1995 3.0TD 4Runneri roolivõimu jahutusradiaator/uus õli?

Tõsisemad ja spetsiifilist laadi tehnilised arutelud erinevate tehniliste sõlmede üle 4x4 liikuri juures. Võta sõna kui tead millest räägid, lahmijad lendavad Idiot Cornerisse.

Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
nelikjooksja
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 150
Liitunud: T Juul 24, 2012 8:18 pm

1995 3.0TD 4Runneri roolivõimu jahutusradiaator/uus õli?

Postitus Postitas nelikjooksja »

Tere!

Kuna roolimine muutub maastikul ukerdades tihti raskeks, siis on plaanis pisut originaalsüsteemi täiustada. Juba on paigaldatud võimsam (LC) pump, kuid väga palju sellest kasu polnud. Nüüd on plaanis järgnevad sammud: pikendada/teha uus jahutustoru ja paigaldada kõrgemat temperatuuri taluv õli. Kas see jahutusradiaatori suurendamine annab effekti? Kas kellelgi on kogemust parendatud omadustega roolivõimuõli osas? Kui jah, siis mis õli soovitate ja kust hankida? Kuidas on mõistlik seda õlivahetust läbi viia?

Parimat,

Rünno Lõhmus
5107238
"Do not go where the path may lead; go instead where there is no path and leave a trail"

+3725107238 rynno.lohmus@gmail.com
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Re: 1995 3.0TD 4Runneri roolivõimu jahutusradiaator/uus õli?

Postitus Postitas erik »

Kas sellel väitel nagu võimsam pump on ka mingi reaalne tehniliste andmete võrdlustabel olemas, või mõõtis keegi survet? Mis mõte on sellel õliga jahmerdamisel? Kas midagi kuumenes ennem üle? Mis setup Sul üldse on, 33" ratas ja kõik muu stock?
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
nelikjooksja
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 150
Liitunud: T Juul 24, 2012 8:18 pm

Re: 1995 3.0TD 4Runneri roolivõimu jahutusradiaator/uus õli?

Postitus Postitas nelikjooksja »

Tere!

Võimsam pump pärineb imede põllult ja Indrek Nikker nii vähemalt väitis, et LC pumbal on parem tootlikus. Survet pole mõõtnud. Lihtsalt, kui on palju kohapeal/piiratud alas roolimist, siis teatud momendist muutub rool üliraskeks. Loogiliselt arvasin, et õli kuumeneb üle ja viskoossus langeb. Sellepärast ongi plaani lisada radikas ja parem õli. Kui mahub, siis plaanin ka magnetfiltri kuhugi ära sokutada!

Autol on vedrutõste ja 33" ratas all. Roolikarp on jah tehase oma. Ka muu IFS sild on muutmata kujul.

Parimat,

Rünno
erik kirjutas:Kas sellel väitel nagu võimsam pump on ka mingi reaalne tehniliste andmete võrdlustabel olemas, või mõõtis keegi survet? Mis mõte on sellel õliga jahmerdamisel? Kas midagi kuumenes ennem üle? Mis setup Sul üldse on, 33" ratas ja kõik muu stock?
"Do not go where the path may lead; go instead where there is no path and leave a trail"

+3725107238 rynno.lohmus@gmail.com
Vasta

Mine “Modifikatsioonid edasijõudnutele”