Uus D-Max (2012+)

Moderaatorid: Landy, Moderators

Vasta
honkomees
True Off Roader!
Postitusi: 1274
Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval

Re: Uus D-Max (2012+)

Postitus Postitas honkomees »

MarkM65 kirjutas:
E Sept 28, 2020 8:14 am
Vahepeal on aasta 2020 lõpu poole veerenud ja uus huvitav D-Max on Youtube videodes saanud juurde aasta indeksi 2021. Netis on infokildusid, et uus auto saab ka kõvasti kallim olema ja võib konkurentudega samasse hinda minna - sel juhul oleks tippversioon umbes 50K kandis.
Kahjuks nii on jah, mõtlesin uue auto peale aga suvel enam saada ei olnud, lubati et aastalõpus tuleb uus, mis on parem :evil: st igasugu lollusi on veel juurde topitud, nagu egr-st ja dpf-st veel vähe oleks, nüüd ka adblue jms, tilulilu lisadest (juhiabid jms) rääkimata. Sellist enam ei taha, seda enam, et raha ka juurde küsitakse. Mina küll midagi huvitavat ei näe.
KRT, andke üks normaalne vabalthingav diisel ilma lisadeta/anduriteta, mida maal muredeta pidada saab ilma arvutiga ümber auto tantsu löömata.
Huvitav, et jalakäijatega libedaga toimunud õnnetustes on praktiliselt alati süüdi libedad kõnniteed ja hooletud kinnistuomanikud, aga autojuhtide teelt väljasõitude puhul on tegu "ilmastiku ja teeoludele mittevastava kiirusega"
Kasutaja avatar
puhvel
I live off from the mud
Postitusi: 2147
Liitunud: E Apr 16, 2012 7:34 pm

Re: Uus D-Max (2012+)

Postitus Postitas puhvel »

honkomees kirjutas:
E Sept 28, 2020 9:04 am
MarkM65 kirjutas:
E Sept 28, 2020 8:14 am
Vahepeal on aasta 2020 lõpu poole veerenud ja uus huvitav D-Max on Youtube videodes saanud juurde aasta indeksi 2021. Netis on infokildusid, et uus auto saab ka kõvasti kallim olema ja võib konkurentudega samasse hinda minna - sel juhul oleks tippversioon umbes 50K kandis.
Kahjuks nii on jah, mõtlesin uue auto peale aga suvel enam saada ei olnud, lubati et aastalõpus tuleb uus, mis on parem :evil: st igasugu lollusi on veel juurde topitud, nagu egr-st ja dpf-st veel vähe oleks, nüüd ka adblue jms, tilulilu lisadest (juhiabid jms) rääkimata. Sellist enam ei taha, seda enam, et raha ka juurde küsitakse. Mina küll midagi huvitavat ei näe.
KRT, andke üks normaalne vabalthingav diisel ilma lisadeta/anduriteta, mida maal muredeta pidada saab ilma arvutiga ümber auto tantsu löömata.
:thumb: :thumb: :thumb: :bg
WJ ja XC 70
MarkM65
Off Roader Wannabe
Postitusi: 49
Liitunud: P Mär 25, 2012 9:07 pm

Re: Uus D-Max (2012+)

Postitus Postitas MarkM65 »

Jah. See kõik paneb ta juba 200+hj Amaroki jms kõrvale ning haagise vedamiseks võib ka gaasiküttega ameeriklane täitsa hinnakonkurentsi tõusta. Muidu on Isuzu oma tööülesannetega ilusti hakkama saanud ja ei ehmata ka suuremat haagist konksu otsa võttes ära. Möödasõidu kW ja Nm võiks pisut enam olla. Odomeetrile on saanud nullist enamvähem 150 000km ja jätkame vanas vaimus kuni järgmise aasta lõpuni või kuni romula meid lahutab :) Puudust tunnen aktiivsest püsikiirushoidjast.

Pilt
Vedurijuht.
maksipoiss
Rock Crawler
Postitusi: 679
Liitunud: L Mai 07, 2011 8:29 am
Asukoht: Pärnu

Re: Uus D-Max (2012+)

Postitus Postitas maksipoiss »

Uus Hilux peaks ju nüüd ka käruvedaja olema, mootor 2,8 l , 204 hj ja 500 nm :) .
2K
Off Roader Wannabe
Postitusi: 44
Liitunud: R Okt 15, 2010 10:26 am
Asukoht: Rapla lähedal
Kontakt:

Re: Uus D-Max (2012+)

Postitus Postitas 2K »

Tere,

Paar küsimust ;P :
Kas keegi foorumlastest on paigaldanud oma autole tõste, max 2''?
Ja kuidas on tulemusega rahul?
Enda autol ca 240000km juures annavad amordid väsimuse märke ning mõte oli, et pigem tõstaks autot vedrudest koos uute amortidega, kui kruviks alla ainult uued amordid.
Hetkel on eesti turul jäänud silma järgnev komplekt https://offroader.ee/d-max/905-isuzu-dm ... esari.html .
Mis mõttest arvate?

Tänud ja edu :) .
Moto Guzzi V7 RACER- suvel
Isuzu D-Max - talvel
Kuldar 5698 6832
MarkM65
Off Roader Wannabe
Postitusi: 49
Liitunud: P Mär 25, 2012 9:07 pm

Re: Uus D-Max (2012+)

Postitus Postitas MarkM65 »

Liisingperiood läheneb lõpule ja no muidugi juhtus (peaaegu) sama jama mis mu eelmise Isuzuga. Eelmine masin hakkas 180 000 km läbisõidu juures keset Kuressaare poole sõitu ootamatult "pooma" , aga võimaldas vanakooli tehnikatunnetusega oma ratastel kulgedes ja autot "meelitades" autoteeninduseni jõuda. EGR oli saba andnud. Selle praegusega aga sõitsin meie töökoja ukse ette kila-kola maha ja uut peale laadima ja kui laadimine tehtud, siis käivitamisel võttis mootor korra veel vaevaliselt hinge sisse ning kustuski. Remonti tuli minna juba puksiiri platvormil.
EGR....
EGR....
EGR klapp.jpg (56.1 KiB) Vaadatud 2602 korda
Seekord viisin auto mitte kohalikku nn margiesindusse (mis on Topauto listist vahepeal ära kadunud niikuinii) , vaid teise kohalikku hoopis teise margi esindusse. Ja seal kuulsin väidet, et tegelikult pole väga vahet mis autoga tegu, peale 150K sureb EGR maha niikuinii :D ..... Minu odokal oli klapi tõrkeks seoses koroonaaja vähese sõiduga pisut alla 170 000km.

Aga muidu on masin ikka tubli. Kuigi haagised ja koormad kasvavad, saab ta ikka krapsakalt nendega hakkama ja mehaanika kestab ilusti ilma nurisemata. Kui seda EGRi ees ei oleks...
Selline koorem Isuzule muret ei valmista. Välimus on küll suurem kui tegelik mass, aga ikkagi :)
Selline koorem Isuzule muret ei valmista. Välimus on küll suurem kui tegelik mass, aga ikkagi :)
Isuzu.jpg (194.3 KiB) Vaadatud 2602 korda
Eluvõõra korrosioonigarantiiga läks nii, et lasin asja oma raha eest korda teha ja roosteplekid eemaldada. Päris jama asjade korraldus kui masinat omateada margiesindusse hooldusse viies pead hakakma ise tudeerima mida kõike tellida...
Igatahes mõte libiseb aina tihedamine LPG ja V8 peale. On kuulda olnud, et gaasipõletamise vaevustele on ka tänaseks juba päris hea sissekõrbemisvastane tehnoloogiline lahendus leitud. Elame - näeme.
Viimati muutis MarkM65, E Juul 05, 2021 2:28 pm, muudetud 1 kord kokku.
Vedurijuht.
v6sa
I live off from the mud
Postitusi: 2308
Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
Asukoht: Harjumaa lõunapiir

Re: Uus D-Max (2012+)

Postitus Postitas v6sa »

V8 hääle vastu ei saa muidugi miski, siin ma (ühe kaasomanikuna) ei vaidle kohe üldse 8)

Aga ettevõtet seisukohast, kumb oleks suurem kulu: kas teha profülaktiline EGR vahetus 150 kkm kandis aastahooldusel ette või riskida gaasitamise (võimalike, mitte garanteeritult kättejõudvate) jamadega?

Milline V8 on silma jäänud sääraste paadikeste tirmiseks? Isuzule vist vinklit külge ei saa?
Krusa, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
MarkM65
Off Roader Wannabe
Postitusi: 49
Liitunud: P Mär 25, 2012 9:07 pm

Re: Uus D-Max (2012+)

Postitus Postitas MarkM65 »

v6sa kirjutas:
E Juul 05, 2021 1:22 pm
V8 hääle vastu ei saa muidugi miski, siin ma (ühe kaasomanikuna) ei vaidle kohe üldse 8)

Aga ettevõtet seisukohast, kumb oleks suurem kulu: kas teha profülaktiline EGR vahetus 150 kkm kandis aastahooldusel ette või riskida gaasitamise (võimalike, mitte garanteeritult kättejõudvate) jamadega?

Milline V8 on silma jäänud sääraste paadikeste tirmiseks? Isuzule vist vinklit külge ei saa?
Hääl hääleks :D Olen ise ka mõelnud, et ennetava remondiga saaks murest üle. Ja tegelikut proovisin ka uue Isuzu juba järgi. Kahtlemata jälle parem kui eelmine, aga miks nad küll teda korraliku mootoriga euroturule ei taha tuua....
Uus Isuzu test 2.jpg
Uus Isuzu test 2.jpg (432.09 KiB) Vaadatud 2592 korda
Uus Isuzu test.jpg
Uus Isuzu test.jpg (267.97 KiB) Vaadatud 2592 korda
Uueks veduriks sihtisin tegelikul Chevy Silverado/ GMC Sierra poole sest neil on turu parim mitmeosaline tagaluuk mis võimaldab ka lauajuppe ja hüdrotorusid hädapärast kasti sokutada. Paraku American Beautys RAMe vaadates uurisin neilt eelimsel aastal läbikäinud Chevide kohta ja hoolimata ahvatlevast hinnast oli see Chevide müügist läbi lipsamine ikkagi puhas juhus. Nii et järelturu peale mõeldes oleks täna õige valik RAM mingi poolkõva varustuspaketiga. Vahepeal olen aga avastanud, et Eestis on vist legaalseks saanud haagiste elektrilised pidurid ja see on küll kõva argument ka veduri osas ameeriklaste poole vaadata.

PS. Toyota Hilux saabus 2,8 liitrise mootoriga mis minu teada peaks päris hea mootor olema.
Vedurijuht.
honkomees
True Off Roader!
Postitusi: 1274
Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval

Re: Uus D-Max (2012+)

Postitus Postitas honkomees »

EGR-ist ... mu see nö I põlvkonna D-Maxil jamas esimese 50 kkm sees mitu korda, tuli ikka ja jälle puhastada ja pärast seda on see mure unustet, teine poolsada ja järgmine sada on muretult kulgenud ... ei teagi milles asi? See klapp pole tal tegelikult klapp vaid nö kolb, mis kahele poole liigub.
Huvitav, et jalakäijatega libedaga toimunud õnnetustes on praktiliselt alati süüdi libedad kõnniteed ja hooletud kinnistuomanikud, aga autojuhtide teelt väljasõitude puhul on tegu "ilmastiku ja teeoludele mittevastava kiirusega"
MarkM65
Off Roader Wannabe
Postitusi: 49
Liitunud: P Mär 25, 2012 9:07 pm

Re: Uus D-Max (2012+)

Postitus Postitas MarkM65 »

Mu vastsündinud varsana soetatud tööhobune sai 200 000 km vanuseks! Plaan oli ta küll juba möödunud aastavahetusel RAMi vastu vahetada, aga seda ei juhtunud. Lihtsalt eelmisel suvel 57 800,- eurose hinnaga müügis olnud masinad kadusid lettidelt ja enam midagi musklilist võtta ei olnud või siis oli ulmehinnaga ja millalgi tulevikus. Ostsin Isuzu liisingult välja ja otsustasin jätkata kuni autoturg maha rahuneb ja uus normaalsus saabub. Üks tuttav metsamees ütles, et tal on sedasama 2012+ Isuzut terve peotäis ettevõttes sõitmas ja tema sõidab need kõik 350K peale ja alles siis vahetab. Nii et....

Vahepealse uudisena hakkas aga esisillast hoovimanöövritel, kus tuleb haagistega tagurdades ka üksjagu rooliga keerutada, raksatusi kostma. Just esirataste pööramise ajal suuremate koormustega: kohapeal või vaevu liikudes. Viisin auto Kuressaare autoteenindusse teadmisega, et seal on taibud ja kurtsin muret. Kui auto tagasi sain, öeldi et mitte midagi ei leitud. Vasaku esiratta laager olevat just natukene lobedavõitu olnud ja nad olevat pingutanud seda pisut peale. Muud ei midagi. No kui polnud midagi, siis polnud midagi. Igatahes raks kadus ära ja ma juba unustasin kogu loo. Kuniks just enne paarituhandekilomeetrist reisi kostus haagise ette tagurdamisel eest jälle sama raksakas. Loksutasin rooli ja.. jepp, ongi! On, siis on. Mul olid juba Stena piletid Liepajast Travemündesse ja hiljem tagasi ka bronnitud, tuli raksuga teele minna. Kuna aga hodomeeter teatas, et 200 000 tuleb ka kohe ette, siis organiseerisin nii öelda kaudu minnes Pärnu Topautos ka korralise hoolduse. Autot hooldusest kätte saades anti teada, et kõik oli korras, aga parema esiratta laager oli natuke lobedavõitu olnud ja nad pist pingutasid peale :D Ja teadagi mida, raks kadunud! Üks on juhus, kaks on reegel. Igatahes teenib auto hetkel mind truult edasi ja võtan uuesti nüüd autovahetuseks hoogu. Jätkuvalt olen skeptiline uue Isuzu mootori osas ja arvatavasti tuleb margivahetus ikkagi ära teha. Kahju.

Viimatine huvitav reis oli aga siis Saaremaa- Kuivastu-Virtsu-Pärnu( Topauto, hooldus)- Liepaja-Travemünde- Bremen -DenHelder-Kiel-Travemünde-Liepaja-Virtsu-Kuivastu-Saaremaa. Kokku umbes 2250km maanteesõitu ja üksjagu laevaga ka. Kuni Den Helderini oli konksus otsas 3500kg TIKI haagiseid mille viisin sinna juba ette ootama ja hiljem saadan sinna haagiste peale paadid järgi. Tagasi tulles on mul tavaliselt kombeks bahni peal auto tühjaks pigistada ja üritada korraks 181km/h GPS ekraanile saada :) Seekord andsin armu ja tippkiirus jäi kuskilt möödasõidult alla 160. Kusjuures kui eelmise põlvkonna masinaga olid sellised kiirused ebamugavad, siis 2012+ Isuzu tunneb end ka üle 160km/h bahni peal veel väga hästi. Igatahes jätkame.
Sellise koormaga reisides on üheks suureks peavaluks ööbimised. Veokatel on elamine kabiinis, aga sellise komboga pead otsima hotelli mille parklasse mahuks ka rekkamõõtu killavoor.
Sellise koormaga reisides on üheks suureks peavaluks ööbimised. Veokatel on elamine kabiinis, aga sellise komboga pead otsima hotelli mille parklasse mahuks ka rekkamõõtu killavoor.
DenHelder august2022 2.jpg (637.43 KiB) Vaadatud 866 korda
Kohal. Den Helderi mereväebaas. Sellest punktist kaugemal pilti ei tehta. Koorma kohta: 3500kg, teeload olemas, üleulatumine märgistatud ja kollane vilkur küljes. Probleeme ei tekkinud.
Kohal. Den Helderi mereväebaas. Sellest punktist kaugemal pilti ei tehta. Koorma kohta: 3500kg, teeload olemas, üleulatumine märgistatud ja kollane vilkur küljes. Probleeme ei tekkinud.
DenHelder august2022.jpg (359.2 KiB) Vaadatud 866 korda
Tagasiteel jõudsime veel viimasele 00:30 väljuvale Virtsu-Kuivastu praamile. Oma padjani oli minna veel terve Muhu ja umbes 25km mööda Saaremaad
Tagasiteel jõudsime veel viimasele 00:30 väljuvale Virtsu-Kuivastu praamile. Oma padjani oli minna veel terve Muhu ja umbes 25km mööda Saaremaad
DenHelder august2022 1.jpg (61.75 KiB) Vaadatud 866 korda
PS. Olgu kiidetud Pärnu Topauto - juba sisse astudes tunned end teretulnuna, inimesed tunduvad kompetentsed ja teenindus on suurepärane. Üleüldse olgu pärnakad kiidetud :D Sai ju ka Isuzu tüüpmure käedvabad telefonisüsteemiga Pärnus Rehviproffi abil ära lahendatud ja siiamaani olen tänulik selle eest. Töötab tip-top. No ja Pärnu Jahtklubi pirukatest ei hakka siinkohal rääkimagi :)
Vedurijuht.
Vasta

Mine “Isuzu”