REVOLUTIONARY new INLINE 4 engine

Tõsisemad ja spetsiifilist laadi tehnilised arutelud erinevate tehniliste sõlmede üle 4x4 liikuri juures. Võta sõna kui tead millest räägid, lahmijad lendavad Idiot Cornerisse.

Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
vai
True Off Roader!
Postitusi: 1387
Liitunud: R Apr 16, 2004 11:57 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

REVOLUTIONARY new INLINE 4 engine

Postitus Postitas vai »

7.5L inline 4-cyl 5500 continous rpm , 654 HP

https://www.youtube.com/watch?v=8alrpieveDg
Be Young,Have Fun,Drink Offroad.

5132620
v6sa
I live off from the mud
Postitusi: 2429
Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
Asukoht: Harjumaa lõunapiir

Re: REVOLUTIONARY new INLINE 4 engine

Postitus Postitas v6sa »

Esialgu ainult elektrohüdropneumaatilise ajamiga klapid. Uuestileiutatud kepsuni veel ei jõutudki.

Huvitav, kuidas see ajam võrreldes lollihtsa nukkajamiga vastu lööb. Paindlikkuse osas muidugi nüüdiaegsel arvutiajastul midagi vaielda ei ole.
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2860
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Re: REVOLUTIONARY new INLINE 4 engine

Postitus Postitas totu »

jaan mmc kirjutas:
T Juun 01, 2021 5:19 pm
Kokkuvõtteks, muutuva pikkusega keps siis või ?
Ilmselt nihutasid vända silindrite teljelt ära, aga üsna põnev lähenemine. .....või siis investeeringute õngitsemine :D .
Tehtud, mõeldud.
Vasta

Mine “Modifikatsioonid edasijõudnutele”