Peagi saabub pakiga hüdrauliline käsipidur. Tekkis aga paar küsimust enne paigaldamist.
Esialgu soov paigaldada Suzuki Samuraile koos ketaspirdurite ehitusega. Siit aga mõni täpsustus, et kuhu ja kuidas peaks torud vedama.
Hetkel on originaalis sedasi:
Eest tuleb üks piduritoru taha, sillakohal on kolmik, kust hargneb kahele poole silda torud. Kui see kolmik asendada nelja ühendusega plokiga, kas sellest piisaks, et kõik muu samamoodi jätta ning neljandasse auku vedada käsipidurist toru?
Teine küsimus - kui käsipidur peale tõmmata, kas surve peasilindris maha ei hakka jooksma? Kui pidurile teha hooldust, siis tavaliselt saab tangidega kolbi tagasi sisse lükata. Sellest võiks järeldada, et kui pedaal all pole, siis saab surve mööda torusid silindrisse tagasi joosta?
Muid skeeme, kuidas oleks mõtekas paigaldada?
Hüdraulilise käsipiduri küsimus
Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators
Re: Hüdraulilise käsipiduri küsimus
Samal teemal lugemist:
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=9239
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=9239
Y60
Re: Hüdraulilise käsipiduri küsimus
Häbiväärne lugu. Seekord jäi küll piisav otsing tegemata. Teemas kõik vastused enam-vähem olemas.
Teistelegi siis vastuseks: käsipiduri silinder sulgeb pealevoolu ava ära, kui peale tõmmata kangi. Ehk siis paned jadamisi taha suunduva piduritoru vahele ning peaks töötama ilusasti seisupidurina. Mingeid lisa klotse vahele pole vaja aretada. Ainult maksimaalselt kaks uut toru koos otsadega, kui sedagi.
P.S. Õhutamiseks on väidetavalt vaja mõlemat nii kangi kui pedaali korraga vajutada, et õhk süsteemist välja saada.
Jääb muidugi veel õhku, et kui hüd. käsipidur ühendatakse jadamisi süsteemi, siis milleks pisikesi vedeliku paake lisaks müüakse?
http://www.ebay.com/itm/Hydraulic-Drift ... W7&vxp=mtr
Teistelegi siis vastuseks: käsipiduri silinder sulgeb pealevoolu ava ära, kui peale tõmmata kangi. Ehk siis paned jadamisi taha suunduva piduritoru vahele ning peaks töötama ilusasti seisupidurina. Mingeid lisa klotse vahele pole vaja aretada. Ainult maksimaalselt kaks uut toru koos otsadega, kui sedagi.
P.S. Õhutamiseks on väidetavalt vaja mõlemat nii kangi kui pedaali korraga vajutada, et õhk süsteemist välja saada.
Jääb muidugi veel õhku, et kui hüd. käsipidur ühendatakse jadamisi süsteemi, siis milleks pisikesi vedeliku paake lisaks müüakse?
http://www.ebay.com/itm/Hydraulic-Drift ... W7&vxp=mtr
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4424
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Hüdraulilise käsipiduri küsimus
Seda ei pea ju alati jadamisi ühendama ja enamustel tehase autodel on käsipidur täiesti eraldi ahel.
Sel juhul on vaja ju paaki.
Sel juhul on vaja ju paaki.
HM Racing Team
Re: Hüdraulilise käsipiduri küsimus
Kui on jadamisi ja neid mingis kombinatsioonis koos näppida, siis on võimalik ka tagumised pidurid peale jätta(kui on plaanis sõidu ajal käsipidurit näppida ja samal ajal ka näiteks vasakuga pidurdada). Samuti ei sobi ülevaatajatele selline süsteem, kus seisupidur on ühendatud sama toru alla.
Kui torusid tegema hakkad, siis üks torudest on enamikel silindritel teises mõõdus ja tavaline piduritoru ots ei istu. Trossiga kardaanile on ilmselt parim kässari lahendus. Lihtsaim hüdrokässar on põrandale lukustatav piduripedaal.
Kui torusid tegema hakkad, siis üks torudest on enamikel silindritel teises mõõdus ja tavaline piduritoru ots ei istu. Trossiga kardaanile on ilmselt parim kässari lahendus. Lihtsaim hüdrokässar on põrandale lukustatav piduripedaal.