Värske nivaomanik
Moderaatorid: Landy, Moderators
minu soovitus, ära vaipa tagasi pane. kusjuures armatuurlaua võid teha hoopis alumiiniumist plaadina (servad valtsid ära), hea eest ära võtta kui elektrisüsteemi vaja putitada. kaitsmeploki võid ka võimaluse korral armatuurlauale tõsta kaardilugeja ette. hea mugav kaitsmetele kohe pilk peale visata kui midagi ei tööta. Kui sa soovid täpsemat käiguvahetust, siis viska olemasoelv käigukang minema, võta ära kõik plast jubinad ja pane lülitus hoovale peale hoopis alumiiniumist toru. kui sobivat kohe pole, võta paksu seinaga toru ja puuri parajaks. toru seina puuri risti lisa auk, keermesta ära ja keera polt sisse, see hoiab seda kinni (lülitus hooval on rant peal, tee risti auk selle kohapeale, siis lukustab korralikult paika). ma ei ole küll 100% kindel kas nival nii saab, aga klassikalisel ladal igaljuhul saab ja pärast on käiguvahetus mõnusalt täpne, tunned kohe läbi käigukangi kõiki "klõpse" mis kast teeb. nimelt see tava käigukangi ühendus annab ilge loksu sisse ja kui käimarit vahetad on seda maru paha maha ka võtta. ja kui sul taga istujaid ei hakka olema, siis võid käsipiduri trossi ka salongi tuua--ei jää kõhuall enam okstele ja muul ette. ma loodan et jutt väga segane ei saanud, ma lihtsalt jagan mõtteid, mida ma olen oma ralli auto peal proovinud.
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 104
- Liitunud: K Veebr 21, 2007 10:00 pm
Eeh, nostalgia...
Mina tean sellest autost nii palju, et sõber ostis selle paar aastat tagasi kuskilt Haapsalu kandist, sõitis (loe - remontis) ca pool aastakest ja müüs edasi krt. teab kuhu. Aga tore jälle näha ja hea teada, et puhutakse hing sisse. Rehvid paistavad samad olema mis sõber ostis - Insa Turbo Sahara 235/70/15.
Aga jah Niva on selline hellik ehk laguneb raibesk pidevalt ja seda absoluutselt igalt poolt. Minu mäletamist mööda oli sellele Nivale miskit moodi tõste tehtud, aga mis ja kuidas ei mäleta. Jõudu!
Mina tean sellest autost nii palju, et sõber ostis selle paar aastat tagasi kuskilt Haapsalu kandist, sõitis (loe - remontis) ca pool aastakest ja müüs edasi krt. teab kuhu. Aga tore jälle näha ja hea teada, et puhutakse hing sisse. Rehvid paistavad samad olema mis sõber ostis - Insa Turbo Sahara 235/70/15.
Aga jah Niva on selline hellik ehk laguneb raibesk pidevalt ja seda absoluutselt igalt poolt. Minu mäletamist mööda oli sellele Nivale miskit moodi tõste tehtud, aga mis ja kuidas ei mäleta. Jõudu!
TR3 BHC
Madis 5115033
Madis 5115033
Leidsin vanadest aegadest sellised pildid
http://www.zone.ee/nivamats/03.05.05/
ja
http://www.zone.ee/nivamats/12.05.05/
http://www.zone.ee/nivamats/03.05.05/
ja
http://www.zone.ee/nivamats/12.05.05/
TR3 BHC
Madis 5115033
Madis 5115033
Tänud nõuannete eest - kuid ma kaldun siiski arvama et "päris meeste" radu selle nivaga võtma vaevalt hakkab . Seniks rohkem softroad ja jahilkäigud jne. Armatuuri tahaks ikka originaalilähedase jätta aga seda käiguvahetuse värki peaks täitsa proovima.Beast kirjutas:minu soovitus, ära vaipa tagasi pane. kusjuures armatuurlaua võid teha hoopis alumiiniumist plaadina (servad valtsid ära), hea eest ära võtta kui elektrisüsteemi vaja putitada. kaitsmeploki võid ka võimaluse korral armatuurlauale tõsta kaardilugeja ette. hea mugav kaitsmetele kohe pilk peale visata kui midagi ei tööta. Kui sa soovid täpsemat käiguvahetust, siis viska olemasoelv käigukang minema, võta ära kõik plast jubinad ja pane lülitus hoovale peale hoopis alumiiniumist toru. kui sobivat kohe pole, võta paksu seinaga toru ja puuri parajaks. toru seina puuri risti lisa auk, keermesta ära ja keera polt sisse, see hoiab seda kinni (lülitus hooval on rant peal, tee risti auk selle kohapeale, siis lukustab korralikult paika). ma ei ole küll 100% kindel kas nival nii saab, aga klassikalisel ladal igaljuhul saab ja pärast on käiguvahetus mõnusalt täpne, tunned kohe läbi käigukangi kõiki "klõpse" mis kast teeb. nimelt see tava käigukangi ühendus annab ilge loksu sisse ja kui käimarit vahetad on seda maru paha maha ka võtta. ja kui sul taga istujaid ei hakka olema, siis võid käsipiduri trossi ka salongi tuua--ei jää kõhuall enam okstele ja muul ette. ma loodan et jutt väga segane ei saanud, ma lihtsalt jagan mõtteid, mida ma olen oma ralli auto peal proovinud.
Niva 91
L200 97
LUAZ 91
L200 97
LUAZ 91
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17321
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Need teised rehvid ja veljed läksid tõesti punase alla ning tegu on nendise Shrek-i autoga:
http://www.4x4shrek.pri.ee/?GALERII
Viimane on vahepeal veel vähemalt kolm korda omaniku vahetanud.
Viimati võistles see punane Mudakoonul, kuid seal sai vahepealsetel omanikel selle lagunemisest siiber ja pandi uuesti müüki.
P.S. Originaalalogarid kindlasti ei sobi, rattad ei mahu ringi käima. Ku ise teed, siis on teine asi. Taga koopastes on ruumiga muidugi kriitiline.
http://www.4x4shrek.pri.ee/?GALERII
Viimane on vahepeal veel vähemalt kolm korda omaniku vahetanud.
Viimati võistles see punane Mudakoonul, kuid seal sai vahepealsetel omanikel selle lagunemisest siiber ja pandi uuesti müüki.
P.S. Originaalalogarid kindlasti ei sobi, rattad ei mahu ringi käima. Ku ise teed, siis on teine asi. Taga koopastes on ruumiga muidugi kriitiline.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Taga koobaste pärast ma ei muretseks sugugi - seal ei ole esmapilgul logariga midagi teha - koopas sees kõik kinnine ja mudal pole minna kuhugi - korralik möksitamine ja logarit pole vajagi. Ees aga seevastu küll....millisest aretama hakata logarit? Niva originaalist? Mõni muu vaz?
Niva 91
L200 97
LUAZ 91
L200 97
LUAZ 91
Aga milleks logarit aretada? Vaata seda teemat. Ja eriti Jaagu viimast posti .
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=667 ... t=lehtkumm
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=667 ... t=lehtkumm
Uku Velbri +372 56 48 43 78
Isuzu D-Max 2,5 TwinTDi Double Cab LSX AT'16
Isuzu D-Max 3,0 TD Double Cab LSX AT '08. Ex
Isuzu D-Max 3,0 TD Space Cab LS AT'05. Ex
Isuzu D-Max 2,5 TwinTDi Double Cab LSX AT'16
Isuzu D-Max 3,0 TD Double Cab LSX AT '08. Ex
Isuzu D-Max 3,0 TD Space Cab LS AT'05. Ex
Samas võiks ju siis ka kasutada traktori vms suuremast õhukummist valmistatud "logareid" - kumm ju ikka kumm ja peaks pori eemal hoidma..õlikindlust küll pole aga mingi aja võiks ju kesta küll. Neetide või plekuruvidega külge aretada ja asi timm. Peab täitsa kaaluma seda varianti.
Niva 91
L200 97
LUAZ 91
L200 97
LUAZ 91
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17321
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Mina logareid "metsaautole" ei paneks, sest ikks satub igasugu "sitta" selle ja kere vahele ja siia seal hea roostest "haududa". Pigem tee enneigat talve koopasse korralik roostetõrje ja asi tahe.
Vaadates auto üldist roostetamise astet, siis ega selle kerega igavesti ei liikle. Nivale omaselt läheb ühel hetkle "nina" pehmeks ja siis on selle kerega kellad.
Vaadates auto üldist roostetamise astet, siis ega selle kerega igavesti ei liikle. Nivale omaselt läheb ühel hetkle "nina" pehmeks ja siis on selle kerega kellad.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Vaata http://www.araveteauto.ee ning võta ühendust.
Omal ajal sai võisteldud üsnagi edukalt. Kuniks sai Nivast !!!!!!!!!!
Auto alles praegugi.
Omal ajal sai võisteldud üsnagi edukalt. Kuniks sai Nivast !!!!!!!!!!
Auto alles praegugi.
Tiimid Tegija ja Lada Eesti, metalli nii Eestist,kui lähi-välismaalt. Juhi parem käsi. Asja sees 2001. aastast.
Jumal tänatud ,et loodi autod ja autoelekter.
Müün ja paigaldan el. vintse.Tel;506 6268 : augustvoore@gmail.com
Jumal tänatud ,et loodi autod ja autoelekter.
Müün ja paigaldan el. vintse.Tel;506 6268 : augustvoore@gmail.com