1. leht 1-st

Roburi vahekast ja moog 404 sillad

Postitatud: P Dets 09, 2018 11:12 pm
Postitas Taav
Tere!

Soov saada nõu targematelt ja kogenumatelt, nimelt väide selline, et roburi vahekasti saab keerata ka 404 sildade suhtes "õigeks" ilma, et see põhjustaks mingit kahju vahekastile. Kas on nii?

Ette tänades,
Taavi

Re: Roburi vahekast ja moog 404 sillad

Postitatud: E Dets 10, 2018 12:05 am
Postitas Praks1
Saab,enamus kaste saab,neid pole väga mõtet millel kaan pealt maha käib!

Re: Roburi vahekast ja moog 404 sillad

Postitatud: E Dets 10, 2018 7:00 am
Postitas uputaja
Taav kirjutas:Tere!

Soov saada nõu targematelt ja kogenumatelt, nimelt väide selline, et roburi vahekasti saab keerata ka 404 sildade suhtes "õigeks" ilma, et see põhjustaks mingit kahju vahekastile. Kas on nii?

Ette tänades,
Taavi
roburi vahekast ei ole just imeline toode metsas urramiseks, kuna tal aeglustav pool oli 1/1,8.

PS: Moogi silda on imelihtne üle pea keerata. Nö dif paremale.

Re: Roburi vahekast ja moog 404 sillad

Postitatud: E Dets 10, 2018 10:13 am
Postitas erik
No, kui kapoti all putru on, siis ei ole probleem. Paarisaja hobujõuga meetrist ratast keerutada tõesti keeruline, eriti kui masin ise ligi kolm tonni kaalub.

Re: Roburi vahekast ja moog 404 sillad

Postitatud: E Dets 10, 2018 10:28 am
Postitas Praks1
Minult võid kardaani juppe saada sinna kastile.
Peaks leiduma ka mõned adapterid sisendi tegemiseks.

Re: Roburi vahekast ja moog 404 sillad

Postitatud: E Dets 10, 2018 10:44 am
Postitas marauder
mersu V8 otsas vedas edukalt, pole nüüd ülemäära jöuline asi. Volvo silla otsas muidugi...

Re: Roburi vahekast ja moog 404 sillad

Postitatud: E Dets 10, 2018 11:43 am
Postitas AINIONU
Minu käest võib saada Pto-ga vahekasti!

Re: Roburi vahekast ja moog 404 sillad

Postitatud: E Dets 10, 2018 6:05 pm
Postitas Taav
Aga küsimus neile, kes ütlevad, et pole parim asi mille poole vaadata, mis variandid paremad oleksid? Ehk oskab keegi ka parema asja hinda määratleda?

Jõudu peaks mersu 606l jaguma küll selles osas, et keerutada jaksaks.

Aitäh.

Re: Roburi vahekast ja moog 404 sillad

Postitatud: E Dets 10, 2018 7:38 pm
Postitas uputaja
Mersu 606 on stock kujul metsas täiesti jõuet junn. alles 3000+ rpm tekib elu. Enne seda istud siduri otsas. Ära sellest mingit jõupilti küll endale ette mana.

Kange pumba ja turbaga läeb paremaks.

Võta kasvõi nt. LC 60/70 vkast ja tee sellele sisendvõlli adapter. Pto käib kah külge.

Re: Roburi vahekast ja moog 404 sillad

Postitatud: E Dets 10, 2018 8:36 pm
Postitas Taav
Ei mõelnudki stocki üldse mitte.

Re: Roburi vahekast ja moog 404 sillad

Postitatud: E Dets 10, 2018 8:53 pm
Postitas marauder
Siis juba LC käigukast koos vahekastiga vast?

Re: Roburi vahekast ja moog 404 sillad

Postitatud: E Dets 10, 2018 9:13 pm
Postitas Ural 6x6
Taav kirjutas:Aga küsimus neile, kes ütlevad, et pole parim asi mille poole vaadata, mis variandid paremad oleksid? Ehk oskab keegi ka parema asja hinda määratleda?
Kõik oleneb, milline on käigukasti valik, ratta läbimõõt jne. Silla osas ilmselt valikud tehtud (Unimog 404). Kui pärast aeglusti ja esimese käiguga tühikäigul 10 km tunnis mööda metsa kihutad, siis saad aru, milleks osa vahekaste on suurema ülekandearvuga ning kui oluline on, et rattasse ka jõudu jätkuks. Ligi kolm tonni kaaluv auto suudab pea iga mõistliku laiusega alla meetrise läbimõõduga ratta nii sügavale pori sisse vajutada, et suisa halb hakkab ja sellel hetkel Sa ilmselt ei taha, et jaks otsa saab ja peaks sidurit tapma hakkama. Natuke arvutamist mingil hetkel ei teeks üldse paha, saaksid enam-vähem pildi ette, millistel pööretel mingi käiguga auto liiguks ja milline peaks olema vahekasti ülekanne. Alati pole küsimus selles, mis on parem, valida tuleks pigem sobiv.

Re: Roburi vahekast ja moog 404 sillad

Postitatud: E Dets 10, 2018 10:44 pm
Postitas Taav
Ural 6x6 kirjutas:
Taav kirjutas:Aga küsimus neile, kes ütlevad, et pole parim asi mille poole vaadata, mis variandid paremad oleksid? Ehk oskab keegi ka parema asja hinda määratleda?
Kõik oleneb, milline on käigukasti valik, ratta läbimõõt jne. Silla osas ilmselt valikud tehtud (Unimog 404). Kui pärast aeglusti ja esimese käiguga tühikäigul 10 km tunnis mööda metsa kihutad, siis saad aru, milleks osa vahekaste on suurema ülekandearvuga ning kui oluline on, et rattasse ka jõudu jätkuks. Ligi kolm tonni kaaluv auto suudab pea iga mõistliku laiusega alla meetrise läbimõõduga ratta nii sügavale pori sisse vajutada, et suisa halb hakkab ja sellel hetkel Sa ilmselt ei taha, et jaks otsa saab ja peaks sidurit tapma hakkama. Natuke arvutamist mingil hetkel ei teeks üldse paha, saaksid enam-vähem pildi ette, millistel pööretel mingi käiguga auto liiguks ja milline peaks olema vahekasti ülekanne. Alati pole küsimus selles, mis on parem, valida tuleks pigem sobiv.
Arvutuslikult sobiks Roburi kast küll väga hästi. Tühikäigupööretel 1. käiguga kiirus 2 kmh tuuri ja 4000 juures 10 kmh, tulemused siis aeglustit arvestades.

Re: Roburi vahekast ja moog 404 sillad

Postitatud: T Dets 11, 2018 12:09 am
Postitas Ural 6x6
Sel juhul ma ei näe küll ühtegi muud põhjust peale kaalunumbri. Kui mõnest lisakilost pole probleemi, siis sel Roburi vahekastil peaks ressurssi aastateks jaguma. Eelpoolkõneleja teadis rääkida, et Unimogi silla difri teisele poole keeramine pole ka mingi ületamatu teema. Jõudu ehitamisel :)

Re: Roburi vahekast ja moog 404 sillad

Postitatud: T Dets 11, 2018 12:54 pm
Postitas erik
Mul on juba peapeale keeratud roburi vahekast koos pto' ga olemas. Võiks ära müüa.