Traktorirehvide diagonaal vs. radiaal?
Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2864
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Traktorirehvide diagonaal vs. radiaal?
E. mis on põhimõtteline erinevus, sama mõõdu korral? tehnilist erinevust tean, küsimus praktilistes eelistes/puudustes. Kaalult on diagonal kergem ja hinnalt odavam aga enamus sõidab radiaalidega. Kulumiskiirus ei tohiks küll näitaja olla.
Tehtud, mõeldud.
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2432
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: Traktorirehvide diagonaal vs. radiaal?
Radiaal on palju pehmem ehk suudab paremini kohanduda aluspinnaga. Sisuliselt haarab paremini kinni maakera nurkadest. Teoorias talub tänu paremale vetruvusele ka madalaid rõhkusid paremini. Jäigem diagonaal pahandab liigmadala rõhu peale kiiremini.
Samas on seesinane pehmus ka tema suurim nõrkus: teravad elamused hukkavad kiiresti ära. Ei pea isegi eriti äge ork olema.
Samuti tehakse radiaalid vähe pehmemast segust, mis annab küll eelise pidamises, kuid põhjustab kiiremat kulumist.
Samas on seesinane pehmus ka tema suurim nõrkus: teravad elamused hukkavad kiiresti ära. Ei pea isegi eriti äge ork olema.
Samuti tehakse radiaalid vähe pehmemast segust, mis annab küll eelise pidamises, kuid põhjustab kiiremat kulumist.
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...