Värske nivaomanik

Moderaatorid: Landy, Moderators

Kasutaja avatar
Lexuz
Off Roader Wannabe
Postitusi: 41
Liitunud: T Aug 21, 2007 9:10 am
Asukoht: Karksi

Postitus Postitas Lexuz »

Landy kirjutas:Mina logareid "metsaautole" ei paneks, sest ikks satub igasugu "sitta" selle ja kere vahele ja siia seal hea roostest "haududa". Pigem tee enneigat talve koopasse korralik roostetõrje ja asi tahe.
Vaadates auto üldist roostetamise astet, siis ega selle kerega igavesti ei liikle. Nivale omaselt läheb ühel hetkle "nina" pehmeks ja siis on selle kerega kellad. :cry:
No tänapäeval peaks küll olema piisavalt igasugu keemiat et roostetamisele piir panna - nina on enamvähem üle vaadatud - ei saa väga kurta, tagaots, pagasnik ja koopaääred on ka suht norm, karbid kannatavad ka veel kriitikat. Kõik õõnsused saavad kõigepealt roostemuunduri ja seejärel igasugu ulme kemikaalide töötluse/möksitamise - kus see kere siis ikka niiväga hullemaks minna saab - 2-3 aastat ikka kannatab veel kasutamist.
Niva 91
L200 97
LUAZ 91 :twisted:
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17310
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Seda ma ei kahtlegi, et selle kerega veel kuni 5 aastat ringi liigelda kannatab. Küljekarvid lasin mina oma uatol kere jäikuseja kivide/kändude kaitseks vinkliga üle keevitada (vaata pilte http://www.lahe.net/landy/niva/ ) ning sai hea.

Mina viskasin koos suuremate rehvide alla panekuga logarid alat ära ja ei märganud küll kolme aasta jooksul mingit ruuremt sorti rooste vohamist esikoobastes. Koopa pind sai miski tihke "mastiksiga" ära tehtud ja seega ei saanud sool ja liiv otse metallile ligi. ise olin rahul :)
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Beast
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 169
Liitunud: K Apr 20, 2005 2:56 pm

Postitus Postitas Beast »

poest saab osta dinitroli möksi (ML?) musta värvi ja jätab ilusa õhukese kihi peale. 120 eekise purgiga sai terve wrangleri kõhualuse ära teha. kestvuse kohapealt veel ei tea aga ilus must jäi. ainult pärast tööd teha kõhu all on vastik, käsivarred saavad mustaks.
Kasutaja avatar
Lexuz
Off Roader Wannabe
Postitusi: 41
Liitunud: T Aug 21, 2007 9:10 am
Asukoht: Karksi

Postitus Postitas Lexuz »

Nii väike vaheinfo. Asi siis niikaugel et pahtli all ja ootab lihvimist ja värvimist. Lisana sai veel maha võtta katuseraam ja lömmitallatud katus "üles lüüa" pluss katuse seespidised tugilatid tugevdustega üle keevitatud - et siis äkki kannatab hädapärast katusel käia ka - mitte et selleks vajadus peaks olema aga kunagi ei tea. Täismõõdus katuseraam on ka plaanis aga nõuab veel veidi süvenemist. Oksapiiramistrossid on ainult värvimise ajaks eemaldatud - need tulevad tagasi - aga veidi muudetud kujul - st linnasõiduks kiiresti teisaldatavad et mitte politseile meelehärmi tekitada.

Mõned pildid siis veel:

Pilt

Pilt

Pilt
Niva 91
L200 97
LUAZ 91 :twisted:
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17310
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Lexuz kirjutas:Täismõõdus katuseraam on ka plaanis aga nõuab veel veidi süvenemist.
Enda katuseraami tegemisel sai eeskuju võetud Sillaehitajate raamist:
http://www.lahe.net/landy/offroad/katuseraam/index.htm

Enda katuseraam sai siis selline:
http://www.lahe.net/landy/niva/galerii/ ... /index.htm

Sai nii tugev, et kandis transporiks ära ka 4 offroad rehvi velgedel. (nagu selle pildi ülemisest servast paistab http://www.lahe.net/landy/niva/galerii/ ... mage35.htm )

Tõsi, kinnitus auto katuse külge peaks tugevam olema, kuna pani avarii käigus koos katusel olevate rehvidega udajama :cry: http://www.lahe.net/landy/niva/galerii/ ... /index.htm

See väärt katuseraam, elab oma uut elu edasi DosisLetalise Niva katusel.
http://www.dosisletalis4x4.ee/fotoalbum ... 020633.JPG
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Tormi
Mudder
Postitusi: 67
Liitunud: L Sept 15, 2007 3:47 pm
Asukoht: põlvamaa,räpina

Postitus Postitas Tormi »

see endine niva omanik oli omaküla mees.Söitis tihti metsas jne.Talvel ka.Vedas vahepeal suuskadel mind jne:D
Kasutaja avatar
Lexuz
Off Roader Wannabe
Postitusi: 41
Liitunud: T Aug 21, 2007 9:10 am
Asukoht: Karksi

Postitus Postitas Lexuz »

Auole sai vahepeal värv selga - suuremaid mõlke ei hakanudki välja pressima - metsa minek ikkagi ja see ei ole naljaasi :wink:

Aga nime ei ole suutnud välja mõelda - midagi tabavat...Suslikut ei tohi paraku enam kasutada :(

Mõned pildid:

Pilt

Pilt
Niva 91
L200 97
LUAZ 91 :twisted:
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17310
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Lexuz kirjutas: Aga nime ei ole suutnud välja mõelda - midagi tabavat...Suslikut ei tohi paraku enam kasutada :(
Aga pane SISALIK. Kõlab saranselt ja ronib ka samamoodi ning on rohekas. Ja kui sabast võtad kõvasti kinni, siis kaotab selle ka ära (motamees võib rääkida).
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
Lexuz
Off Roader Wannabe
Postitusi: 41
Liitunud: T Aug 21, 2007 9:10 am
Asukoht: Karksi

Postitus Postitas Lexuz »

Niisiis, käisin esimest korda sõitmas pühapäeval. Väga hull nagu ei tundunudki kuid mõningad vead ilmnesid küll. Millegipärast autoga kohalt liikuma hakates "kakub" liiga palju (k.kast (või vahekast) väristab ka ikka märgatavalt); üks pooltelje ots ragiseb (ma vähemalt arvan et see on see) keerates rattaid rohkem, otse sõites vähem, suuremal kiirusel kaob ära. Vahekastis lülitasin aeglustit ja see jäigi sisse - st välja ei tahtnud enam kuidagi tulla ja kui aeglusti sees liikuda üritasin siis kõlas ikka päris kolks-kolks - suure vaeva ja pingutusega sain lõpuks aeglusti välja. Keskdifri lukk toimis muarust ja täitsa lõbus oli karjääris. Kes pakuks siis soodsalt vahekasti ja roolivõimu :wink: . Lisan varsti ka mõned pildid.
Niva 91
L200 97
LUAZ 91 :twisted:
virgo
True Off Roader!
Postitusi: 1247
Liitunud: R Dets 10, 2004 7:16 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas virgo »

Aeglusti lülitamise mure väga tuttav. Retsepts 99% tõenäosusega->
Võta vahekast maha.
Külje peal on kaas/n.See keera lahti. Tekkinud ava kaudu saad lahti keerata aeglusti kahvli võlli küljest.
Joo õlut.
Eemalda aeglusti kang. Eemalda võll. (Ära lase plastist vaheseibil kasti põhja lukkuda)
Veendu siledal pinnal võlli veeretades, et see on kõver.
Vannu ja imesta mismoodi see võimalik on.
Joo veel õlut.
Vastavalt äranägemisele kas: painutad-peksad selle sirgeks või üritad uut osta. Sirgeks tehtud vana kestab kuu-kaks. Uut ootad venemaalt ca 2 kuud (no mina mitu korda ootasin nii kaua) ja siis kestab see uus täpselt niikaua kui jumal juhatab.
Kokku paned vastupidises järjekorras.
Edu
Virgo
Kasutaja avatar
Motamees
Off Roader Wannabe
Postitusi: 31
Liitunud: E Aug 21, 2006 6:54 pm
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas Motamees »

Landy kirjutas: ... Ja kui sabast võtad kõvasti kinni, siis kaotab selle ka ära (motamees võib rääkida).
Mida sa silmas pead?
Äkki mõtled ekskavaatori pukseerimist... vist mitte, siis tuli "saba" järgi. Küll vastumeelselt :)
Kasutaja avatar
urmas
unistus kahest 4-pakist kapoti all
Postitusi: 1917
Liitunud: E Jaan 01, 2007 4:04 pm
Asukoht: Kalamaja, Kilulinn... 5o59185

Postitus Postitas urmas »

Mõista mõista, mis(kes) see on: liigub hüpates ja on roheline :bg
Snegurochka ex.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
Kasutaja avatar
Lexuz
Off Roader Wannabe
Postitusi: 41
Liitunud: T Aug 21, 2007 9:10 am
Asukoht: Karksi

Postitus Postitas Lexuz »

Mnjah. Nimi on juba põhimõtteliselt lukus ja jääb Sisalik (Tussuhunt ei lubanud naine panna :wink: ). Eile käsin õhtapoole veel ja tegin väikese tiiru Seljametsa karjääris - ei olnud vigagi. Proovisin ka selliseid "ei tea mis juhtub kui sisse sõita" kraave - ilusti läks läbi. Harvesteri rada oli ka täiesti vastuvõetav niiet hetkel ei oska küll läbimuse koha pealt nuriseda. Ahjaa - hi-lift on nüüd ka olemas. Endiselt ootan soodsaid pakkumisi esimestele poolassidele.
Niva 91
L200 97
LUAZ 91 :twisted:
Kasutaja avatar
Lexuz
Off Roader Wannabe
Postitusi: 41
Liitunud: T Aug 21, 2007 9:10 am
Asukoht: Karksi

Postitus Postitas Lexuz »

Kuhugimaale oleme siis nüüd juba jõudnud selle isendiga.

Enne:

Pilt

Nüüd:

Hetkel siis näeb välja selline - (katuseraam, oksapiirajad ja kleepsud veel puudu):

Pilt

Pilt

Pilt
Niva 91
L200 97
LUAZ 91 :twisted:
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17310
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Mina ei mõista miks sa selle mõtetu looga sinna ette jätsid, pole ta ei ilus ega ka praktiline. (Sorry, läbi minu silmade)
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Vasta

Mine “Niva”