Jeep WJ 2.7 CRD diffrite vahetus 3.1 vastu

Tõsisemad ja spetsiifilist laadi tehnilised arutelud erinevate tehniliste sõlmede üle 4x4 liikuri juures. Võta sõna kui tead millest räägid, lahmijad lendavad Idiot Cornerisse.

Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators

Kasutaja avatar
CayenneTurbo
Rock Crawler
Postitusi: 681
Liitunud: L Dets 14, 2013 3:03 pm

Jeep WJ 2.7 CRD diffrite vahetus 3.1 vastu

Postitus Postitas CayenneTurbo »

Tuli mõte 3.1 pealt diffrid 2.7 peale panna.
Mul on 32” rehv

2.7 CRD ülekande arv on - 3.55
3.1TD ülekande arv - 3.91

Peaks veidi paremaks muutma asja ning kütusekulu võiks ka väheneda. Mis arvate.
Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD 2002a
4" tõste, vints, M/T 32" rehv.
Vaikselt õpime...
Kasutaja avatar
uputaja
I live off from the mud
Postitusi: 4364
Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Re: Jeep WJ 2.7 CRD diffrite vahetus 3.1 vastu

Postitus Postitas uputaja »

Mõjub väga hästi.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Kasutaja avatar
Seiku84
Rookie
Postitusi: 8
Liitunud: P Nov 27, 2016 2:51 pm
Asukoht: Tartu

Re: Jeep WJ 2.7 CRD diffrite vahetus 3.1 vastu

Postitus Postitas Seiku84 »

Mul on 4,7 bensukal nii tehtud ja 3,1td vahekast ka all visatud. vahetasin ainult käigukasti külge mineva nuudiosa ära pikkuste vahe oli. Ja tagumine kardaan läks kah 3,1 oma. Vahekast oli vist pikem kui õigesti mäletan. Kütusekulu ma isegi ei vaadanud kas midagi muutus või mitte sest enamus sõitudest alati kõrvalteedel matkates või metsas käruga tööd tehes.
Kasutaja avatar
ibra
I live off from the mud
Postitusi: 2890
Liitunud: K Nov 18, 2009 6:04 pm
Asukoht: Tartu

Re: Jeep WJ 2.7 CRD diffrite vahetus 3.1 vastu

Postitus Postitas ibra »

Seiku84 kirjutas:Mul on 4,7 bensukal nii tehtud ja 3,1td vahekast ka all visatud. vahetasin ainult käigukasti külge mineva nuudiosa ära pikkuste vahe oli. Ja tagumine kardaan läks kah 3,1 oma. Vahekast oli vist pikem kui õigesti mäletan. Kütusekulu ma isegi ei vaadanud kas midagi muutus või mitte sest enamus sõitudest alati kõrvalteedel matkates või metsas käruga tööd tehes.
No ja mis oli asja mõte.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Kasutaja avatar
Seiku84
Rookie
Postitusi: 8
Liitunud: P Nov 27, 2016 2:51 pm
Asukoht: Tartu

Re: Jeep WJ 2.7 CRD diffrite vahetus 3.1 vastu

Postitus Postitas Seiku84 »

ibra kirjutas:
Seiku84 kirjutas:Mul on 4,7 bensukal nii tehtud ja 3,1td vahekast ka all visatud. vahetasin ainult käigukasti külge mineva nuudiosa ära pikkuste vahe oli. Ja tagumine kardaan läks kah 3,1 oma. Vahekast oli vist pikem kui õigesti mäletan. Kütusekulu ma isegi ei vaadanud kas midagi muutus või mitte sest enamus sõitudest alati kõrvalteedel matkates või metsas käruga tööd tehes.
No ja mis oli asja mõte.
Asja mõte lihtne aeglasem ülekanne,sest 4,7 bensukal kõige kiiremad sillad ja aeglusti ning esimese käiguga oleks nagu ikka spordivõistlustel ja neid 3,1 diisleid jupitatakse palju kui tulevikus on vajadus uue silla järele siis need maksavad tavaliselt 3x vähem kui bensuka omad.
Endal olen esisillatala paar korda kõveraks saanud nüüd sai natukene tugevamaks tehtud, aga loomsed katsetused veel tegematta.
kaido
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 151
Liitunud: N Juun 02, 2005 2:45 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Jeep WJ 2.7 CRD diffrite vahetus 3.1 vastu

Postitus Postitas kaido »

Kes pannud see on kiitnud, kangemad mehed vahetavad lisaks sildadele vahekasti 242 vastu. CAN bus filtrit on sul kah vaja kui ülekanded vahetad, PM kui sildade vahetuse kunagi ette võtad.
2.7 CRD P0702 veakoodi põhjused ja ülevaade kulissist http://www.jeepswj.com
Kasutaja avatar
CayenneTurbo
Rock Crawler
Postitusi: 681
Liitunud: L Dets 14, 2013 3:03 pm

Re: Jeep WJ 2.7 CRD diffrite vahetus 3.1 vastu

Postitus Postitas CayenneTurbo »

Hetkel mul 90nega sõites pöörded 1900rpm.

Kui panen teised sillad 3.91 ülekandega peaksid pöörded ca 2000rpm olema? Kuidas see kütusekulule mõjub..ma olen alati arvanud mida madalamad pöörded seda parem.
Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD 2002a
4" tõste, vints, M/T 32" rehv.
Vaikselt õpime...
Kasutaja avatar
Maix85
Mudder
Postitusi: 74
Liitunud: P Juun 15, 2014 8:33 pm

Re: Jeep WJ 2.7 CRD diffrite vahetus 3.1 vastu

Postitus Postitas Maix85 »

Suurema ülekandega küll pööre kasvab aga koormus langeb, väiksem koormus tähendab väiksemat kütusekulu.
Kasutaja avatar
ibra
I live off from the mud
Postitusi: 2890
Liitunud: K Nov 18, 2009 6:04 pm
Asukoht: Tartu

Re: Jeep WJ 2.7 CRD diffrite vahetus 3.1 vastu

Postitus Postitas ibra »

CayenneTurbo kirjutas:Hetkel mul 90nega sõites pöörded 1900rpm.

Kui panen teised sillad 3.91 ülekandega peaksid pöörded ca 2000rpm olema? Kuidas see kütusekulule mõjub..ma olen alati arvanud mida madalamad pöörded seda parem.
Loomulikult on madalamate pööretega ökonoomsem.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Kasutaja avatar
Hendri
Off Roader Wannabe
Postitusi: 40
Liitunud: P Nov 01, 2015 12:48 pm

Re: Jeep WJ 2.7 CRD diffrite vahetus 3.1 vastu

Postitus Postitas Hendri »

Maix85 kirjutas:Suurema ülekandega küll pööre kasvab aga koormus langeb, väiksem koormus tähendab väiksemat kütusekulu.
Päris nii lihtne see ikka ei ole. Nii vôiks ju 4000rpm ringi sôita ja usu mind, omanud autosi maanteepöördega 3500+ rpm - ei ole ökonoomne :wink: Maantee “koormus” on koormus pigem seal 1000rpm juures.
Kasutaja avatar
Maix85
Mudder
Postitusi: 74
Liitunud: P Juun 15, 2014 8:33 pm

Re: Jeep WJ 2.7 CRD diffrite vahetus 3.1 vastu

Postitus Postitas Maix85 »

Ei maksa nüüd ekstreemseid näiteid tooma hakata. Antud andmete juures on pöörete kasv umbes 10%. Ja suurema rattaga teeb ülekande suurendamine ainult kasu.
v6sa
I live off from the mud
Postitusi: 1678
Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
Asukoht: Harjumaa lõunapiir

Re: Jeep WJ 2.7 CRD diffrite vahetus 3.1 vastu

Postitus Postitas v6sa »

Maix85 kirjutas:Suurema ülekandega küll pööre kasvab aga koormus langeb, väiksem koormus tähendab väiksemat kütusekulu.
Ainult vabalt hingaval mehhaanilise pumbaga diislil. Aga palju neid enam liikvel on.

Ei ole see suhe nii üksühene midagi.
Krusa, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
v6sa
I live off from the mud
Postitusi: 1678
Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
Asukoht: Harjumaa lõunapiir

Re: Jeep WJ 2.7 CRD diffrite vahetus 3.1 vastu

Postitus Postitas v6sa »

Hendri kirjutas:
Maix85 kirjutas:Suurema ülekandega küll pööre kasvab aga koormus langeb, väiksem koormus tähendab väiksemat kütusekulu.
Päris nii lihtne see ikka ei ole. Nii vôiks ju 4000rpm ringi sôita ja usu mind, omanud autosi maanteepöördega 3500+ rpm - ei ole ökonoomne :wink: Maantee “koormus” on koormus pigem seal 1000rpm juures.
Ja tulles teemasse, siis mitte ükski tänapäevane turbodiiselmootor ei talu pikalt 1000 pöörde peal juristamist, vaid tahmab end surnuks.

Vaadake väändemomendikõverat...
Krusa, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Kasutaja avatar
Hendri
Off Roader Wannabe
Postitusi: 40
Liitunud: P Nov 01, 2015 12:48 pm

Re: Jeep WJ 2.7 CRD diffrite vahetus 3.1 vastu

Postitus Postitas Hendri »

Ma seda tegelikult ka selle all mõtlesin.
Kasutaja avatar
CayenneTurbo
Rock Crawler
Postitusi: 681
Liitunud: L Dets 14, 2013 3:03 pm

Re: Jeep WJ 2.7 CRD diffrite vahetus 3.1 vastu

Postitus Postitas CayenneTurbo »

Teistele teadmiseks, kes tahavad sama tee ette võtta.

Mul olid all 2.7 Quadra-Drive sillad, ostsin kaks silda 3.1 pealt mis pidid samuti Quadra-Drive omad olema, kuid osutusid Quadra-Trac II (vabad diffrid).
Ühesõnaga need Quadra-Trac II diffrid ei mahu 2.7 Quadra-Drive silda, diffri korpus on erinev. Tuleks vahetada koos sildadega.

Kas keegi on kursis, kas 3.1 Quadra-Drive diffrid mahuvad 2.7 silda või samuti erinevad?
Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD 2002a
4" tõste, vints, M/T 32" rehv.
Vaikselt õpime...
Vasta

Mine “Modifikatsioonid edasijõudnutele”