LC 70..kui suur ratas ?
Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators
LC 70..kui suur ratas ?
Keegi ehk jagaks oma kogemusi, et kui suuri agressiivsemaid rehve 70-ne sillad veel nõus tolereerima on? Pean silmas siis et kui hetkel on sees nn. originaaljupid mitte midagi ekstreemsemat.
33 silverstoni analoogiga olen suutnud korra püsika laiali lasta aga seal oli viga rooli ja istme vahel, ilmselt seal samas on peidus ka suur osa sillasäästmise saladusest
Hetkel 33 all, mõte liigub suurema poole ja keeldun uskumast, et see 33 on nende sildade lagi, mida see ka kindlasti pole. Aga kui viskan näiteks 37 boggeri alla ja iga teine safari sild laiali lendab siis ei näe asjal pointi (ok alati saaks siis tugevad jupid sisse pista aga see on plaan B )
Jagage mõtteid
H.
33 silverstoni analoogiga olen suutnud korra püsika laiali lasta aga seal oli viga rooli ja istme vahel, ilmselt seal samas on peidus ka suur osa sillasäästmise saladusest
Hetkel 33 all, mõte liigub suurema poole ja keeldun uskumast, et see 33 on nende sildade lagi, mida see ka kindlasti pole. Aga kui viskan näiteks 37 boggeri alla ja iga teine safari sild laiali lendab siis ei näe asjal pointi (ok alati saaks siis tugevad jupid sisse pista aga see on plaan B )
Jagage mõtteid
H.
Re: LC 70..kui suur ratas ?
2a sai võisteldud 37" Boggeriga (lõikamata). Ühe korra õnnestus püsikast lahti saada. Auto oli muidugi kerge ja nõrk - ehk sildadele suurt koormust ei tulnud. Sõidustiil ka pigem tagasihoidlik.
Üldiselt mina üle 35" sinna alla ei topiks. 37" rehviga tekib järjest rohkem ebameeldivusi, mis rikuvad sõidurõõmu - Vedrustuse tõste juba nii ekstreemne, et see ei tööta enam õigesti. Pöörates läheb väga kiiresti vastu lääbat, ehk pöörderaadius kannatab. Sildadele suurem koormus, suurem oht midagi ära lõhkuda ja pärast garaazis järjekordselt onaneerida. Pöörlevat ja vedrustamata massi rohkem - sitem kiirendus/pidurdus ja vedrustus ka pask. Lisaks on suurem rehv kallim jne. Minuarust piisavalt palju miinuseid, et neid mitte alla toppida. Ägedam näeb auto välja küll ja vb veidi parem läbivus.
Üldiselt mina üle 35" sinna alla ei topiks. 37" rehviga tekib järjest rohkem ebameeldivusi, mis rikuvad sõidurõõmu - Vedrustuse tõste juba nii ekstreemne, et see ei tööta enam õigesti. Pöörates läheb väga kiiresti vastu lääbat, ehk pöörderaadius kannatab. Sildadele suurem koormus, suurem oht midagi ära lõhkuda ja pärast garaazis järjekordselt onaneerida. Pöörlevat ja vedrustamata massi rohkem - sitem kiirendus/pidurdus ja vedrustus ka pask. Lisaks on suurem rehv kallim jne. Minuarust piisavalt palju miinuseid, et neid mitte alla toppida. Ägedam näeb auto välja küll ja vb veidi parem läbivus.
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2864
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Re: LC 70..kui suur ratas ?
Kui hullu panna on 33 juba liig mis liig. Tagumised poolteljed kestavad. Ja Longfieldid pidid ka kestma.
Tehtud, mõeldud.
Re: LC 70..kui suur ratas ?
Õige, isegi TR1 rehvi ei kesta õieti need LC sillad originaal pulkadega.totu kirjutas:Kui hullu panna on 33 juba liig mis liig. Tagumised poolteljed kestavad. Ja Longfieldid pidid ka kestma.
Sämmy Offroad Team
- uputaja
- I live off from the mud
- Postitusi: 4649
- Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
- Asukoht: Kuusalu lähedal metsas
Re: LC 70..kui suur ratas ?
37" pole mingi probleem.
Suur probleem on selles, et:
Rehv jookseb piirasendis igale pole kinni- lääbasse, keresse.
Sõidetakse lõtkuva ja kulunud sillaga- poolassi pronkspuksid nii kulunud, et õlisooned otsas, käändmikud lõtkuvad, rattalaagrid lõtkuvad, dif laagrid lõtkuga. Hubidest ei räägigi.
Veovõlli ots- sõidetakse mingi hui teab kui kaua sees olnud otsaga, mis ammu vanadusesurma surnud. Kord aastas on mõistlik ilma esilukuta autol panna uued otsad. Esilukuga autol on mõistlik otsasid vahetada 2x aastas.
Originaal pulgad- Need on ammu vanaduse surma surnud. Selles ei ole midagi imelikku, et tagumine poolass läheb katki. Rääkimata veovõlli otstest.
Sõidustiil- ei pea igas augus edasi tagasi urrrama niikaua kui miskit ära pudeneb. Odavam on vintsiga 0,5m tõmmata.
Ühesõnaga- Tehke oma autod korda ja vaadake oma sõidustiil kriitilise pilguga üle.
Suur probleem on selles, et:
Rehv jookseb piirasendis igale pole kinni- lääbasse, keresse.
Sõidetakse lõtkuva ja kulunud sillaga- poolassi pronkspuksid nii kulunud, et õlisooned otsas, käändmikud lõtkuvad, rattalaagrid lõtkuvad, dif laagrid lõtkuga. Hubidest ei räägigi.
Veovõlli ots- sõidetakse mingi hui teab kui kaua sees olnud otsaga, mis ammu vanadusesurma surnud. Kord aastas on mõistlik ilma esilukuta autol panna uued otsad. Esilukuga autol on mõistlik otsasid vahetada 2x aastas.
Originaal pulgad- Need on ammu vanaduse surma surnud. Selles ei ole midagi imelikku, et tagumine poolass läheb katki. Rääkimata veovõlli otstest.
Sõidustiil- ei pea igas augus edasi tagasi urrrama niikaua kui miskit ära pudeneb. Odavam on vintsiga 0,5m tõmmata.
Ühesõnaga- Tehke oma autod korda ja vaadake oma sõidustiil kriitilise pilguga üle.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2864
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Re: LC 70..kui suur ratas ?
Aga tead kui hea on sõita, kuidas tahad ja mitte mõtelda "kui ma nüüd gaasi annan, ei tea kas jäävad jupid terveks?". Võistlusauto kogemusest tean, mida räägin. Valikute küsimus. Ei tee see 37 ka imet ja selles on sul õigus, et parem on 0,5 m vintsida kui seda suure rattaga risu metsast evakueerida. 2X aastas võllide-püsikate vahetamine annab kindlasti hea töökindluse aga selleks peab ikka kuradi kõva motivaator olema. Ja kui 8" tollisele peaülekandele mõni arvestatav kilovatt peale anda, peaks need ka kord aastas vahetama, muidu tulevad hambad koos õliga alumisest korgist välja. Tõsi see on, et metall väsib ja see ka, et suurem ratas kiirendab seda protsessi märgatavalt.uputaja kirjutas:37" pole mingi probleem.
Suur probleem on selles, et:
Rehv jookseb piirasendis igale pole kinni- lääbasse, keresse.
Sõidetakse lõtkuva ja kulunud sillaga- poolassi pronkspuksid nii kulunud, et õlisooned otsas, käändmikud lõtkuvad, rattalaagrid lõtkuvad, dif laagrid lõtkuga. Hubidest ei räägigi.
Veovõlli ots- sõidetakse mingi hui teab kui kaua sees olnud otsaga, mis ammu vanadusesurma surnud. Kord aastas on mõistlik ilma esilukuta autol panna uued otsad. Esilukuga autol on mõistlik otsasid vahetada 2x aastas.
Originaal pulgad- Need on ammu vanaduse surma surnud. Selles ei ole midagi imelikku, et tagumine poolass läheb katki. Rääkimata veovõlli otstest.
Sõidustiil- ei pea igas augus edasi tagasi urrrama niikaua kui miskit ära pudeneb. Odavam on vintsiga 0,5m tõmmata.
Ühesõnaga- Tehke oma autod korda ja vaadake oma sõidustiil kriitilise pilguga üle.
PS: Suur ratas avaldab ainult meestele (mõnedele) muljet, naistel on täitsa pohh.
Tehtud, mõeldud.
- uputaja
- I live off from the mud
- Postitusi: 4649
- Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
- Asukoht: Kuusalu lähedal metsas
Re: LC 70..kui suur ratas ?
Tulemus nõuab tööd ja raha, see on vana tõde. Sestap ka otste vahetus pole palju nõutud töö.
Teema algataja unistab sahvari lõpuni sõitmisest. Pane rahulikult oma 37" alla, ette torka uued ODM veovõlli otsad. Saad neid Japanpartsist/Taketist. Lett maksis 36eur.
Kui sa 37" rattaga käbivintsijate sahvarile lähed, kus 31-33 mehed koos, siis vaevalt, et trossi välja saad.
PS: Meil länkaril uus 38,5 Bogger + ARB ees/taga, 3,0td. Võib gaasi ka anda.
Teema algataja unistab sahvari lõpuni sõitmisest. Pane rahulikult oma 37" alla, ette torka uued ODM veovõlli otsad. Saad neid Japanpartsist/Taketist. Lett maksis 36eur.
Kui sa 37" rattaga käbivintsijate sahvarile lähed, kus 31-33 mehed koos, siis vaevalt, et trossi välja saad.
PS: Meil länkaril uus 38,5 Bogger + ARB ees/taga, 3,0td. Võib gaasi ka anda.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.