Isuzu T-Max 2020

Moderaatorid: Landy, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17299
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Isuzu T-Max 2020

Postitus Postitas Landy »

Isuzu tegi varem traditsiooniliselt koostööd General Motorsiga, aga uue D-Maxi ehitamisel võeti kampa hoopis Mazda – kes omakorda loobus ühise asja ajamisest Fordiga.
Niisiis valmivad hiljuti Eestisse jõudnud uued D-Maxid samas tehases Mazda BT-50-ga, millega neil on ka täielikult kattuv tehnika

D-Maxi kande- ja haagiseveovõime on väga hea vaatamata väikesele mootorile: sappa võib võtta ikka kuni 3500 kilogrammi ning sõltuvalt versioonist võib koorem kaaluda kuni 1000–1100 kilogrammi.

https://www.autoleht.ee/uudised/uudised.php?uid=63519
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
MarkM65
Mudder
Postitusi: 76
Liitunud: P Mär 25, 2012 9:07 pm

Re: Isuzu T-Max 2020

Postitus Postitas MarkM65 »

Tippmudeli hind on Topauto kodulehel 40K mitte 50 nagu ma pelgasin. Seega jätkab Isuzu väga konkurentsivõimelisena. Tänapäevased juhiabid ja tehnoloogilised lahendused on ka nüüd masina uuel põlvkonnal olemas. Ainus tõsine feil euroturul on see mikromootor millel on küll säilinud eelmise põlvkonna parameetrid. Kuna pruugin kastikat eelkõige suuremate O2 haagiste vedamise vajaduse tõttu, siis 2021 aasta lõpus eesseisvaks autovahetuseks on nüüd põhiküsimus, et kas julgen selle 1,9 liitrisega riskida või loobun olemast margitruu ja vahetan brändi näiteks VW V6 või siis hoopis usaraua vastu.
Vedurijuht.
v6sa
I live off from the mud
Postitusi: 2429
Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
Asukoht: Harjumaa lõunapiir

Re: Isuzu T-Max 2020

Postitus Postitas v6sa »

Kui õpid ümber uue mikromootori iseloomu peale ja ei ürita seda vägisi liiga madalatel pööretel hoida, siis peaks garantiiaja vastu lööma küll. Kauem nüüdisaegseid asju niikuinii kasutada ei julge plaanida.

Või mida pidasid silmas julgemise all?

USAkas on muidugi üleprahi asi, kui rahakott vastu lööb.
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
MarkM65
Mudder
Postitusi: 76
Liitunud: P Mär 25, 2012 9:07 pm

Re: Isuzu T-Max 2020

Postitus Postitas MarkM65 »

v6sa kirjutas:
L Mär 27, 2021 12:51 pm
Või mida pidasid silmas julgemise all?

Eks ikka vastupidavust ja rikkekindlust ja seejuures pidevalt kõrgetel pööretel ka ei tahaks olla. Praegune 2,5 topeltturboga mootor töötab koostöös automaatkastiga ka raske koormuse puhul kuskil 2100...2500 rpm kandis. Huvitav kas 1,9 ronib veelgi kõrgemale...
Vedurijuht.
MarkM65
Mudder
Postitusi: 76
Liitunud: P Mär 25, 2012 9:07 pm

Re: Isuzu T-Max 2020

Postitus Postitas MarkM65 »

Kuna siin foorumites on autoalane tarkade klubi koos, siis küsin sellise küsimuse: kas Isuzu ülehüpe GMi kõrvalt Mazda rüppe võis tekitada ka olukorra kus seni end vägagi pommikindlana tõestanud Isuzu automaatkäigukast, jõuülekanne ja veermik on oma vastupidavuse osas kuidagi lõivu pidanud maksma? Kas on põhjust muretsemiseks?

Oma proovisõidukogemusest ütlen, et salong oli säilitanud kõik Isuzu väga head asjad - rooli kõrval asetsev kohvitopsihoidja, panipaigad, jne. Istmed olid tuntavalt paremad. Sõidumüra oli jälle pisut vaiksem, aga kiirendusel ikkagi kahjuks lärmakas. Haagist ma ei vedanud, aga halukoormaga kastis oli minek täitsa OK ja uus elektroonika tundus ka esmapilgul päris hea olevat. Nagu ta vist mistahes jaapanlasel on niikuinii.
Vedurijuht.
Vasta

Mine “Isuzu”