1. leht 2-st

Jeep WJ 2.7 CRD diffrite vahetus 3.1 vastu

Postitatud: E Veebr 04, 2019 11:36 pm
Postitas CayenneTurbo
Tuli mõte 3.1 pealt diffrid 2.7 peale panna.
Mul on 32” rehv

2.7 CRD ülekande arv on - 3.55
3.1TD ülekande arv - 3.91

Peaks veidi paremaks muutma asja ning kütusekulu võiks ka väheneda. Mis arvate.

Re: Jeep WJ 2.7 CRD diffrite vahetus 3.1 vastu

Postitatud: K Veebr 06, 2019 9:35 am
Postitas uputaja
Mõjub väga hästi.

Re: Jeep WJ 2.7 CRD diffrite vahetus 3.1 vastu

Postitatud: P Veebr 17, 2019 10:42 pm
Postitas Seiku84
Mul on 4,7 bensukal nii tehtud ja 3,1td vahekast ka all visatud. vahetasin ainult käigukasti külge mineva nuudiosa ära pikkuste vahe oli. Ja tagumine kardaan läks kah 3,1 oma. Vahekast oli vist pikem kui õigesti mäletan. Kütusekulu ma isegi ei vaadanud kas midagi muutus või mitte sest enamus sõitudest alati kõrvalteedel matkates või metsas käruga tööd tehes.

Re: Jeep WJ 2.7 CRD diffrite vahetus 3.1 vastu

Postitatud: E Veebr 18, 2019 12:24 am
Postitas ibra
Seiku84 kirjutas:Mul on 4,7 bensukal nii tehtud ja 3,1td vahekast ka all visatud. vahetasin ainult käigukasti külge mineva nuudiosa ära pikkuste vahe oli. Ja tagumine kardaan läks kah 3,1 oma. Vahekast oli vist pikem kui õigesti mäletan. Kütusekulu ma isegi ei vaadanud kas midagi muutus või mitte sest enamus sõitudest alati kõrvalteedel matkates või metsas käruga tööd tehes.
No ja mis oli asja mõte.

Re: Jeep WJ 2.7 CRD diffrite vahetus 3.1 vastu

Postitatud: E Veebr 18, 2019 6:28 pm
Postitas Seiku84
ibra kirjutas:
Seiku84 kirjutas:Mul on 4,7 bensukal nii tehtud ja 3,1td vahekast ka all visatud. vahetasin ainult käigukasti külge mineva nuudiosa ära pikkuste vahe oli. Ja tagumine kardaan läks kah 3,1 oma. Vahekast oli vist pikem kui õigesti mäletan. Kütusekulu ma isegi ei vaadanud kas midagi muutus või mitte sest enamus sõitudest alati kõrvalteedel matkates või metsas käruga tööd tehes.
No ja mis oli asja mõte.
Asja mõte lihtne aeglasem ülekanne,sest 4,7 bensukal kõige kiiremad sillad ja aeglusti ning esimese käiguga oleks nagu ikka spordivõistlustel ja neid 3,1 diisleid jupitatakse palju kui tulevikus on vajadus uue silla järele siis need maksavad tavaliselt 3x vähem kui bensuka omad.
Endal olen esisillatala paar korda kõveraks saanud nüüd sai natukene tugevamaks tehtud, aga loomsed katsetused veel tegematta.

Re: Jeep WJ 2.7 CRD diffrite vahetus 3.1 vastu

Postitatud: T Veebr 19, 2019 12:18 pm
Postitas kaido
Kes pannud see on kiitnud, kangemad mehed vahetavad lisaks sildadele vahekasti 242 vastu. CAN bus filtrit on sul kah vaja kui ülekanded vahetad, PM kui sildade vahetuse kunagi ette võtad.

Re: Jeep WJ 2.7 CRD diffrite vahetus 3.1 vastu

Postitatud: P Veebr 24, 2019 11:02 pm
Postitas CayenneTurbo
Hetkel mul 90nega sõites pöörded 1900rpm.

Kui panen teised sillad 3.91 ülekandega peaksid pöörded ca 2000rpm olema? Kuidas see kütusekulule mõjub..ma olen alati arvanud mida madalamad pöörded seda parem.

Re: Jeep WJ 2.7 CRD diffrite vahetus 3.1 vastu

Postitatud: E Veebr 25, 2019 9:20 am
Postitas Maix85
Suurema ülekandega küll pööre kasvab aga koormus langeb, väiksem koormus tähendab väiksemat kütusekulu.

Re: Jeep WJ 2.7 CRD diffrite vahetus 3.1 vastu

Postitatud: E Veebr 25, 2019 2:00 pm
Postitas ibra
CayenneTurbo kirjutas:Hetkel mul 90nega sõites pöörded 1900rpm.

Kui panen teised sillad 3.91 ülekandega peaksid pöörded ca 2000rpm olema? Kuidas see kütusekulule mõjub..ma olen alati arvanud mida madalamad pöörded seda parem.
Loomulikult on madalamate pööretega ökonoomsem.

Re: Jeep WJ 2.7 CRD diffrite vahetus 3.1 vastu

Postitatud: E Veebr 25, 2019 9:28 pm
Postitas Hendri
Maix85 kirjutas:Suurema ülekandega küll pööre kasvab aga koormus langeb, väiksem koormus tähendab väiksemat kütusekulu.
Päris nii lihtne see ikka ei ole. Nii vôiks ju 4000rpm ringi sôita ja usu mind, omanud autosi maanteepöördega 3500+ rpm - ei ole ökonoomne :wink: Maantee “koormus” on koormus pigem seal 1000rpm juures.

Re: Jeep WJ 2.7 CRD diffrite vahetus 3.1 vastu

Postitatud: E Veebr 25, 2019 10:00 pm
Postitas Maix85
Ei maksa nüüd ekstreemseid näiteid tooma hakata. Antud andmete juures on pöörete kasv umbes 10%. Ja suurema rattaga teeb ülekande suurendamine ainult kasu.

Re: Jeep WJ 2.7 CRD diffrite vahetus 3.1 vastu

Postitatud: T Veebr 26, 2019 10:07 am
Postitas v6sa
Maix85 kirjutas:Suurema ülekandega küll pööre kasvab aga koormus langeb, väiksem koormus tähendab väiksemat kütusekulu.
Ainult vabalt hingaval mehhaanilise pumbaga diislil. Aga palju neid enam liikvel on.

Ei ole see suhe nii üksühene midagi.

Re: Jeep WJ 2.7 CRD diffrite vahetus 3.1 vastu

Postitatud: T Veebr 26, 2019 10:08 am
Postitas v6sa
Hendri kirjutas:
Maix85 kirjutas:Suurema ülekandega küll pööre kasvab aga koormus langeb, väiksem koormus tähendab väiksemat kütusekulu.
Päris nii lihtne see ikka ei ole. Nii vôiks ju 4000rpm ringi sôita ja usu mind, omanud autosi maanteepöördega 3500+ rpm - ei ole ökonoomne :wink: Maantee “koormus” on koormus pigem seal 1000rpm juures.
Ja tulles teemasse, siis mitte ükski tänapäevane turbodiiselmootor ei talu pikalt 1000 pöörde peal juristamist, vaid tahmab end surnuks.

Vaadake väändemomendikõverat...

Re: Jeep WJ 2.7 CRD diffrite vahetus 3.1 vastu

Postitatud: T Veebr 26, 2019 9:08 pm
Postitas Hendri
Ma seda tegelikult ka selle all mõtlesin.

Re: Jeep WJ 2.7 CRD diffrite vahetus 3.1 vastu

Postitatud: E Juul 08, 2019 2:52 pm
Postitas CayenneTurbo
Teistele teadmiseks, kes tahavad sama tee ette võtta.

Mul olid all 2.7 Quadra-Drive sillad, ostsin kaks silda 3.1 pealt mis pidid samuti Quadra-Drive omad olema, kuid osutusid Quadra-Trac II (vabad diffrid).
Ühesõnaga need Quadra-Trac II diffrid ei mahu 2.7 Quadra-Drive silda, diffri korpus on erinev. Tuleks vahetada koos sildadega.

Kas keegi on kursis, kas 3.1 Quadra-Drive diffrid mahuvad 2.7 silda või samuti erinevad?