Täiustan oma safari masinat ja tekkis paar küsimust.
Kuna tahan nüüd esimese vintsi taha kere alla tõsta, siis nüüd oleks võimalus panna mingi etem vints sinna. Ma jään kindlasti elektrivintsi peale, tõmbejõud 12000-13000 lbs, aga tahaks pikema trumliga ja parema piduriga, kui mu praegune Runva on. Samuti ei sobi sellised, kus mootor (id) on trumli kohal. Selliseid ei mahuta ära. Silma on jäänud low profile Red winch pika trumliga. Kas on mingeid alternatiive veel mille peale mõelda või mitte? Väga aeglast samuti ei sooviks.
Lisaks küsiks orbitroli kohta. Kas on mõtet ihaleda sellist, mis keeraks rattad ise otseks tagasi või piisab ka tavalisest? Tahaks ka natuke kiiremat sõitu selle masinaga teha.
Masinale tulevad alla portaalid ja 300-350 hp jõudu. Vedrustuseks coilid ja 4-link.
Auto ehituse küsimused
Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2434
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: Auto ehituse küsimused
Nii on, rattad keerab otseks sillageomeetria (või andur läbi täiendava suunaventiili). Kehva orbitrol võib küll takistada, aga kui võtta Danfoss, Bosch-Rexroth vms tuntud tootja, siis need väga ei üllata.
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Re: Auto ehituse küsimused
Ma lihtsalt juhtusin sellise peale ja sealt tekkis küsimus. Ma muidu teadsin ka, et selliseid orbitrole pole saada, mis rattad ise otseks keeraks.
https://ore4x4.pl/en/steering-system/10 ... ting-100ml
https://ore4x4.pl/en/steering-system/10 ... ting-100ml