Uus D-Max (2012+)

Moderaatorid: Landy, Moderators

Vasta
MarkM65
Off Roader Wannabe
Postitusi: 47
Liitunud: P Mär 25, 2012 9:07 pm

Re: Uus D-Max (2012+)

Postitus Postitas MarkM65 »

Vahepeal on aasta 2020 lõpu poole veerenud ja uus huvitav D-Max on Youtube videodes saanud juurde aasta indeksi 2021. Netis on infokildusid, et uus auto saab ka kõvasti kallim olema ja võib konkurentidega samasse hinda minna - sel juhul oleks tippversioon umbes 50K kandis.
Viimati muutis MarkM65, K Sept 30, 2020 11:26 am, muudetud 1 kord kokku.
Vedurijuht.
honkomees
True Off Roader!
Postitusi: 1199
Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval

Re: Uus D-Max (2012+)

Postitus Postitas honkomees »

MarkM65 kirjutas:
E Sept 28, 2020 8:14 am
Vahepeal on aasta 2020 lõpu poole veerenud ja uus huvitav D-Max on Youtube videodes saanud juurde aasta indeksi 2021. Netis on infokildusid, et uus auto saab ka kõvasti kallim olema ja võib konkurentudega samasse hinda minna - sel juhul oleks tippversioon umbes 50K kandis.
Kahjuks nii on jah, mõtlesin uue auto peale aga suvel enam saada ei olnud, lubati et aastalõpus tuleb uus, mis on parem :evil: st igasugu lollusi on veel juurde topitud, nagu egr-st ja dpf-st veel vähe oleks, nüüd ka adblue jms, tilulilu lisadest (juhiabid jms) rääkimata. Sellist enam ei taha, seda enam, et raha ka juurde küsitakse. Mina küll midagi huvitavat ei näe.
KRT, andke üks normaalne vabalthingav diisel ilma lisadeta/anduriteta, mida maal muredeta pidada saab ilma arvutiga ümber auto tantsu löömata.
Huvitav, et jalakäijatega libedaga toimunud õnnetustes on praktiliselt alati süüdi libedad kõnniteed ja hooletud kinnistuomanikud, aga autojuhtide teelt väljasõitude puhul on tegu "ilmastiku ja teeoludele mittevastava kiirusega"
Kasutaja avatar
puhvel
I live off from the mud
Postitusi: 2023
Liitunud: E Apr 16, 2012 7:34 pm

Re: Uus D-Max (2012+)

Postitus Postitas puhvel »

honkomees kirjutas:
E Sept 28, 2020 9:04 am
MarkM65 kirjutas:
E Sept 28, 2020 8:14 am
Vahepeal on aasta 2020 lõpu poole veerenud ja uus huvitav D-Max on Youtube videodes saanud juurde aasta indeksi 2021. Netis on infokildusid, et uus auto saab ka kõvasti kallim olema ja võib konkurentudega samasse hinda minna - sel juhul oleks tippversioon umbes 50K kandis.
Kahjuks nii on jah, mõtlesin uue auto peale aga suvel enam saada ei olnud, lubati et aastalõpus tuleb uus, mis on parem :evil: st igasugu lollusi on veel juurde topitud, nagu egr-st ja dpf-st veel vähe oleks, nüüd ka adblue jms, tilulilu lisadest (juhiabid jms) rääkimata. Sellist enam ei taha, seda enam, et raha ka juurde küsitakse. Mina küll midagi huvitavat ei näe.
KRT, andke üks normaalne vabalthingav diisel ilma lisadeta/anduriteta, mida maal muredeta pidada saab ilma arvutiga ümber auto tantsu löömata.
:thumb: :thumb: :thumb: :bg
WJ ja XC 70
MarkM65
Off Roader Wannabe
Postitusi: 47
Liitunud: P Mär 25, 2012 9:07 pm

Re: Uus D-Max (2012+)

Postitus Postitas MarkM65 »

Jah. See kõik paneb ta juba 200+hj Amaroki jms kõrvale ning haagise vedamiseks võib ka gaasiküttega ameeriklane täitsa hinnakonkurentsi tõusta. Muidu on Isuzu oma tööülesannetega ilusti hakkama saanud ja ei ehmata ka suuremat haagist konksu otsa võttes ära. Möödasõidu kW ja Nm võiks pisut enam olla. Odomeetrile on saanud nullist enamvähem 150 000km ja jätkame vanas vaimus kuni järgmise aasta lõpuni või kuni romula meid lahutab :) Puudust tunnen aktiivsest püsikiirushoidjast.

Pilt
Vedurijuht.
maksipoiss
Rock Crawler
Postitusi: 645
Liitunud: L Mai 07, 2011 8:29 am
Asukoht: Pärnu

Re: Uus D-Max (2012+)

Postitus Postitas maksipoiss »

Uus Hilux peaks ju nüüd ka käruvedaja olema, mootor 2,8 l , 204 hj ja 500 nm :) .
2K
Off Roader Wannabe
Postitusi: 44
Liitunud: R Okt 15, 2010 10:26 am
Asukoht: Rapla lähedal
Kontakt:

Re: Uus D-Max (2012+)

Postitus Postitas 2K »

Tere,

Paar küsimust ;P :
Kas keegi foorumlastest on paigaldanud oma autole tõste, max 2''?
Ja kuidas on tulemusega rahul?
Enda autol ca 240000km juures annavad amordid väsimuse märke ning mõte oli, et pigem tõstaks autot vedrudest koos uute amortidega, kui kruviks alla ainult uued amordid.
Hetkel on eesti turul jäänud silma järgnev komplekt https://offroader.ee/d-max/905-isuzu-dm ... esari.html .
Mis mõttest arvate?

Tänud ja edu :) .
Moto Guzzi V7 RACER- suvel
Isuzu D-Max - talvel
Kuldar 5698 6832
MarkM65
Off Roader Wannabe
Postitusi: 47
Liitunud: P Mär 25, 2012 9:07 pm

Re: Uus D-Max (2012+)

Postitus Postitas MarkM65 »

Liisingperiood läheneb lõpule ja no muidugi juhtus (peaaegu) sama jama mis mu eelmise Isuzuga. Eelmine masin hakkas 180 000 km läbisõidu juures keset Kuressaare poole sõitu ootamatult "pooma" , aga võimaldas vanakooli tehnikatunnetusega oma ratastel kulgedes ja autot "meelitades" autoteeninduseni jõuda. EGR oli saba andnud. Selle praegusega aga sõitsin meie töökoja ukse ette kila-kola maha ja uut peale laadima ja kui laadimine tehtud, siis käivitamisel võttis mootor korra veel vaevaliselt hinge sisse ning kustuski. Remonti tuli minna juba puksiiri platvormil.
EGR....
EGR....
EGR klapp.jpg (56.1 KiB) Vaadatud 722 korda
Seekord viisin auto mitte kohalikku nn margiesindusse (mis on Topauto listist vahepeal ära kadunud niikuinii) , vaid teise kohalikku hoopis teise margi esindusse. Ja seal kuulsin väidet, et tegelikult pole väga vahet mis autoga tegu, peale 150K sureb EGR maha niikuinii :D ..... Minu odokal oli klapi tõrkeks seoses koroonaaja vähese sõiduga pisut alla 170 000km.

Aga muidu on masin ikka tubli. Kuigi haagised ja koormad kasvavad, saab ta ikka krapsakalt nendega hakkama ja mehaanika kestab ilusti ilma nurisemata. Kui seda EGRi ees ei oleks...
Selline koorem Isuzule muret ei valmista. Välimus on küll suurem kui tegelik mass, aga ikkagi :)
Selline koorem Isuzule muret ei valmista. Välimus on küll suurem kui tegelik mass, aga ikkagi :)
Isuzu.jpg (194.3 KiB) Vaadatud 722 korda
Eluvõõra korrosioonigarantiiga läks nii, et lasin asja oma raha eest korda teha ja roosteplekid eemaldada. Päris jama asjade korraldus kui masinat omateada margiesindusse hooldusse viies pead hakakma ise tudeerima mida kõike tellida...
Igatahes mõte libiseb aina tihedamine LPG ja V8 peale. On kuulda olnud, et gaasipõletamise vaevustele on ka tänaseks juba päris hea sissekõrbemisvastane tehnoloogiline lahendus leitud. Elame - näeme.
Viimati muutis MarkM65, E Juul 05, 2021 2:28 pm, muudetud 1 kord kokku.
Vedurijuht.
v6sa
I live off from the mud
Postitusi: 1986
Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
Asukoht: Harjumaa lõunapiir

Re: Uus D-Max (2012+)

Postitus Postitas v6sa »

V8 hääle vastu ei saa muidugi miski, siin ma (ühe kaasomanikuna) ei vaidle kohe üldse 8)

Aga ettevõtet seisukohast, kumb oleks suurem kulu: kas teha profülaktiline EGR vahetus 150 kkm kandis aastahooldusel ette või riskida gaasitamise (võimalike, mitte garanteeritult kättejõudvate) jamadega?

Milline V8 on silma jäänud sääraste paadikeste tirmiseks? Isuzule vist vinklit külge ei saa?
Krusa, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
MarkM65
Off Roader Wannabe
Postitusi: 47
Liitunud: P Mär 25, 2012 9:07 pm

Re: Uus D-Max (2012+)

Postitus Postitas MarkM65 »

v6sa kirjutas:
E Juul 05, 2021 1:22 pm
V8 hääle vastu ei saa muidugi miski, siin ma (ühe kaasomanikuna) ei vaidle kohe üldse 8)

Aga ettevõtet seisukohast, kumb oleks suurem kulu: kas teha profülaktiline EGR vahetus 150 kkm kandis aastahooldusel ette või riskida gaasitamise (võimalike, mitte garanteeritult kättejõudvate) jamadega?

Milline V8 on silma jäänud sääraste paadikeste tirmiseks? Isuzule vist vinklit külge ei saa?
Hääl hääleks :D Olen ise ka mõelnud, et ennetava remondiga saaks murest üle. Ja tegelikut proovisin ka uue Isuzu juba järgi. Kahtlemata jälle parem kui eelmine, aga miks nad küll teda korraliku mootoriga euroturule ei taha tuua....
Uus Isuzu test 2.jpg
Uus Isuzu test 2.jpg (432.09 KiB) Vaadatud 712 korda
Uus Isuzu test.jpg
Uus Isuzu test.jpg (267.97 KiB) Vaadatud 712 korda
Uueks veduriks sihtisin tegelikul Chevy Silverado/ GMC Sierra poole sest neil on turu parim mitmeosaline tagaluuk mis võimaldab ka lauajuppe ja hüdrotorusid hädapärast kasti sokutada. Paraku American Beautys RAMe vaadates uurisin neilt eelimsel aastal läbikäinud Chevide kohta ja hoolimata ahvatlevast hinnast oli see Chevide müügist läbi lipsamine ikkagi puhas juhus. Nii et järelturu peale mõeldes oleks täna õige valik RAM mingi poolkõva varustuspaketiga. Vahepeal olen aga avastanud, et Eestis on vist legaalseks saanud haagiste elektrilised pidurid ja see on küll kõva argument ka veduri osas ameeriklaste poole vaadata.

PS. Toyota Hilux saabus 2,8 liitrise mootoriga mis minu teada peaks päris hea mootor olema.
Vedurijuht.
honkomees
True Off Roader!
Postitusi: 1199
Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval

Re: Uus D-Max (2012+)

Postitus Postitas honkomees »

EGR-ist ... mu see nö I põlvkonna D-Maxil jamas esimese 50 kkm sees mitu korda, tuli ikka ja jälle puhastada ja pärast seda on see mure unustet, teine poolsada ja järgmine sada on muretult kulgenud ... ei teagi milles asi? See klapp pole tal tegelikult klapp vaid nö kolb, mis kahele poole liigub.
Huvitav, et jalakäijatega libedaga toimunud õnnetustes on praktiliselt alati süüdi libedad kõnniteed ja hooletud kinnistuomanikud, aga autojuhtide teelt väljasõitude puhul on tegu "ilmastiku ja teeoludele mittevastava kiirusega"
Vasta

Mine “Isuzu”