Tere
Käisin ülevaatusel. Läbi ei saanud, sest sumpa oli nagu üks suur ussiauk. Eesmärk oligi ajutine ülevaatus saada, et saaks legaalselt liikuda. Muid üllatusi ülevaatusel ei esinenud, peale selle, et torudest isetehtud esimene põrkeraud ei sobi. Onud tegid pilti ja saatsid ARKi. Järgmine päev helistasid ja rääkisid, et esimene põrkeraud peab olema originaal või sertifitseeritud, tagumine võib olla torust. Nii olingi sunnitud originaalpõrkeka sirgeks väänama ja ette panema. Peab ka taha originaali tagasi panema, saab üldpilt vast silmale parem. Venes on müüa nii alu kui ka plekist põrkerauad. Võtsin pleki, seda parem töödelda, keevitada ja 10 eur odavam.
Tegin sumpa peale pükse tahapoole korda. Ikka plärises kuskilt. Viga oli pükstes. Püksid kaetud plekiga ja tundub, et keegi on seda plekki püüdnud miskipärast keevitada ja selle tulemusena pükstesse augu sisse keevitanud. Viskasin pleki minema, mässisin sumpa teibiga (õige nime ei tea) kinni ja alla. Sain ülevaatusest läbi.
Tagasillas käivad mingid raginad, paugud kui üle 100 km/h sõita. Lasin õli välja, rauapuru täis. 2a tagasi, enne kui kappi tegema hakkasime, oli all kardaan, millele sai uued ristid pandud. Sai liiga tihe, rist läks taga nii kuumaks, et poos sõidu ajal põhimõtteliselt auto seisma. Arvata võib, et see juhtum tuletab ennast nüüd meede, ek näis.
Sõidust ka. Võrrelda saan venna Nivaga aastast 78. Tal sees minu Niva uued istmed, vist VAZ 08-l kasutatakese ka neid. Vahe sees... Esiteks on pritsung tunduvalt mugavam, käivitub igast asendist, gaasipedaali auke sees pole, sõit sujuvam igast otsast, võimu rohkem, ökonoomsuse kohta ei oska hetkel midagi öelda, aga umbes 10l 100km jääb. Istmed said superhead, asend igas suunas reguleeritav, mugav nii pikkadele kui ka lühikestele. Vahekast vilistab, on küll vaiksemaks jäänud, aga päris vait vist ei jää kunagi. Suured peeglid on head, salong läheb kiiresti soojaks.
Metsas pole isegi seenel käinud veel...krdi jama...