Roolivarras patrolile
Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators
Roolivarras patrolile
Korduvalt sõidetud kõveraks siis käänmike ühendav kaigas. Millest teha uus? Mis materjal, kust saaks? Suva paksu seinaga veetoru nii pehme et vääna juba põlve otsas kõveraks. Väga originaalist jämedamaks ei saa ajada kuna diffri korpus tuleb vastu.
Team Vürst.
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2432
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: Roolivarras patrolile
Ei tasu üle ka pingutada: seesinane kaigas töötab ka kaitsmena käänmikuõlakute murdumise vastu. Kui teed selle liiga tummise, murdub õlak küljest ja hakkad käänmikku vahetama.
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4474
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Re: Roolivarras patrolile
Oled kunagi suutnud mõnel Patroli käändmikul õlaku maha murda ?
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
Re: Roolivarras patrolile
Alu 7075 latist.
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2432
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: Roolivarras patrolile
Patrolil ei. Traktoritel jah, kui "mõttetult nõrkasid paralleelvardaid" tugevdama asuti. Lisaks labane loogika varda läbinõtkumisest.
Aga igaüks võib oma elu ise huvitavamaks muuta ja olla esimene. Viidatud alu võiks olla piisavalt palju tugevam ja siiski veel õlakust nõrgem.
Iga ahel on nii tugev, kui selle kõige nõrgem lüli. Tehes nõtkuva varda tugevamaks saame teada, milline on järgmine nõrgem lüli. Ketis ratas-käänmik-õlak-varras-rooliõlak-rooliülekanne-roolivõll-rool näen mina nõrgimat kohta käänmikuõlakus. Mille murdumine tähendab omakorda täiesti kontrollimatult pöörduvat ratast.
Aga võib ka olla, et seesinane valu ongi nii winge, et enne murduvad rooliratta kodarad või roolija käeluud. See selgub praktika käigus
Aga igaüks võib oma elu ise huvitavamaks muuta ja olla esimene. Viidatud alu võiks olla piisavalt palju tugevam ja siiski veel õlakust nõrgem.
Iga ahel on nii tugev, kui selle kõige nõrgem lüli. Tehes nõtkuva varda tugevamaks saame teada, milline on järgmine nõrgem lüli. Ketis ratas-käänmik-õlak-varras-rooliõlak-rooliülekanne-roolivõll-rool näen mina nõrgimat kohta käänmikuõlakus. Mille murdumine tähendab omakorda täiesti kontrollimatult pöörduvat ratast.
Aga võib ka olla, et seesinane valu ongi nii winge, et enne murduvad rooliratta kodarad või roolija käeluud. See selgub praktika käigus
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Re: Roolivarras patrolile
Eeldan, et traktoriga läks paralleel varras kõveraks, kui rattaga kändu sõideti ning siis surus läbi õlaku varda kõveraks? Kui tehti tugevam varras, mis enam läbi ei paindunud, siis järgmisena läks käändmiku õlak.v6sa kirjutas: ↑T Mai 19, 2020 10:13 amPatrolil ei. Traktoritel jah, kui "mõttetult nõrkasid paralleelvardaid" tugevdama asuti. Lisaks labane loogika varda läbinõtkumisest.
Aga igaüks võib oma elu ise huvitavamaks muuta ja olla esimene. Viidatud alu võiks olla piisavalt palju tugevam ja siiski veel õlakust nõrgem.
Iga ahel on nii tugev, kui selle kõige nõrgem lüli. Tehes nõtkuva varda tugevamaks saame teada, milline on järgmine nõrgem lüli. Ketis ratas-käänmik-õlak-varras-rooliõlak-rooliülekanne-roolivõll-rool näen mina nõrgimat kohta käänmikuõlakus. Mille murdumine tähendab omakorda täiesti kontrollimatult pöörduvat ratast.
Aga võib ka olla, et seesinane valu ongi nii winge, et enne murduvad rooliratta kodarad või roolija käeluud. See selgub praktika käigus
Maasturitel enamasti probeleem selles, et paralleelvarras on jube madalal, tihtipeale sillatalast madalamal. Sellega leiad ilusti kännud üles ning siis painutab varda kõveraks ja veab rattad laiali. Seal ei ole väga võimalik õlakule mingit ulme koormust anda. Roolimisel kuskil sügavas rööpas või rattaga kändu sõites on palju suurem tõenäosus õlak küljest murda.
Mina mingit suurt ohtu ei näe tugevamas parallelvardas. Ja alumiiniumi eelis on see, et kui just väga suure hooga seda kõveraks ei proovi sõita, siis väikesed löögid võtab vastu ning võtab pärast esialgse kuju tagasi.
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2432
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: Roolivarras patrolile
Küll keerati katki hüdrorooliga kivide vahel, aga see pole oluline.
Loomulikult tee ära ja jaga kogemusi, saame kõik targemaks.
Päris hea materjal on kunagise lattvikati kepsutoru. Kui kusagil vedeleb, tasub proovida.
Loomulikult tee ära ja jaga kogemusi, saame kõik targemaks.
Päris hea materjal on kunagise lattvikati kepsutoru. Kui kusagil vedeleb, tasub proovida.
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Re: Roolivarras patrolile
Natuke treimist ja keevitamist ja kõikse tugevam sai Nissan Terrano 2 torsioon vedrust. Kännu otsas paindub ja pärast tuleb tagasi, kindlasti saab ka selle puruks kui tahta.
Andres Kuldsaar
Ex TR-2
Teepeal hoiab Audi Quatro ja metsa viib Polaris Sportsman 800
Ex TR-2
Teepeal hoiab Audi Quatro ja metsa viib Polaris Sportsman 800
- uputaja
- I live off from the mud
- Postitusi: 4649
- Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
- Asukoht: Kuusalu lähedal metsas
Re: Roolivarras patrolile
Juhul kui kellelgi on isu alumiinium varraste vastu, siis saab nii Patrolile (M22) kui ka Landcruiserile M21/23 keermetega tükke.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Re: Roolivarras patrolile
Tahaks ka hinda teada patrol y61 vardale