Traktorirehvide diagonaal vs. radiaal?

Tõsisemad ja spetsiifilist laadi tehnilised arutelud erinevate tehniliste sõlmede üle 4x4 liikuri juures. Võta sõna kui tead millest räägid, lahmijad lendavad Idiot Cornerisse.

Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2862
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Traktorirehvide diagonaal vs. radiaal?

Postitus Postitas totu »

E. mis on põhimõtteline erinevus, sama mõõdu korral? tehnilist erinevust tean, küsimus praktilistes eelistes/puudustes. Kaalult on diagonal kergem ja hinnalt odavam aga enamus sõidab radiaalidega. Kulumiskiirus ei tohiks küll näitaja olla.
Tehtud, mõeldud.
v6sa
I live off from the mud
Postitusi: 2429
Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
Asukoht: Harjumaa lõunapiir

Re: Traktorirehvide diagonaal vs. radiaal?

Postitus Postitas v6sa »

Radiaal on palju pehmem ehk suudab paremini kohanduda aluspinnaga. Sisuliselt haarab paremini kinni maakera nurkadest. Teoorias talub tänu paremale vetruvusele ka madalaid rõhkusid paremini. Jäigem diagonaal pahandab liigmadala rõhu peale kiiremini.

Samas on seesinane pehmus ka tema suurim nõrkus: teravad elamused hukkavad kiiresti ära. Ei pea isegi eriti äge ork olema.

Samuti tehakse radiaalid vähe pehmemast segust, mis annab küll eelise pidamises, kuid põhjustab kiiremat kulumist.
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Vasta

Mine “Modifikatsioonid edasijõudnutele”