position, bank 2 sensor B - correlation
============3==============
U2019
Raw code: E019
ECU: 11
Status: Pending fault present, Test has not been completed, Validated and stored in non volatile memory
OBDII: Audio Voice Module Not Responding
============4==============
C1900
Raw code: 5900
ECU: 11
Status: Pending
============5==============
P0312
Raw code: 0312
ECU: 11
Status: Pending
OBDII: Cylinder 12 - misfire detected
============6==============
P117F
Raw code: 117F
ECU: 11
Status: Pending
============7==============
U03F1
Raw code: C3F1
ECU: 11
Status: Pending
Re: ISUZU D-MAX
Aeg on oma töö teinud ja esimene poritiib koosneb värvist ja roostest (laiendi all).
Keegi oskab soovitada kohta, kust saaks uued tellida?
Ja kus on värvikood kirjas. Hooldusraamatu vahel ei ole.
Keegi oskab soovitada kohta, kust saaks uued tellida?
Ja kus on värvikood kirjas. Hooldusraamatu vahel ei ole.