Jeep WJ 2.7 CRD diffrite vahetus 3.1 vastu
Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators
- CayenneTurbo
- Rock Crawler
- Postitusi: 740
- Liitunud: L Dets 14, 2013 3:03 pm
Jeep WJ 2.7 CRD diffrite vahetus 3.1 vastu
Tuli mõte 3.1 pealt diffrid 2.7 peale panna.
Mul on 32” rehv
2.7 CRD ülekande arv on - 3.55
3.1TD ülekande arv - 3.91
Peaks veidi paremaks muutma asja ning kütusekulu võiks ka väheneda. Mis arvate.
Mul on 32” rehv
2.7 CRD ülekande arv on - 3.55
3.1TD ülekande arv - 3.91
Peaks veidi paremaks muutma asja ning kütusekulu võiks ka väheneda. Mis arvate.
Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD 2002a
4" tõste, vints, M/T 32" rehv.
Vaikselt õpime...
4" tõste, vints, M/T 32" rehv.
Vaikselt õpime...
Re: Jeep WJ 2.7 CRD diffrite vahetus 3.1 vastu
Mul on 4,7 bensukal nii tehtud ja 3,1td vahekast ka all visatud. vahetasin ainult käigukasti külge mineva nuudiosa ära pikkuste vahe oli. Ja tagumine kardaan läks kah 3,1 oma. Vahekast oli vist pikem kui õigesti mäletan. Kütusekulu ma isegi ei vaadanud kas midagi muutus või mitte sest enamus sõitudest alati kõrvalteedel matkates või metsas käruga tööd tehes.
Re: Jeep WJ 2.7 CRD diffrite vahetus 3.1 vastu
No ja mis oli asja mõte.Seiku84 kirjutas:Mul on 4,7 bensukal nii tehtud ja 3,1td vahekast ka all visatud. vahetasin ainult käigukasti külge mineva nuudiosa ära pikkuste vahe oli. Ja tagumine kardaan läks kah 3,1 oma. Vahekast oli vist pikem kui õigesti mäletan. Kütusekulu ma isegi ei vaadanud kas midagi muutus või mitte sest enamus sõitudest alati kõrvalteedel matkates või metsas käruga tööd tehes.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Re: Jeep WJ 2.7 CRD diffrite vahetus 3.1 vastu
Asja mõte lihtne aeglasem ülekanne,sest 4,7 bensukal kõige kiiremad sillad ja aeglusti ning esimese käiguga oleks nagu ikka spordivõistlustel ja neid 3,1 diisleid jupitatakse palju kui tulevikus on vajadus uue silla järele siis need maksavad tavaliselt 3x vähem kui bensuka omad.ibra kirjutas:No ja mis oli asja mõte.Seiku84 kirjutas:Mul on 4,7 bensukal nii tehtud ja 3,1td vahekast ka all visatud. vahetasin ainult käigukasti külge mineva nuudiosa ära pikkuste vahe oli. Ja tagumine kardaan läks kah 3,1 oma. Vahekast oli vist pikem kui õigesti mäletan. Kütusekulu ma isegi ei vaadanud kas midagi muutus või mitte sest enamus sõitudest alati kõrvalteedel matkates või metsas käruga tööd tehes.
Endal olen esisillatala paar korda kõveraks saanud nüüd sai natukene tugevamaks tehtud, aga loomsed katsetused veel tegematta.
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 156
- Liitunud: N Juun 02, 2005 2:45 pm
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Jeep WJ 2.7 CRD diffrite vahetus 3.1 vastu
Kes pannud see on kiitnud, kangemad mehed vahetavad lisaks sildadele vahekasti 242 vastu. CAN bus filtrit on sul kah vaja kui ülekanded vahetad, PM kui sildade vahetuse kunagi ette võtad.
2.7 CRD P0702 veakoodi põhjused ja ülevaade kulissist http://www.jeepswj.com
- CayenneTurbo
- Rock Crawler
- Postitusi: 740
- Liitunud: L Dets 14, 2013 3:03 pm
Re: Jeep WJ 2.7 CRD diffrite vahetus 3.1 vastu
Hetkel mul 90nega sõites pöörded 1900rpm.
Kui panen teised sillad 3.91 ülekandega peaksid pöörded ca 2000rpm olema? Kuidas see kütusekulule mõjub..ma olen alati arvanud mida madalamad pöörded seda parem.
Kui panen teised sillad 3.91 ülekandega peaksid pöörded ca 2000rpm olema? Kuidas see kütusekulule mõjub..ma olen alati arvanud mida madalamad pöörded seda parem.
Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD 2002a
4" tõste, vints, M/T 32" rehv.
Vaikselt õpime...
4" tõste, vints, M/T 32" rehv.
Vaikselt õpime...
Re: Jeep WJ 2.7 CRD diffrite vahetus 3.1 vastu
Suurema ülekandega küll pööre kasvab aga koormus langeb, väiksem koormus tähendab väiksemat kütusekulu.
Re: Jeep WJ 2.7 CRD diffrite vahetus 3.1 vastu
Loomulikult on madalamate pööretega ökonoomsem.CayenneTurbo kirjutas:Hetkel mul 90nega sõites pöörded 1900rpm.
Kui panen teised sillad 3.91 ülekandega peaksid pöörded ca 2000rpm olema? Kuidas see kütusekulule mõjub..ma olen alati arvanud mida madalamad pöörded seda parem.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Re: Jeep WJ 2.7 CRD diffrite vahetus 3.1 vastu
Päris nii lihtne see ikka ei ole. Nii vôiks ju 4000rpm ringi sôita ja usu mind, omanud autosi maanteepöördega 3500+ rpm - ei ole ökonoomne Maantee “koormus” on koormus pigem seal 1000rpm juures.Maix85 kirjutas:Suurema ülekandega küll pööre kasvab aga koormus langeb, väiksem koormus tähendab väiksemat kütusekulu.
Re: Jeep WJ 2.7 CRD diffrite vahetus 3.1 vastu
Ei maksa nüüd ekstreemseid näiteid tooma hakata. Antud andmete juures on pöörete kasv umbes 10%. Ja suurema rattaga teeb ülekande suurendamine ainult kasu.
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2439
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: Jeep WJ 2.7 CRD diffrite vahetus 3.1 vastu
Ainult vabalt hingaval mehhaanilise pumbaga diislil. Aga palju neid enam liikvel on.Maix85 kirjutas:Suurema ülekandega küll pööre kasvab aga koormus langeb, väiksem koormus tähendab väiksemat kütusekulu.
Ei ole see suhe nii üksühene midagi.
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2439
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: Jeep WJ 2.7 CRD diffrite vahetus 3.1 vastu
Ja tulles teemasse, siis mitte ükski tänapäevane turbodiiselmootor ei talu pikalt 1000 pöörde peal juristamist, vaid tahmab end surnuks.Hendri kirjutas:Päris nii lihtne see ikka ei ole. Nii vôiks ju 4000rpm ringi sôita ja usu mind, omanud autosi maanteepöördega 3500+ rpm - ei ole ökonoomne Maantee “koormus” on koormus pigem seal 1000rpm juures.Maix85 kirjutas:Suurema ülekandega küll pööre kasvab aga koormus langeb, väiksem koormus tähendab väiksemat kütusekulu.
Vaadake väändemomendikõverat...
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Re: Jeep WJ 2.7 CRD diffrite vahetus 3.1 vastu
Ma seda tegelikult ka selle all mõtlesin.
- CayenneTurbo
- Rock Crawler
- Postitusi: 740
- Liitunud: L Dets 14, 2013 3:03 pm
Re: Jeep WJ 2.7 CRD diffrite vahetus 3.1 vastu
Teistele teadmiseks, kes tahavad sama tee ette võtta.
Mul olid all 2.7 Quadra-Drive sillad, ostsin kaks silda 3.1 pealt mis pidid samuti Quadra-Drive omad olema, kuid osutusid Quadra-Trac II (vabad diffrid).
Ühesõnaga need Quadra-Trac II diffrid ei mahu 2.7 Quadra-Drive silda, diffri korpus on erinev. Tuleks vahetada koos sildadega.
Kas keegi on kursis, kas 3.1 Quadra-Drive diffrid mahuvad 2.7 silda või samuti erinevad?
Mul olid all 2.7 Quadra-Drive sillad, ostsin kaks silda 3.1 pealt mis pidid samuti Quadra-Drive omad olema, kuid osutusid Quadra-Trac II (vabad diffrid).
Ühesõnaga need Quadra-Trac II diffrid ei mahu 2.7 Quadra-Drive silda, diffri korpus on erinev. Tuleks vahetada koos sildadega.
Kas keegi on kursis, kas 3.1 Quadra-Drive diffrid mahuvad 2.7 silda või samuti erinevad?
Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD 2002a
4" tõste, vints, M/T 32" rehv.
Vaikselt õpime...
4" tõste, vints, M/T 32" rehv.
Vaikselt õpime...