Nivale BMW mootor ja muud "hullud" ideed
Moderaatorid: Landy, Moderators
Nivale BMW mootor ja muud "hullud" ideed
Oleks plaan nivale peale panna bmw 2l mootor.Äkki on keegi ehitanud nivale bmw mootori peale ja oskab nõu anda.Nina tuleb natukene ettepoole viia selleks,et bmw on r6.
MILLEKS?
1)Seda autot arvele ei saa (või arvel juba olles TÜV'i ei läbi)!
Ei midagi isiklikku, aga ma ei usu elu sees, et see töö oleks läbi viidud ARK'ga kooskõlastatult...
2)Oletame, et saad bürokraatiast mustalt jagu või sul polegi paberimajandus oluline (elad metsa ääres, tassid autot treilal metsa vms) - kui pikka eluiga sa sellisele kompotile hindad? Plaanid kandevraamile ümber teha või Niva kere tõsiselt üle käia (tugevdada)?
3)bemari 2.0 r6 - imho kõige kehvem valik üldse, mis teha annab. Kui tahad kindlasti bemari motot kapoti alla, siis võta juba r4 - suurem lootus, et ära mahub. kui tahad kindlasti r6't, siis võta juba moto, mis on väärt seda ümberehitust (loe: omab ka väänet).
4)mis kasti kasutaksid? rwd'ks ümber? või tahad niva kasti jätta ?? sildadest mis saab?
Ühesõnaga, kui sul on kõik juba läbimõeldud ja raha ropult üle ning vaba ajaga paremat teha pole - loomulikult anna tuld ja kajasta ka oma saavutusi ohtra pildimaterjali näol.
PS! Sry, et oodatud konkreetset vastust ei andnud Su küsimusele, aga selliseid 'teeks-siksist-bemmi' teemasid on igas teises foorumis ja valmis on saanud neist ...
1)Seda autot arvele ei saa (või arvel juba olles TÜV'i ei läbi)!
Ei midagi isiklikku, aga ma ei usu elu sees, et see töö oleks läbi viidud ARK'ga kooskõlastatult...
2)Oletame, et saad bürokraatiast mustalt jagu või sul polegi paberimajandus oluline (elad metsa ääres, tassid autot treilal metsa vms) - kui pikka eluiga sa sellisele kompotile hindad? Plaanid kandevraamile ümber teha või Niva kere tõsiselt üle käia (tugevdada)?
3)bemari 2.0 r6 - imho kõige kehvem valik üldse, mis teha annab. Kui tahad kindlasti bemari motot kapoti alla, siis võta juba r4 - suurem lootus, et ära mahub. kui tahad kindlasti r6't, siis võta juba moto, mis on väärt seda ümberehitust (loe: omab ka väänet).
4)mis kasti kasutaksid? rwd'ks ümber? või tahad niva kasti jätta ?? sildadest mis saab?
Ühesõnaga, kui sul on kõik juba läbimõeldud ja raha ropult üle ning vaba ajaga paremat teha pole - loomulikult anna tuld ja kajasta ka oma saavutusi ohtra pildimaterjali näol.
PS! Sry, et oodatud konkreetset vastust ei andnud Su küsimusele, aga selliseid 'teeks-siksist-bemmi' teemasid on igas teises foorumis ja valmis on saanud neist ...
püsiv nelivedu kuubis ja mõned "järelkärud".
Passat '05 TDI, 100q '91 V6, 200tq '85 , Niva '85, Ritmo85 '83, M401 '51, M400 '49, ...
Passat '05 TDI, 100q '91 V6, 200tq '85 , Niva '85, Ritmo85 '83, M401 '51, M400 '49, ...
Väidetavalt on 2.8 Nissani R6 mootoriga Niva olemas:
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=756&highlight=hawk
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=756&highlight=hawk
+372 5028488
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17320
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Teema algatajal soovitan lugeda seda:
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=5194
Sobib ideaalslet ka Niva kohta.
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=5194
Sobib ideaalslet ka Niva kohta.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Tere
Praeguseks on niva puhtaks roogitud.Homme pühapäeval tuleb bmw mootor maha koos juhtmete ja armatuuriga.Need kes väidavad, et r6 ei mahu nivale ei oska vist mõõdulinti kasutada.Niva radikast jääd isegi 10cm vahet,kui ventikas maha võtta.(kasutan 2.el ventikat hiljem).Tuleb teha uued mootori kinnitused ja käigukasti(bmw)ning niva vahekasti vahele flants, suts juhtmete vedamist ja aretada bensupump niva paaki.Taha panin uaz i kardaani(keevisdiffer)ja esisild läheb kanttoru külge(ei pea mootoriga kaasa õõtsuma).Väänet on sellel mootoril niva jaoks küllalt ja ülegi.Rahast rääkides maksis bmw(terve auto ) 1500eeku ja rohkem ei kulugi selleks ürituseks(natuke enda aega lihtsalt).Aega kulub arvatavasti nädal, hullemal juhul kaks.Ülevaatust pole vaja ,sõidan metsas ja mudas.Kui ilmub kordnik maksan talle selle ülevaatuse raha.Lihtne
Viimati muutis mati535, P Juul 20, 2008 9:17 pm, muudetud 1 kord kokku.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17320
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Tere
Siis on ju asi lihtne, loed sellemati535 kirjutas:Aega kulub arvatavasti nädal, hullemal juhul kaks.Ülevaatust pole vaja ,sõidan metsas ja mudas
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=12192
läbi, regad end ära ja oled nagu 5.kopikat rajal kohal ning näitad teistele,mida teinud oled (tagatulesid).
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Tere
varsti üritan ka pildid ülesse panna ,kui näpud õlist puhtaks saab.
TUBLI! Tore näha, et leidub veel mõni mees kes niisama jutu ja foorumi möla asemel ka midagi tegelikult ära teeb. Kui sellest autost ka midagi välja ei tule, siis igaljuhul oled kogemusevõrra rikkam. Räägi kui kuidas flantsi tegid, kui sinnamaani jõuad. Kas vahetad ka aknaklaasid plastiku vastu? Turvapuur ka tuleb? Igaljuhul edu!
Tere
Taga on natukene pikemaks keevitatud uaz i kardaan(kuna autot on natukene tõstetud),see on sõidus juba testitud ja ei vibra üldse.Laua peal nurgikuga kokku pandud.Flantsi pole vaja teha sest bmw käigukast on lühem kui nival.Võtan bmw kardaani ja lõikan lühemaks,teise otsa tuleb niva rist ja ongi valmis.Eest raami vahelt pidi radika koha välja lõikama ikka ,kuna mootor sutsu pikk.tulevikus kergem remontida.Nina läheb tulede vahelt u 10-15cm pikemaks.Mootori kinnitused tuleb uued ,natukene lühemad teha.Homme alustan käigukasti pealepanekut.Turvapuuri alguses ei tee aga taga on juba bleksiklaas.Sisse tulevad bmw kellad ja sportistmed.
Tere
Siin on mõned pildid tänasest lammutamisest.Nüüd tuleb keevitused tööle panna ja tegema hakata.
http://www.album.ee/album/30047591/50111936
http://www.album.ee/album/30047591/50111936
sellest niivast saab asja
sellest niivast saab asja nagunii ja tegelikult on see palju lihtsam kui tundub. olen ka ise selle projektiga seotud ja uskuge mind on mida oodata
Re: sellest niivast saab asja
mina siis teine selle nifka omanik kahepeale projektmati535 kirjutas:sellest niivast saab asja nagunii ja tegelikult on see palju lihtsam kui tundub. olen ka ise selle projektiga seotud ja uskuge mind on mida oodata