Tere!
Kuna roolimine muutub maastikul ukerdades tihti raskeks, siis on plaanis pisut originaalsüsteemi täiustada. Juba on paigaldatud võimsam (LC) pump, kuid väga palju sellest kasu polnud. Nüüd on plaanis järgnevad sammud: pikendada/teha uus jahutustoru ja paigaldada kõrgemat temperatuuri taluv õli. Kas see jahutusradiaatori suurendamine annab effekti? Kas kellelgi on kogemust parendatud omadustega roolivõimuõli osas? Kui jah, siis mis õli soovitate ja kust hankida? Kuidas on mõistlik seda õlivahetust läbi viia?
Parimat,
Rünno Lõhmus
5107238
1995 3.0TD 4Runneri roolivõimu jahutusradiaator/uus õli?
Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators
- nelikjooksja
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 150
- Liitunud: T Juul 24, 2012 8:18 pm
1995 3.0TD 4Runneri roolivõimu jahutusradiaator/uus õli?
"Do not go where the path may lead; go instead where there is no path and leave a trail"
+3725107238 rynno.lohmus@gmail.com
+3725107238 rynno.lohmus@gmail.com
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Re: 1995 3.0TD 4Runneri roolivõimu jahutusradiaator/uus õli?
Kas sellel väitel nagu võimsam pump on ka mingi reaalne tehniliste andmete võrdlustabel olemas, või mõõtis keegi survet? Mis mõte on sellel õliga jahmerdamisel? Kas midagi kuumenes ennem üle? Mis setup Sul üldse on, 33" ratas ja kõik muu stock?
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
- nelikjooksja
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 150
- Liitunud: T Juul 24, 2012 8:18 pm
Re: 1995 3.0TD 4Runneri roolivõimu jahutusradiaator/uus õli?
Tere!
Võimsam pump pärineb imede põllult ja Indrek Nikker nii vähemalt väitis, et LC pumbal on parem tootlikus. Survet pole mõõtnud. Lihtsalt, kui on palju kohapeal/piiratud alas roolimist, siis teatud momendist muutub rool üliraskeks. Loogiliselt arvasin, et õli kuumeneb üle ja viskoossus langeb. Sellepärast ongi plaani lisada radikas ja parem õli. Kui mahub, siis plaanin ka magnetfiltri kuhugi ära sokutada!
Autol on vedrutõste ja 33" ratas all. Roolikarp on jah tehase oma. Ka muu IFS sild on muutmata kujul.
Parimat,
Rünno
Võimsam pump pärineb imede põllult ja Indrek Nikker nii vähemalt väitis, et LC pumbal on parem tootlikus. Survet pole mõõtnud. Lihtsalt, kui on palju kohapeal/piiratud alas roolimist, siis teatud momendist muutub rool üliraskeks. Loogiliselt arvasin, et õli kuumeneb üle ja viskoossus langeb. Sellepärast ongi plaani lisada radikas ja parem õli. Kui mahub, siis plaanin ka magnetfiltri kuhugi ära sokutada!
Autol on vedrutõste ja 33" ratas all. Roolikarp on jah tehase oma. Ka muu IFS sild on muutmata kujul.
Parimat,
Rünno
erik kirjutas:Kas sellel väitel nagu võimsam pump on ka mingi reaalne tehniliste andmete võrdlustabel olemas, või mõõtis keegi survet? Mis mõte on sellel õliga jahmerdamisel? Kas midagi kuumenes ennem üle? Mis setup Sul üldse on, 33" ratas ja kõik muu stock?
"Do not go where the path may lead; go instead where there is no path and leave a trail"
+3725107238 rynno.lohmus@gmail.com
+3725107238 rynno.lohmus@gmail.com