1. leht 1-st

niva esidiffer

Postitatud: E Sept 17, 2012 9:52 pm
Postitas pemmu
nival on ees moto vahetus, uurin kas tasub differ jätta jälle mootori külge või teha difrile eeraldi kandurid koos patjadega, nimelt kipuvad kinnitus poldid lahti tulema difril, arvan et seda põhjustab mootori vibratsioon. äkki targemad teavad rohkem selle difri hinge elu

Re: niva esidiffer

Postitatud: T Sept 18, 2012 8:32 am
Postitas RAMBO
pemmu kirjutas:nival on ees moto vahetus, uurin kas tasub differ jätta jälle mootori külge või teha difrile eeraldi kandurid koos patjadega, nimelt kipuvad kinnitus poldid lahti tulema difril, arvan et seda põhjustab mootori vibratsioon. äkki targemad teavad rohkem selle difri hinge elu
Tuleb täna sama töö ette võtta. Ma panin need poldid keermeliimiga kokku ja siiamaani on kestnud ja pole lahti keeranud. Nüüd ole näha kuidas lahti keeravad. Miks sa esisilla reduktorit mootori vahetuseks mootori külge jätad?

Terv.
RAMBO

Re: niva esidiffer

Postitatud: T Sept 18, 2012 6:36 pm
Postitas pemmu
ega ei jätnud, mootor maas, uus mootor on paraku diisel, ja nüüd on valida kas kinnitada differ uue moto külge või teha kerekülge. tööd tuleb teha niigunii nende kinnitustega.

Re: niva esidiffer

Postitatud: T Sept 25, 2012 10:55 pm
Postitas crex
vaata siin - http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=64&t=38296

kinnita kohe eraldi, sest kui paned nats suuremad rattad - laheb kohe mootori kinnitus katki... (proovitud :) ).

varuosad tellisin venemalt - Chevy Niva kinnitused sobivad ilusasti.