Niva kütusekulu
Moderaatorid: Landy, Moderators
Niva kütusekulu
Tere!
Oleksin huvitatud teie Nivade Kütusekuludest...
Kel viitsimust ja mahti tehke katse 1L pudeliga,
katsetage kaua sõidab teie Niva 1L bensiiniga 80 km/h normaalselt kiirendades ja heade teeoludega, ja andke märku...
tänud!
Oleksin huvitatud teie Nivade Kütusekuludest...
Kel viitsimust ja mahti tehke katse 1L pudeliga,
katsetage kaua sõidab teie Niva 1L bensiiniga 80 km/h normaalselt kiirendades ja heade teeoludega, ja andke märku...
tänud!
Jeep Grand Cherokee 5,2.
242. LSD.
GSM 5076854
242. LSD.
GSM 5076854
Re: Niva kütusekulu
Seda peaks täitsa proovima mõni päev kaua sõidab 1L.Metsamees kirjutas:Tere!
Oleksin huvitatud teie Nivade Kütusekuludest...
Kel viitsimust ja mahti tehke katse 1L pudeliga,
katsetage kaua sõidab teie Niva 1L bensiiniga 80 km/h normaalselt kiirendades ja heade teeoludega, ja andke märku...
tänud!
[quote="Alex"]enne karpa regulli:otse tee Rakverre(100 km) kiirusega 90...kulu 8 liitrit,
peale regulli,puhastamist....ropp aga 16 liitrit
alex@endiselt hädas solexi karpaga[/quote]
Mul oli endal õnneks vastupidine effekt... kui ostsin võttis 16 sajale regull ei mõiganud, kuid peale karpa vahetust sain kah 8 tuuri...
Võiks su karpa üle vaadata, ehk leian midagi...
peale regulli,puhastamist....ropp aga 16 liitrit
alex@endiselt hädas solexi karpaga[/quote]
Mul oli endal õnneks vastupidine effekt... kui ostsin võttis 16 sajale regull ei mõiganud, kuid peale karpa vahetust sain kah 8 tuuri...
Võiks su karpa üle vaadata, ehk leian midagi...
Jeep Grand Cherokee 5,2.
242. LSD.
GSM 5076854
242. LSD.
GSM 5076854
Metsamees kirjutas:
Mul oli endal õnneks vastupidine effekt... kui ostsin võttis 16 sajale regull ei mõiganud, kuid peale karpa vahetust sain kah 8 tuuri...
Võiks su karpa üle vaadata, ehk leian midagi...
Kas panid uue solexi peale või vahetasid klassikalise karpa vastu?
Endal ka paneb see solex vahest kukalt kraapima.
Mehed mehed...
Mix Solex?
Solex on 08 peal algul ökonoomne kuid mõne aja pärast tekivad tal probleemid. Ta annab liiga vähe kütust kätte Nivale. Segu jääb liiga lahjaks.
Või midagi säärast ei oska toda seletada...
Mina ise kasutan ДААЗ-i karpat mis mõeldud 2141 Moskvitsile tu ju sama mootoriga mis Nivagi. Täpse markeeringu võin ka öelda kui keegi huvitatus on. Ka võin müüa teile tolle karpa tutakana...
NB! olen nõus aitama teie Nivasi ökonoomsemateks muuta...
Mix Solex?
Solex on 08 peal algul ökonoomne kuid mõne aja pärast tekivad tal probleemid. Ta annab liiga vähe kütust kätte Nivale. Segu jääb liiga lahjaks.
Või midagi säärast ei oska toda seletada...
Mina ise kasutan ДААЗ-i karpat mis mõeldud 2141 Moskvitsile tu ju sama mootoriga mis Nivagi. Täpse markeeringu võin ka öelda kui keegi huvitatus on. Ka võin müüa teile tolle karpa tutakana...
NB! olen nõus aitama teie Nivasi ökonoomsemateks muuta...
Jeep Grand Cherokee 5,2.
242. LSD.
GSM 5076854
242. LSD.
GSM 5076854
- Alex
- Fitting 38"
- Postitusi: 318
- Liitunud: T Nov 23, 2004 7:41 pm
- Asukoht: Pealinna külje all
- Kontakt:
ei ole küll asjatundja aga minul on solexi markeeringuks 21073-....ehk siis ei ole tegu 08 karpaga ja minu teada on see mõeldud just 1700cm3 mootori jaoks.Oleks tegu puhtalt metsas müttamise autogaq poleks see küttekulu ka oluline aga...kui üks asi kõlbab kõigeks, siis ei kõlba ta milllekski...ja nüüd on vaja leida kompromiss, et kannataks ka igapäevaseid sõite teha.
2141 oli minu teada nii 06 1600-ne kui ka 412 mootor peal.
Ilmselt on ka Metsamehel 1600-ne mootor?
Paljud karpa tegijad ei taha aga solexi puhul aidata(nigu miski needus oleks sellega)
2141 oli minu teada nii 06 1600-ne kui ka 412 mootor peal.
Ilmselt on ka Metsamehel 1600-ne mootor?
Paljud karpa tegijad ei taha aga solexi puhul aidata(nigu miski needus oleks sellega)
Paljud karpa tegijad ei taha aga solexi puhul aidata(nigu miski needus oleks sellega)[/quote]
Sääl pidi siuke häda olema,et kui üx mingi tühikäigu kanal umbe läheb,ei tee seda enam millegagi puhtaks ja lahti:ühesõnaga prügimäele vana ja uus peale.
Enda Nival vana karpa peal ja kütuse kulu maanteel u 10 sajale ja rohkem ei nõuagi ökonoomsust vanakeselt.
Sääl pidi siuke häda olema,et kui üx mingi tühikäigu kanal umbe läheb,ei tee seda enam millegagi puhtaks ja lahti:ühesõnaga prügimäele vana ja uus peale.
Enda Nival vana karpa peal ja kütuse kulu maanteel u 10 sajale ja rohkem ei nõuagi ökonoomsust vanakeselt.
Selles pole erilist vahet kas karburaator (eeldusel,et heas töökorras) on 1,7 või 1,3 mootori oma.Näit.1,0 karburaator töötab täiesti edukalt ka 3,0 mootoril ja vastupidi,kuna segu koostis peab olema ühesugune.Küll on aga väikse mootori karbussil peenemad lõõrid,mistõttu suur mootor ei saa suurtel pööretel küllaldaselt segu.Samas suur karbuss väiksel mootoril ei suuda tühikäigul hoida täpset segukoostist,seega tühikäiku raske hoida stabiilsena.Paljudele Uazidele on paigaldatud Lada karbusse,eesmärgiga madalatel pööretel ja maastikul kütust kokku hoida.
Viimati muutis ardi, T Apr 26, 2005 12:17 pm, muudetud 1 kord kokku.
Minul on küll jah 1600-ne mootor, kuid vahet pole sama karpa töötas ka väga hästi M 2140-ne peal 1500, maanteel 6,5 sajale keskmine oli 8,3. Minul oli ka ennist karpa mis algas 2107... ja 16 sajale oli ka, hiljem proovisin sama karpat samale 2140-le ja peale mootori turtsumise ei kuulnud ma midagi...
Seega on ikka oluline kuidas karpa kütust segab...
Seega on ikka oluline kuidas karpa kütust segab...
Jeep Grand Cherokee 5,2.
242. LSD.
GSM 5076854
242. LSD.
GSM 5076854
jlx kirjutas:
Sääl pidi siuke häda olema,et kui üx mingi tühikäigu kanal umbe läheb,ei tee seda enam millegagi puhtaks ja lahti:ühesõnaga prügimäele vana ja uus peale.
Enda Nival vana karpa peal ja kütuse kulu maanteel u 10 sajale ja rohkem ei nõuagi ökonoomsust vanakeselt.
Tundub et endal sama jama kallale tulnud...kanali tõmbas nii umbe, et suruõhk 8 at-i juures piuksugi läbi ei imbunud.......rsk .....aga uut solexit ka ei hakka ostma...pigem klassikalise lada oma peale aretada.
Mudas alates 2003.