2. leht 2-st

Re: niva diisel

Postitatud: E Mär 12, 2012 12:20 am
Postitas pemmu
kas see 1,3 suzuki tuleb siis ilusti toime maastikul ja lumes? ma arvan et kaaluklass tal enamvähem nivaga ühte auku.

Re: niva diisel

Postitatud: E Mär 12, 2012 8:12 pm
Postitas enx
pemmu kirjutas:kas see 1,3 suzuki tuleb siis ilusti toime maastikul ja lumes? ma arvan et kaaluklass tal enamvähem nivaga ühte auku.
Ära vaata ainult kubatuuri numbreid. Suzuki 1,3 käib kindlasti paremini edasi originaalis kui Niva 1,6. Maastikul saab väga edukalt hakkama, kuid lumes võiks ikka masinal massi rohkem olla, kui just lumi peal ei kanna :D aga kunagi ei ütleks lisa võimsusest ära. Jimnyl juba kw-te kas siis sama palju Nivaga, või uuematel Jimnydel juba rohkemgi.

Hendriko

Re: niva diisel

Postitatud: T Mär 13, 2012 7:46 pm
Postitas pemmu
kubatuur mängib olulist rolli väände momendil.

hetkel olen selle diisli mõtte tahaplaanile jätnud. katsub originaal mootoriga hakkama saada.

Re: niva diisel

Postitatud: T Mär 13, 2012 11:08 pm
Postitas crex
pemmu, +1!!!
panin WEBER karbuss peale, meister sai seda regatud - soidab palju paremini (joudu on kull juurde tulnud...)

Terv.,
Stan

Re: niva diisel

Postitatud: N Mär 15, 2012 7:19 pm
Postitas roby89
Nivale on paigaldatud eskord/orioni 1,6d mootor. mootor nüüdseks otsas ja oleks pakkuda juppe paigaldamiseks.

Re: niva diisel

Postitatud: N Mär 15, 2012 10:17 pm
Postitas pemmu
Said sa arvele ka selle diisel mootoriga?

Re: niva diisel

Postitatud: N Mär 15, 2012 11:12 pm
Postitas roby89
Arvele ple proovinud,seda sai metsas lihtsalt testitud. Oleks olnud palju jama.

Re: niva diisel

Postitatud: R Mär 16, 2012 8:30 pm
Postitas pemmu
ma vaatasin, et vene uazikutel on paljudel iveco diisleid peale pantud. kuidas nende uazikute omanikud on oma auto arvele saanud?, on sellega palju jama?

Re: niva diisel

Postitatud: R Mär 16, 2012 8:45 pm
Postitas Landy
Suurem osa neid mootoreid on tehase poolt paigaldatu. Ülejäänutel ei olepalju paberi majandust, kuna tegu "asendusmootoriga" e. mootor vahetatske juriidilislet teise tehasemootori vastu.
Näiteks Land Roveril saab täiesti legaalset mselle süseemiga asendada 44kw 2,25L Diisli rohekm, kui 4 korda võimsmama V8 bansuka vastu ;-)

Samas süteemiiga saad panna peale 1,9L pesukoti diisli.

Ei leia esimese hooga täpset sedusndliku akati.

Siin on midagi:
http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/Lex ... 13:ET:HTML

Re: niva diisel

Postitatud: R Mär 16, 2012 11:57 pm
Postitas pemmu
seda juba tean et antud mootoriga saaks kergema vaevaga, kahjuks pole sootsalt ühtegi sellist diislit leidnud.
teatud maalt ei jõua see kütuse liigi vahetus end tagasi teenida

nujah. lepin esialgu selle bensukaga, tulevikus oleks ikka vaja neljaukselist maasturit mis talveoludes hakkama saaks.

Re: niva diisel

Postitatud: P Mär 18, 2012 8:15 pm
Postitas pemmu
olen ma õigesti aru saanud, et kui mootorid on identsed aga üks on pritsung ja teine on karbussiga siis vahe on sellest et pritsungi mootoril on väändemomendi kõver lamedam ja juba väiksemate pööretega kõrgem kui karbussiga mootoril. mul kodus nmel üks mazda pritsungi süsteem üle.

Re: niva diisel

Postitatud: L Aug 31, 2013 7:09 pm
Postitas teoreetik
Kas siin on selliseid meistrimehi, kes tahaks panna Nivale peale PSA 1,9l diislit (XUD9)? 1995-1998 pandi neid väidetavalt päris tehases Nivadele peale [http://www.ultimatespecs.com/car-specs/ ... -19-D.html]. Tehases pandi siiski ilma turbota variante, kuid turboga saaks 66kW kätte, mis võiks Niva kohta täitsa asjalik olla.

Mul on mure, et üks Boschi pumbaga ja turboga XUD9 istub autos, mis muudel põhjustel enam praktiline pole. Mootoril on veel ressurssi küll. Kas on huvilisi, kes tahaks teemat edasi arendada?

Re: niva diisel

Postitatud: P Sept 29, 2013 12:10 pm
Postitas pemmu
ma juba jõudsin mb 124 2.0d nivale külge pookida. hetkel on vaja vahekast külge pookida